Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1755836 пати)

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг:
« Одговори #2655 на: 12 Август 2016, 16:04:43 pm »
Како се манефестира работењето на колата ако имаш лош ламбда сензор... Мене доле кај конекторот ми се жичките скинати...

Колата на прво палење коа ќе дадеш гас не прима убаво како да се гуши додека не смени на плин после е ок...

Значи тоа е тоа ?

Sent from my MI 5 using Tapatalk


Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 337
  • k24a3
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2656 на: 12 Август 2016, 18:46:05 pm »
Еве тука убаво објаснување како се тестираат ламбда сонди. http://www.ngkntk.co.uk/index.php/technical-centre/lambda-sensors/how-to-test-lambda-sensors/

Веројатно и за првата се реботи за циркониумова диода, па отприлика ќе ти биде јасно што да бркаш.
Не тестирај со аматерски ОБД уреди, подобро може да ја истестираш со аналоген VU метар.

И на линкот гледам а и знам дека по default вредностите треба да му се од 0.1 до 0.9 негде. Ама ми има спомнато еден мајстор, па реков да проверам и на нет, дека за моето GTI според некојси manual, нормалната вредност на првата сонда достигнувала до 2V. Кај мене според аматерското мерење (Torque), стои здрвена на 1.27V. И да е до 2V треба да варира при стискање гас. Ке прам дополнителни проверки (читај попрофесионални). Фала сепак :)

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 337
  • k24a3
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2657 на: 12 Август 2016, 18:48:34 pm »
Како се манефестира работењето на колата ако имаш лош ламбда сензор... Мене доле кај конекторот ми се жичките скинати...

Колата на прво палење коа ќе дадеш гас не прима убаво како да се гуши додека не смени на плин после е ок...

Значи тоа е тоа ?

Sent from my MI 5 using Tapatalk



Ламбдата мислам дека не игра улога на ладен мотор (ако грешам нека ме поправи некој).

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2610
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2658 на: 12 Август 2016, 19:22:39 pm »
Симптоми за рикнат дихтунг на глава. Се што ќе ви текне набројувајте?

Отсутен Mercury

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Т(д)ркач
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2659 на: 12 Август 2016, 19:56:31 pm »
Губење вода

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2216
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2660 на: 12 Август 2016, 20:26:45 pm »
Губење вода, тврди црева за вода, ако е бензин насабајле ќе трокира и тн
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7593
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #2661 на: 12 Август 2016, 20:37:43 pm »
Мешање на уље и вода...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2662 на: 12 Август 2016, 20:46:50 pm »
Бел дим низ ауспух, трокирање...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2663 на: 12 Август 2016, 20:50:35 pm »
Семинарска пишуваш?

Побелено уље, загуба на антифриз а не капе под кола, прегревање.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2610
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2664 на: 12 Август 2016, 21:23:21 pm »
Сакав некои од овие да видам дали ги има и кај мојта 1.6 турбо дизел.
Нити прегрева ништо. Ни губе вода, ни бел чат...
Единствено во казанчето за вода има доста уље (најверојатно) ?!

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5725
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2665 на: 12 Август 2016, 21:25:43 pm »
Dikton

Sent from my HTC Desire 310 using Tapatalk


Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2216
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2666 на: 12 Август 2016, 22:30:05 pm »
Што кола е тоа, можно е ако има хладначе за уљето да го разладува и таму да меша уље и вода.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3210
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2667 на: 12 Август 2016, 22:45:14 pm »
Сакав некои од овие да видам дали ги има и кај мојта 1.6 турбо дизел.
Нити прегрева ништо. Ни губе вода, ни бел чат...
Единствено во казанчето за вода има доста уље (најверојатно) ?!

Пробиен ти е дихтунг на глава помеѓу некој од цилиндрите и каналите каде што се движи антифризот, и дел од издувните гасови ти се слеваат во антифризот.
Најверојатно мешањето се прави во тактот на компресија на издувните гасови после согорување и тука набива дел од нив во течноста што се дивижи во каналите околу цилиндерот. Гасовите ти се доста "мрсни" затоа што имаш несогорена нафта во нив и затоа имаш мрсно во казанчето. Не мора да е уље тоа, многу е голема веројатноста да е нафта.

Извади го капачето каде што се дотура масло во моторот, ако таму немаш никакви "млечни" наслаги на капачето, тогаш во казанчето немаш масло, туку дефинитивно остатоци од несогорена нафта од издувните гасови.
Не губи вода во моментов затоа што процепот е мал и во тактот на вшмукување дихтунгот заптива и цилиндерот сеуште држи компресија.

Со секое наредно покачување на температурата на моторот над оптималната работна температура (кога ќе ти вклучи перката или кога ќе ја газиш на автопат) дихтунгот ќе гори се повеќе и ќе почне да ти губи вода.

Внимавај може тоа да се случи наеднаш ако подолго го газиш моторот (автопат) и да го прегрееш и да направиш беља.

Моја препорака е да смениш дихтунг на глава, да испереш цел разладен систем, да ја провериш главата дали е рамна. Не ризикувај може да те снајде голема беља ако наеднаш се пришири процепот на дихтунот.
« Последно менување: 12 Август 2016, 22:50:27 pm zlatkoa »

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 337
  • k24a3
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2668 на: 12 Август 2016, 22:50:14 pm »
Јас на старата Astra 2.0 DTL има ваков проблем на мешање на масло и антифриз во казанчето за антифриз. Како шо спомна skorpion проблемот беше во ладилничето за масло, па го отстранив од употреба така што ги премостив цревата шо влегват во него (bypass). После периш казанчето и неколку пати жешка вода низ цревата (можи и некое средство) да доисчисти шо останало од маслото. Поминав уште доста километри без тоа хладњаче после и немаше поќе мешање во казанчето. Ова е најбезболното решение (ако е до него)

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2216
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2669 на: 12 Август 2016, 23:16:08 pm »
Точно, или така или ново хладначе што нема потреба, инаку неможе од нафтата да стане толку мрсно, и така ќе ги дува цревата, а нему не му ги дува, ако нема хладначе ќе испадне дека е слаб дихтунгот, односно преку каналот што го носи уљето во главата пушна дихтунгот во антиффризот ;)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.