Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2242572 пати)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2640 на: 10 Август 2016, 15:01:08 pm »
Просторот се мери во нето корисна површина, т.е. како што рече Симо од ѕид до ѕид. Се одбива од површина, столбови, оџак и сл. Во катастар се упишува на цела бројка, ако е до 0.5 иде на помало ако е над иде на повеќе.

Внимавајте само кога мерите со обично метро тоа да биде под 90 степени од ѕидот и по можност на хоризонтален под легнато. Во висина знае да прави мев метрото. Ако не и со конец можете :)

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2641 на: 10 Август 2016, 15:16:10 pm »
Никогаш не ми текнало да измерам, а 4 квадрати утка се 4000 евра

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2642 на: 10 Август 2016, 15:39:21 pm »
Тоа се тазе финти, сеа баш другарка и се јавија дека имало повеќе од 1 м2 откако доцнат повеќе од 2 години со градба и плаќаа пенали.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2643 на: 10 Август 2016, 15:42:42 pm »
За нов стан во градба, станот не смее да отстапува повеќе од 2%+- , се над тоа слободно можеш да го раскинеш договорот, да ти ги вратат парите и да ти платат затезна камата за цел период додека ти биле парите уплатени. На сума од 60000 евра иде месечно камата од 550-600 евра, па слободно нека прават така.

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 341
  • k24a3
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2644 на: 11 Август 2016, 01:04:10 am »
На полото ми светнува check engine само кога се вози на отворено и само на плин (Polo 6n2 1.6 16v GTI). Кодот е p0171 System too lean (Bank 1). Разлика во перформанси нема одлично влече, освен низ град при пониски RPM кога почнува по малку да сецка и мислам дека и потрошњата на колата е висока. Свеќиците се прилично нови (~15000) , сменив бобина, кабли, цревцето кај сервото беше потпукнато го средив. На аматерска дијагностика (torque за на мобилен и ELM32 конектор), ми вади catalyst incomplete и o2 sensor incomplete и вредноста за првата ламбда сонда не мрда од 1.27V (втората варира од 0.1 до кај 0.8 .. 0.9)
Совет шо натаму? Да продолжам да барам пукнато цревце за воздух, да пробам да исчистам клапната и MAPот, или во првата сонда можи да е проблемот? Или пак до плинската инсталација?? Иако само на плин се јавва check-от, сецкањето низ град го има и при возење на бензин... ???
Прво реши си го сецкањето, пошто кога ќе отидеш кај плинарите ќе ти кажат „ааа тебе на бензин не ти работи добро тука ти е проблемот“.
Откако ќе го решиш сецкањето, на плинар да ти ја наштела смесата, пошто убаво ти кажува дијагностиката - пресиромашна е.

Каде можам да ги најдам вредностите на напонот за првата сонда пред катализаторот од/до конкретно за полото? Некое линкче??

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2645 на: 11 Август 2016, 12:34:21 pm »
Моторот на 1.7 CDTi Civic почна да не пали на топол старт. Треба да се чека саат-два да се спушти температурата на моторот, па апотоа пали без никакви проблеми. Што би можело да е проблемот и препорака за некој мајстор?
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14714
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2646 на: 11 Август 2016, 12:41:28 pm »
Провери си го сензорот за радилица.

Дали ти гаси ако е загреана?

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2647 на: 11 Август 2016, 12:59:29 pm »
Провери си го сензорот за радилица.

Дали ти гаси ако е загреана?

Ако мислиш во лер кога стои, не, не гаси. Си работи нормално.
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14714
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2648 на: 11 Август 2016, 13:03:13 pm »
Мене алфата тоа ми го направи пред 2-3 недели.

Ми изгаси во сред работа на паркинг, па не сакаше да запали.

Почекав да излади, па запали.

Сфатив дека е сензор за радилица и го сменав (на дијагностика исто покажа) и еве да не ја почудам си работи топ.

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2649 на: 11 Август 2016, 13:14:54 pm »
Мене алфата тоа ми го направи пред 2-3 недели.

Ми изгаси во сред работа на паркинг, па не сакаше да запали.

Почекав да излади, па запали.

Сфатив дека е сензор за радилица и го сменав (на дијагностика исто покажа) и еве да не ја почудам си работи топ.
Мене алфата тоа ми го направи пред 2-3 недели.

Ми изгаси во сред работа на паркинг, па не сакаше да запали.

Почекав да излади, па запали.

Сфатив дека е сензор за радилица и го сменав (на дијагностика исто покажа) и еве да не ја почудам си работи топ.

Чек енџин сијаличето не останува запалено подолго време па си реков сигурно не е регистриран неккаов ерор код. Ај баш ќе го однесам да ми го проверат. Што пари е тој сензорот? Се надевам проблемот не е со пумпата за нафта...
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен TheHeatIsOn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 515
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2650 на: 11 Август 2016, 14:58:31 pm »
Ne e do pumpata, najverojatno e senzorot ...

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2651 на: 11 Август 2016, 17:55:14 pm »
Ne e do pumpata, najverojatno e senzorot ...

Ај да видиме, закажав во Охрид кај дијагностичар за вторник, многу гужва имале...

Фала ви дечки.
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2652 на: 11 Август 2016, 23:37:11 pm »
Или сензор радалица или сензор за температура, ќе каже дијагностика :) ама првото ќе да е.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 341
  • k24a3
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2653 на: 12 Август 2016, 10:26:45 am »
На полото ми светнува check engine само кога се вози на отворено и само на плин (Polo 6n2 1.6 16v GTI). Кодот е p0171 System too lean (Bank 1). Разлика во перформанси нема одлично влече, освен низ град при пониски RPM кога почнува по малку да сецка и мислам дека и потрошњата на колата е висока. Свеќиците се прилично нови (~15000) , сменив бобина, кабли, цревцето кај сервото беше потпукнато го средив. На аматерска дијагностика (torque за на мобилен и ELM32 конектор), ми вади catalyst incomplete и o2 sensor incomplete и вредноста за првата ламбда сонда не мрда од 1.27V (втората варира од 0.1 до кај 0.8 .. 0.9)
Совет шо натаму? Да продолжам да барам пукнато цревце за воздух, да пробам да исчистам клапната и MAPот, или во првата сонда можи да е проблемот? Или пак до плинската инсталација?? Иако само на плин се јавва check-от, сецкањето низ град го има и при возење на бензин... ???
Прво реши си го сецкањето, пошто кога ќе отидеш кај плинарите ќе ти кажат „ааа тебе на бензин не ти работи добро тука ти е проблемот“.
Откако ќе го решиш сецкањето, на плинар да ти ја наштела смесата, пошто убаво ти кажува дијагностиката - пресиромашна е.

Каде можам да ги најдам вредностите на напонот за првата сонда пред катализаторот од/до конкретно за полото? Некое линкче??


Anyone?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2654 на: 12 Август 2016, 10:54:24 am »
Еве тука убаво објаснување како се тестираат ламбда сонди. http://www.ngkntk.co.uk/index.php/technical-centre/lambda-sensors/how-to-test-lambda-sensors/

Веројатно и за првата се реботи за циркониумова диода, па отприлика ќе ти биде јасно што да бркаш.
Не тестирај со аматерски ОБД уреди, подобро може да ја истестираш со аналоген VU метар.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.