Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1755778 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6103
  • 69
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #795 на: 11 Ноември 2015, 21:00:05 pm »
@vlatko.klp

Mене другар многу ми личи тоа на полуосовина. Можно и двете.
За да видиш дека тоа е така единствена работа е да ја смениш. Прво подолгата, а потоа онаа другата.
Најчесто се расипува внатрешниот зглоб.
;)

Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #796 на: 11 Ноември 2015, 21:02:20 pm »
@vlatko.klp

Mене другар многу ми личи тоа на полуосовина. Можно и двете.
За да видиш дека тоа е така единствена работа е да ја смениш. Прво подолгата, а потоа онаа другата.
Најчесто се расипува внатрешниот зглоб.
;)
Благодариме. Ќе видиме деновиве што како ќе испадне. Фала уште еднаш на сите.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2216
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #797 на: 11 Ноември 2015, 23:24:54 pm »
Јас мислам дека е зглоб по твоето кажување ;)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4954
  • Пиши лаже
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #798 на: 12 Ноември 2015, 00:17:53 am »
Според мајсторот, свирењето на каишот било предизвикано поради тоа што сум немал заштитен капак оздоле. Се наоѓа ли таков некаде или слабо?
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2216
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #799 на: 12 Ноември 2015, 21:10:44 pm »
Нема врска, ако квичи нон-стоп нешто не е во ред треба да се провери, ако е за капакот ќе заквичи само на моменти на влажно или слично.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен lorca007

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #800 на: 13 Ноември 2015, 13:49:51 pm »
Здраво на сите

Имам Ауди 80 (TDI 1.9)
Последната недела се јави еден проблем, при секое кочење се уклучва ABS, така што со притискање на кочницата од првин не јавува ништо, но при крајот (при застанување) педалото треси...

Дали некој имал сличен проблем, или некое решение?

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Audi A4 1.8T quattro
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #801 на: 13 Ноември 2015, 15:49:17 pm »
И мене кога имав Ауди А4 Б5 ми се дешаваше слично, при кочење полека пред да застане во место колата се палеше АБС-от и дрмаше.
Тоа го решив со чистење на АБС сензорите и на тие "запчаниците" со дупчиња со кој сензорот ја мери брзината на движење на возилото.
Има шанси да ти се собрала гареж од кочниците и да му смета на сензорот за да ја одреди брзината на движење.
Или може да се пали АБС-от ако ти се различни гумуте - дијаметар
« Последно менување: 13 Ноември 2015, 17:52:45 pm Vlado_78 »

Отсутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4954
  • Пиши лаже
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #802 на: 13 Ноември 2015, 22:11:44 pm »
Нема врска, ако квичи нон-стоп нешто не е во ред треба да се провери, ако е за капакот ќе заквичи само на моменти на влажно или слично.
Не квичи туку свири додека е у лер. Го подмачка пред недела дена со сапун и си беше супер, али сега пак почна да свири. :)
Мислам дека ме разбираш за какво свирење кажувам. Ако треба ке снимам едно клипче.
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8546
  • Пичлеме
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #803 на: 13 Ноември 2015, 22:20:51 pm »
Не е до капакот одоздола... времето сепак заладе, иако преку ден е топло, на вечер и на сабајле е ладничко... па малку покрут станува каишот, особено ако е постар... кога ќе поработи колата, престанува да свири така?

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2216
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #804 на: 13 Ноември 2015, 22:43:06 pm »
Нема врска, ако квичи нон-стоп нешто не е во ред треба да се провери, ако е за капакот ќе заквичи само на моменти на влажно или слично.
Не квичи туку свири додека е у лер. Го подмачка пред недела дена со сапун и си беше супер, али сега пак почна да свири. :)
Мислам дека ме разбираш за какво свирење кажувам. Ако треба ке снимам едно клипче.

Треба да се провери да не е лабав, и да не е изеден каишот, можеби и некое лагерче има слабо, ама мислам дека треба да се притегне само ако не се затега автоматски, тогаш ќе треба друг каиш, што кола беше д ане нагагам?
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4954
  • Пиши лаже
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #805 на: 14 Ноември 2015, 08:41:19 am »
A4 b5.
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Отсутен lorca007

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #806 на: 14 Ноември 2015, 20:55:08 pm »
И мене кога имав Ауди А4 Б5 ми се дешаваше слично, при кочење полека пред да застане во место колата се палеше АБС-от и дрмаше.
Тоа го решив со чистење на АБС сензорите и на тие "запчаниците" со дупчиња со кој сензорот ја мери брзината на движење на возилото.
Има шанси да ти се собрала гареж од кочниците и да му смета на сензорот за да ја одреди брзината на движење.
Или може да се пали АБС-от ако ти се различни гумуте - дијаметар

Како ги зачисти? Тие се внатре...

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Audi A4 1.8T quattro
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #807 на: 14 Ноември 2015, 21:08:44 pm »
Ќе пробаш полека да ги извлечеш од лежиштето со WD40, али ако се запечени не запнувај пошто можат да се зезнат. Од кога ќе го извлечеш, на челото од сензорот сигурно има гареж, исчитиго со WD40 и од истото испрскај убаво и во дупката/лежиштето на сензорот за да се подзачисти и тој запчаник со дупчиња преку што се мери ротирањето на тркалото.
Овака беше на мојата А4 Б5 претпоставувам дека и на твојата е на сличен принцип решено :)

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #808 на: 15 Ноември 2015, 14:00:28 pm »
Кој и каде прават кодирани клучеви, далинско за централна брава, контакт телефон, и колку кошта. Конкретно за VW Passat 1.9 TDI, 110 ks, 1999 година.

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3965
  • MadaFunker
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #809 на: 15 Ноември 2015, 14:05:20 pm »
Даљинско за централна брава ке си земеш ново, околу 1500 денари се ги имаш секаде. Се менува само модулот, даљинската се исти ко фабричките.
За кодирани клучови http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/479248-Kodirani-klucevi-i-dalecinska пробај овде, брат ми правеше за Алфата е сеа колку пари се репна не ми текнува.
New blood of old school