ако е 235000 не значи дека не е здрав, дека треба да чади, да има луфта или слично. За тие адитивите што се како мед општо мислење беше дека после ними треба да се направи ремонт, ќе го до расипат моторот. Корсичот на пример го купивме со 250.000 до 470 освен редовен сервис немаше ништо екстра гибано ( освен разводникот за палење), на 470к му се расипа километраќата, се возеше уште 5 год. не се знае колку имаше поминато пред да почни да чадаи, тогаш ниеден адитив не го спасуваше. Така да на 250.000 да стајш адитив што ќе го доведе моторот до ремонт милејќи дека се многу нема потреба. Од брата ми голфот има околу 420.000 км на бензин орат, тоа што кашлат на плин предпоставува дека плинот не чинит, пошто нели ако е моторот и на бензин ќе кашлат. сменет му е диктонот на капачката кај вентилите, некоја гумица кај филтерот што се прикачува и некое гумиче на рампата ( цефката што е за бензин кај што се приклучени дизните). така да на 250.000 има уште да се мачит
А на голфот со 170.000 РеАлНи ко му турив ст2 прихранувач за уље на семафори давав туража да вида дали работит моторот