Автор Тема: BMW 320d 150HP E46 2003  (Прочитано 14724 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #30 на: 18 Март 2015, 18:55:48 pm »
Стави бели трепкачи :D

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #31 на: 18 Март 2015, 19:04:55 pm »
Добро тоа си го знам ко оче наш, а богами и ти знаеш дека е у план :D

Отсутен Hristijan12

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 210
  • TOYOTA MOVING FORWARD AND NEVER STOPPING
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #32 на: 18 Март 2015, 21:39:40 pm »
Бмвенце-то е екстра,само уште затемни го и ќе биде перфектно :)

Отсутен petar3

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 74
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #33 на: 19 Март 2015, 10:46:29 am »
Добро изгледа баварецот и уште доста време да те служи без проблеми. Што се однесува до бандаж, за Е46 ЕТ-то или (офсет) е препорачливо од 30-47. Јас сум со истото возило како твоево со ЕТ30 бандаж тоест поизнесен надвор али 16-ка 7Ј на 205 гума и изгледа доста добро. Така да кај тебе на 17-ка бандаж на предполагам 7,5Ј ако мислиш дистанцери да ставаш треба околу 10-15мм да бидат но не и повеќе. За бубрезите напред ич не се мисли, ставај црни мат, сосем поагресивна ќе стане предницата.
Eве и една слика во тој контекс, тука се со карбон фолија али тоа е тоа.

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #34 на: 19 Март 2015, 16:59:13 pm »
Фала многу, твојов по агресивно изгледа од мојот заради лупите од фарови од мојот :P

Бандажите сегашни 17ки ми се 8Ј со ЕТ47 со 225 гума, и ако ставамдистанцери ќе ставам 10, максимум 15мм, поише шанса нема да ставам.

A што се однесува до бубрезите, имам у план црни да ставам само се мислам сеуште дали да бидат клот црни или црни со трите м ленти

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #35 на: 06 Октомври 2015, 23:24:12 pm »
Aјде да ја освежиме малце темава да не почне пајажина да фаќа, денеска колата е освежена со ново уље Texaco 5w30 Ultra S и нов филтер за уље, деновиве ќе се сменат и другите филтри и ќе се стави бустер во уљето. Од кога влегов после сервис во кола ја осетив ко препородена, многу по мирно работи и по тивок е моторот, така да сеа за наредни 15к километри е обезбедена по тоа прашање.   :D


Во меѓувреме два бандажа од 17ките ми се искривија(едниот дури и пукна) по нашиве мазни улици низ Скопје, двата беа средени кај Борче и некој фраер додека била паркирана ми го собрал прагот па кај го изгребал дури успеал и да го откачи на средина, сменети се скршените жабици што до држат а прагот најверојатно на пролет ќе иде на фарбање, фабричките сијалички што се кај нозете напред ги немаше па земав две од керамидница и му ги ставив и тие и тоа би било тоа сеа за сеа  ;D

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #36 на: 06 Декември 2015, 12:05:47 pm »
Деновиве беше сменета карданската гума, пошто старата беше парчосана на три места, и палката од мењачот во трета и во четврта многу тресеше, а ако се стисне малце поише на гас тресеше и лупаше цел кардан, сега преде како маче.




деновиве треба да земам друго сочиво за левиот фар, пошто дупката и лежиштето на сијалицата е стопено и неможе да се стави сијалицата, ќе ставам и од тоа слики деновиве коа ќе го направам и таман да ги стаам зимските гуми пошто уште го возам на летни хаха.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #37 на: 06 Декември 2015, 12:56:19 pm »
Сега ќе ти го снема и тупкањето кога ставаш во рикверц или прва. :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #38 на: 06 Декември 2015, 13:41:22 pm »
Ај честито!

(Истите патики ги имаме!)

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #39 на: 06 Декември 2015, 14:27:49 pm »
Сега ќе ти го снема и тупкањето кога ставаш во рикверц или прва. :)

Многу е помирна кога работи сега и во лер и во движење под мали обртаи, по мазна е.

Ај честито!

(Истите патики ги имаме!)

Хаха фала Зеро! ;D

П.с. Пред два месеци сменети се задните гуми, пошто на едната се направи бајлак, а другата под "несреќни" околности ја цепнав од страна на ѕидот. Напред ги вози истите Toyo proxes c1s, а назад сега вози Michelin Primacy HP, по шара се премногу слични со тоа што тојото има малце поише тенки канали за вода и мишелинот поише лизга на вода и суво, тоуото се по стабилни некако(под нормална вожња исти се и двете хаха).

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #40 на: 06 Декември 2015, 14:43:24 pm »
Мислам дека за „Адидасот“ е муабетот ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #41 на: 06 Декември 2015, 14:46:48 pm »
^- Точно.  И јас ги имам. ;D :D

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #42 на: 06 Декември 2015, 17:13:15 pm »
Знам, сватив хаха, ама ја да си кажам и за гумите, дека имаше промена ама забораив да пишам тогаш ;D

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: BMW 320d 150HP E46 2003
« Одговори #43 на: 27 Април 2016, 19:24:02 pm »
Завчера, ноќта кога дуваше јак ветер и бмв то ја делеше сличната судбина ко југото од мојата ми драга(читај праисториска) зграда, имено овој пат не ми шлапна парче стакло врз кола него малтер од фасада, поради неможноста да си ја паркирам од другата страна на зградата поради тоа што има многу други коли кои што ги паркираат од други околни згради и пелагонија(а притоа си имаат свој паркинг), бев приморан да ја оставам пред гаража и покрај ризикот и знаејќи дека може да се деси белај некој од ваков калибар кога дува и врне, а притоа еднашка изгорен со едната кола. Како и да е поминав релативно добро у споредба со комшија со октавија кој се здоби со набиено крило и хауба за у ѓубре, откачен браник, скршен фар и здробена шофершајбна. All in all поминав со две гребаници на хауба и една на ќош на браник кои да се надеваме ќе искочат со машинско полирање, ако не ќе се фарба хаубата и пукната шофершајбна на две места кај шоферскиот брисач која по се изглеа ќе мора од џеб да си ја платам пошто сум заборавил да си ги регистрирам стаклата(идиот :P )(евентуално ако не најдам некој со камион да ми излезе у пресрет па да напраиме европски и со неговата полиса, демек удрило камче, па ја да му ги исплатам само бонусот што ќе го изгуби). Како и да е, трба после празников да купам сонакс полир у боја и да почнам да барам шофершајбна, дали ќе биде од новус/едел пром нова или од отпад на старо ќе видиме како ќе се одвиваат математиките.
еве некоја слика, кога го видов сабајле вчера срце ме искина.  :'(








Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг:
« Одговори #44 на: 27 Април 2016, 20:02:37 pm »
Беља работа. Ајде, се средува, со среќа!