AJ da prasam nesto, na astrata sabajle proveriv ulje, ima nekade 2cm nad max na sipkata, znaci 2cm po federot nagore nad granicnikot. Mereno na laden motor.
Pri promena e staveno 4.5 litri, motorot e Z19DT 1.9 cdti so dpf.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
@deksa Сожаљавам. Најверојатно имаш нафта во маслото и сеа ти го крева нивото.
Кај 1.9CDTI/JTDM мислам го нема овој проблем заради затнат DPF да речеме да крева ниво (пример кај Мазда е така), така што провери го маслото.
Ќе ти препорачав да направиш тест на хартија (капнуваш малку масло од моторот) и гледаш дали ќе ти направи круг околу капката
Е сеа, ова е најчесто ветер во магла, оти секоја хартија различно упива и треба некоја филтер хартија да најдеш што треба.
Друго што останува е да мирисниш дали мириса на нафта самото масло.
И ова е тешко, бидејќи колата посекако си мириса на дизел
Така што освен некој добар механичар да процени зошто ти се крева нивото, не знам. Мада да ти се крева ниво нема друго објаснување освен дизел во маслото.
Go prasav majstorot sto mi go menuvase, mi rece deka e mozno dodeka se regeneriral dpfot da e prekinat procesot so gasenje na kolata, pa zatoa da dava takva merka.
Glupo e sto na astrata nema sijalicka za dpf regeneracija, pa jbg zena mi ne sledi obrtai I kako zvuci motorot koga se regenerira a I rekov
Isto citav na astra owners forum deka merkata so sipka treba da se zeme na rabotna temperatura na motorot? Tocno e ova ili?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk