Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2236386 пати)

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5932
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9105 на: 24 Ноември 2020, 17:40:54 pm »
Јас кога праев платформа за спиење вкола го користев ова Tkk Tekasol univerzalno lepilo, го купив од продавница за железарија, засеа не осетив да има пропуштено.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5932
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9106 на: 24 Ноември 2020, 17:53:02 pm »
Ај прашање до поупатените дизелаши односно ТDI-евци.
Другар има Голф 3 1.9тди колата работи нормално прима нормално ,  не меша масло со вода, АМА а ја стапниш малце на повисоки на успон одма ја фрла водата од казанче.. Температура држи нормална не ја крева,  освен  ако не застаниш да возиш без вода од ко ќе светни на шал табла. Сменато е ново казанче пак иста приказна,менати се и термостати пак истата приказна. Ако се вози ептен полека без потприцнување нема да ја фрли. Некој го убедуваат дека диктон е ојден да се вади декла и да се провери, ама колата веќе подолг период се вози вака и нема гајле ниту меша ниту чади. Едино шо приметив е дека има салам рѓа низ моторот,  новото казанче го менавме пред пола година и веќе е кафеаво, кога менувавме антифриз стариот истече кафеав.. Се мислам дали е возможно некој канали да се испозатнати па тоа да ствара некој притисок и да ја враќа назад водата под поголем притисок, цревата за парното се исто топли парно има нормално .
« Последно менување: 24 Ноември 2020, 19:13:14 pm vladic3110 »
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен JezuzNoChill

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1016
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9107 на: 24 Ноември 2020, 19:36:19 pm »
Треба да сменам МАФ, имам опција за 3 бренда: Hella, VDO, Bosch. Бош нормално најскап е.

Дали има реално разлика меѓу овие брендови?

Сименс и Бош претпоставувам двата би биле ок, за Хела не знаев дека имаат вакви делови.

Би требало исти да се. На реното имав фабрички Сименс, новиот од Рено оригинал кутија беше континентал. Најдобро би требало да е ОЕМ производителот.

Иначе VDO се стори континентал.


https://www.continental-aftermarket.com/en-en/brands/vdo-becomes-continental/

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9108 на: 24 Ноември 2020, 20:06:37 pm »
@JezuzNoChill ОЕМ за VW е Бош. 2400 денари е разликата меѓу ВДО и Бош.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6812
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9109 на: 24 Ноември 2020, 20:15:19 pm »
Ај прашање до поупатените дизелаши односно ТDI-евци.
Другар има Голф 3 1.9тди колата работи нормално прима нормално ,  не меша масло со вода, АМА а ја стапниш малце на повисоки на успон одма ја фрла водата од казанче.. Температура држи нормална не ја крева,  освен  ако не застаниш да возиш без вода од ко ќе светни на шал табла. Сменато е ново казанче пак иста приказна,менати се и термостати пак истата приказна. Ако се вози ептен полека без потприцнување нема да ја фрли. Некој го убедуваат дека диктон е ојден да се вади декла и да се провери, ама колата веќе подолг период се вози вака и нема гајле ниту меша ниту чади. Едино шо приметив е дека има салам рѓа низ моторот,  новото казанче го менавме пред пола година и веќе е кафеаво, кога менувавме антифриз стариот истече кафеав.. Се мислам дали е возможно некој канали да се испозатнати па тоа да ствара некој притисок и да ја враќа назад водата под поголем притисок, цревата за парното се исто топли парно има нормално .


Низ капаче ја фрла водата? Капачето треба да држи до 1-1.5 бари (зависи) притисок после да пушта, ако не држи дефектно е.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5932
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9110 на: 24 Ноември 2020, 20:36:06 pm »
@Power to the people   Не од едно дупчe  не се гледа сеа од таа капачката,  ама фабричко е не е скршено, и на старото и на новото казанче го имa. Овде веќе ја имаше исфрлено водата светна на табла по 1.5км возење од лукоил према Охрид.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9111 на: 24 Ноември 2020, 21:22:56 pm »
Тоа „р'ѓа“ што го викате е многу веројатно издувни гасови од комората што навлегуваат во каналите за разладна течност и ја загадуваат водата, ја прават гнасна како р'ѓава. :)

Водата излага од дупчето затоа што казанчето е под притисок. Дупчето е токму тоа, издувен вентил за да не експлодира казанчето.

Прилично сигурен сум дека дихтунгот на глава си ги поминал километрите, ама ај, мајстор нека каже.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14719
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9112 на: 24 Ноември 2020, 21:30:01 pm »
Тоа сунѓерот се трга со нитро разредувач, исчисти го цело пред да лепиш ем за долготрајност, ем за полесно да се работи.

