У право сте... Сега ми текна дека за 1000-1500ден се наоѓа комплет полирање и заштита на колата.
Da ama 1500 i 870 ne e isto 
За скроз различен третман станува збор...
значи да се повторам и самиот,секој ден имам повици за полирање,дециден и доследен ќе бидам по тоа прашање,не работам полирање додека надворешната температура не достигне константно 15оС и нагоре,ма има и јавувања со ургенции,па овој инспектор па тој пријател,ама кога добро ќе им објаснам дека не е до мене,некако се разбираат,еден ми се јави некни и ми вели градоначалникот ќе ти се јави,и сигурно нема да го одбиеш него,од Неготино е човекот,јас му одговорив ,ако може да ја смени температурата на воздухот 15-20оС,тогаш нема да го одбијам

,кога станива збор за третман,еве видео кои се трите чекори,т.е. тоа трослојно полиранје кое некои од колегиве мои го нарекуваат така,всушност не се вика трослојно полирање,правиот начин е полирање во три фази,еве видео како одприлика тоа изгледа,овие се пастите и сунгерите со кои и јас работам,техниката е иста со мојата
http://www.youtube.com/watch?v=0l37jsUryzs&list=FLyhB5Yxe_k5n_le9rsfYjFA&index=2&feature=plpp_video ,видеото е нормално ,скратено,само колку да се објасни правилниот начин на полирање,потоа доаѓа најважниот дел,заштита,која може да биде од најразлични восоци или силанти,најдобра комбинација за пред зима е тефлонски премаз и добар силант како врвниот C1,
http://www.youtube.com/watch?v=8Pjq4AZQLcU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Yyo_-UA8yM4 или по избор на муштеријата,располагам со преку 20 врсти восоци и силанти за врвна заштита,за лето препорачувам после полирање заштита од No.1 моментално ,Meguiars Gold Class од америчко производство и врз него TW ice за сјај,и тоа се одбира во зависност од бојата на колата,најтешко е да се одбери восок за сива и бела боја,јас преферирам секогаш на тие бои силанти и нано течни восоци за да дојде до израз сјајот и да добие на рефлексија,а кога станува збор за третман FULL перење на возилото кај мене е 600денари,во кое спаѓа детално надворешно перење со pre wash италијански шампон,потоа со друг шампон од врвна свестки позната фирма Meguiars наменет за втор шампон,потоа попрскување со течен восок за на мокро од Fra-ber,потоа пребришивање на возилото со микрофибер крпи,не со еленски крпи,бандашите предходно се чистат со посебни средства наменети за тоа,потоа се нанесува восок по избор на муштеријата и на крај силант за сјај,исто така по желба,гумите се премачкуваат со Mafra млеко,пластиките и лајсните се премачкуваат со Германско средство за враќање на избледениот сјај,внатрешноста во кокпитот се чисти со Mafra производи број еден во светот,стаклата со најпознатиот чистач за стакла Ajax blue антистатички,и на крај шофершајбната се премачкува со средство за бегање на водата од шофершајбната при повеќе од 60км/н,зашто нема потреба од брисачи
http://www.youtube.com/watch?v=kdyeo3JUHGk&feature=related