Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1955760 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #150 на: 30 Март 2015, 00:22:19 am »
Епа океј ондак, тоа си било. Што ќе рече, за година дена 10000 км (на 22 март го турив плинот), прв пат од кога е купен Лансерот :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #151 на: 30 Март 2015, 01:25:47 am »
А од кај би му фалело уље...тече ли од некаде? Пошто на друг начин неможе да се намали нивото на уље во менувачот.
Мојата кола има опелов мењач како на астра ф а тие мењачи знам дека знаат да си трошат на некој начин уље(најверојатно од некаде испуштаат појма неам) а знам и дека на многу коли треба да им се дотура уље во мењачот по некое време.

Еве некој ако знае нешто повеќе нека објасни.

Отсутен freakyniki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 329
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #152 на: 01 Април 2015, 18:35:23 pm »
Ти кажувам дека има синхрон на прва брзина. И на останатите брзини има синхрон. Ти кажувам пошто 3 мењачи имаме сменето, од кои два до темел ги имаме расклопено. И можам во прва брзина да го ставам додека возам споро, со мала брзина. Она погоре што го кажува Дено, тоа кај мене може да се направи во возење без да закрчи менувачот.
Плус кај мене имам доста стрмна надолнина и пред да почнам да ја симнувам, во возење од втора во прва ставам и со моторно во прва ја симнувам.

ЕДИТ: Дали тоа значи дека на нагорнина ако дојде дел каде што вашите возила со 2 брзина неможат да испаднат пример, треба да застанете целосно, да ставите прва и да тргнете под рачна ?

kaj mene bmw to na 50 60 vozenje u prva ubacuva. uste ne mi e jasno kako
Пеглал не пеглал....пегли време пролази

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #153 на: 02 Април 2015, 17:30:05 pm »
Kaj Bmw barem postarite modeli imam zaprimeteno deka koga ja parkiras I da se dvizi nanapred bez nikakov problem vleguva vo rikvers nitu grcenje nitu nisto...E sega toa dvizenje e poleka nekoj da ne misli vo vozenje I ova go imam zaprimeteno na poveke koli...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #154 на: 02 Април 2015, 18:11:49 pm »
Ина Кадетот мој во рикверц така е.
Ама за да влезе во прва во возење си бара меѓугас, како кај камионите.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #155 на: 05 Април 2015, 18:13:37 pm »
дали познавате некој мајстор што го има она апаратчето како блиц за штелување палење

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #156 на: 05 Април 2015, 18:29:59 pm »
Секој поасален мајстор треба да има стробо лампа за штелување на агол на палење.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #157 на: 05 Април 2015, 23:20:20 pm »
дали познавате некој мајстор што го има она апаратчето како блиц за штелување палење


 стробо за штелување на палење... се врзува на акумулатор, кабел на свекица бр.1 (или 4 зависи за која кола) и за бомбина... после работа, трк до кај боро... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3778
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #158 на: 06 Април 2015, 19:44:52 pm »
После промена на акумулаторот на BMW 118d Е87, колата не сака да запали. Вергла нормално но не сака да запали. Што би можело да биди??
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Steff_Maja

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 188
    • FaceBook
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #159 на: 15 Април 2015, 21:13:45 pm »
Што конкретно значи прскање на масло на капачето на моторот ?
Дали е точно дека не треба да има воопшто масло ниту на ладен ниту на загреан мотор ?
MB: ASUS Sabertooth P67 CPU: Intel Core i7 2600K 4.5 Ghz CPU Cooler: Cooler Master Nepton 240M RAM: 16 GB Kingston Hyper X Genessis 1600 Mhz SSD: Samsung 830 128GB HDD: Samsung SpinPoint F3 1TB + WD Caviar Blue 1TB + Seagate 2TB VGA: ASUS GTX 770 DC II PSU: Cooler Master Silent PRO M2 1000W Case: HAF 932 (Advanced) + NZXT Sentry 2 Monitor: Samsung SyncMaster SA350 23" Full HD Led Optical: Optiarc DVD-RW Keyboard & Mouse: Logitech MK260 Speakers: Logitech Z680

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #160 на: 15 Април 2015, 21:49:11 pm »
Какви глупости.... кај мене еден брег од брегастите се наоѓа точно под капачето за масло. Може да замислам како шљака тоа коа ќе му натепам гас :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #161 на: 15 Април 2015, 23:49:39 pm »
Кај мене недај боже да го отвориш капачето кога работи и е загреан моторот (пареа може да те изгори), пошто е PD и мора да има уље под капакот да ја подмачкува брегастата и пумпите бризгалки

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #162 на: 15 Април 2015, 23:53:34 pm »
На 530д ако го отвориш капачето спреми се за јак сеир пошто ќе бидеш испрскан цел со уље :D На фордовите мотори оние 1.8тд нема шанси да го отвориш капачето се додека не се излади моторот, никој незнае зашто е тоа така :D

Отсутен Steff_Maja

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 188
    • FaceBook
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #163 на: 15 Април 2015, 23:55:23 pm »
Еве конкретно ме интересира за Opel Corsa, Vectra од 97 до 2000, Моторите се 1.4, 1.2, 1.0, 1.8, 2.0.
Го пробав митот на Peugeot Partner 2006 и никогаш не прска, исто и на Golf 3 95 нема.
MB: ASUS Sabertooth P67 CPU: Intel Core i7 2600K 4.5 Ghz CPU Cooler: Cooler Master Nepton 240M RAM: 16 GB Kingston Hyper X Genessis 1600 Mhz SSD: Samsung 830 128GB HDD: Samsung SpinPoint F3 1TB + WD Caviar Blue 1TB + Seagate 2TB VGA: ASUS GTX 770 DC II PSU: Cooler Master Silent PRO M2 1000W Case: HAF 932 (Advanced) + NZXT Sentry 2 Monitor: Samsung SyncMaster SA350 23" Full HD Led Optical: Optiarc DVD-RW Keyboard & Mouse: Logitech MK260 Speakers: Logitech Z680

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #164 на: 16 Април 2015, 00:02:00 am »
А што има врска дали преку капаче горе ако прска уље или не. Кај доста мотори имаш горе брегаста над моторите, па логично мора таму да има уље, да подмачкува.
Обично тоа се прави со шипката за уље, се гледа од таму дали потпрснува или чади, за да колку толку вака од око утврдиш дали е здрав на карики или не.