Не мора да стружеш ништо :)
Сунѓерот на горнипт дел од кабината се исчисти максимално колку што можеше,користев и бензин чист и други спрееви.Само горе на кровот е така залепен "тапацирот",поточно материјалот е залепен директно на кабината.
Додека страничните панели се материјал залепен на пресовано" нешто"...
Имам слики пред и потоа,кога ке завршам ке закачам.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9113 на: 25 Ноември 2020, 00:03:41 am »
Тоа „р'ѓа“ што го викате е многу веројатно издувни гасови од комората што навлегуваат во каналите за разладна течност и ја загадуваат водата, ја прават гнасна како р'ѓава. :)

Водата излага од дупчето затоа што казанчето е под притисок. Дупчето е токму тоа, издувен вентил за да не експлодира казанчето.

Прилично сигурен сум дека дихтунгот на глава си ги поминал километрите, ама ај, мајстор нека каже.
Јас типувам на расипано капаче на експанзионата, ама мати вода тоа што антифризот се обојува.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2241
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9114 на: 25 Ноември 2020, 04:23:50 am »
99% Диктон на глава,има откажано помеѓу некој канал за водата и некој клип затоа и не меша уље и вода.Капачето ако е откажано или нема да има никаков притисок во целиот систем за ладење или ќе има премногу па ќе ги дува и кине цревата.А штом ова се случува кога има оптеретување дел од издувните гасови одат во системот.

Пробајте со не комплетно затворено капаче,малку поагресивно возење и види дали ќе ја исфрли водата и дали во казанчето,во водата ќе излегуваат меури.Но штом сте пробале со ново казанче а со него доаѓа и ново капаче,не е до нив туку до диктонот на главата.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5932
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9115 на: 25 Ноември 2020, 10:07:34 am »
Изгледа тоа е чим викате, а и се разбаратав по интернет и други ги имале истите симптоми и имаат пробано сите работи шо мислев да пробаме од чистење со средства до вадење на тоа казанчето за парно да не е затнато, само не ми се веруваше дека е можно да е диктон оти поприлично долго време се вози вака колата без мака никаква да јави.. Валља ако е вака ептен мала пукнатина можи само со диктон да се заврши без рамнење.
Old topic, but just had the exact same problem on a 1.9tdi 110. The problem occured only under load, and certain driving conditions "pushing" the engine harder. We changed everything, cap, thermostat, resevoir, radiator!(someone suggested i could be clogged), oil heat exchanger, pipework, watter pump, and the heater matrix was eliminated at one point because it started to leak ( caused by the excessive pressure). Finaly i have decide to check the engine, and a very tiny leak was found between cylinder 2 and 3. A new headgasket and a new set of headbolts fix it permanently
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9116 на: 25 Ноември 2020, 10:25:16 am »
Рамнење ке мора барем еден нож за да залепи убаво новиот дихтунг.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Ultra

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 12
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9117 на: 25 Ноември 2020, 17:08:46 pm »
Некој ако има идеја за проблемов на фокус, бензинец. Од место или во лер, работи на 1000обртаи колата и додавам мааалку гас и одма паѓа на 700-800 како да се гуши да сака да изгаси и наеднаш ја добива гаста и трга. Понатака 2-3-4та нема никаков проблем, исто нема разлика дали е ладна или загреана колата.

Треба нешто клапна да се чисти, проблем со лер, ресет/калибрација некоја? Идеи?
Anyone? Ако е сомнително дека е нешто посериозно да ја носам на мајстор...

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5932
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9118 на: 25 Ноември 2020, 17:46:33 pm »
@Ultra мене ми подгушнуваше така на загреана, кога ќе ја запалев малце варираја обратите па се стабилизираја, вероватно дека електрична клапната се калибрира и во тој момент ако даев гас и да отпуштам знаеше дс изгаси. Го извадов цревото од воздушниот и ја приметив кога се отвора при давање гас беше исцрнета од внатрешната страна клапната. Проблемот го решив со throttle Body spray  од Wurth  убаво прскање на запалена кола со давање гас, со некаде пола спреј се исчисти се и одтогаш не сум имал таква мака едно 3 години.. Некој сончев ден ако не е поминат рокот на спрејот превентивно ќе го доискористам.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9119 на: 25 Ноември 2020, 22:29:06 pm »
@vladic3110 само ќе се надополнам на @MartinAlfista пошо можам да кажам за истиот/сличниот мотор. Казанчето е само моментално привремено решение, чисто да ја враќа течноста за ладење (што да и се користи за тоа возило) и да го задржи притисокот што се набива од 1.4 - 1.5 бари отприлика.

Колата сама си кажува дека ако ја исфрла течноста, си има голема мака, посебно по малку возење како што прочитав накај Охрид. Посебно сега, при поладни временски услови, може квалитетно да те зае*е (тебе или на другарот) поради температурната разлика. Таа *мала* пукнатина што се наоѓа во блокот може комотно да направи пресврт на Буково или Ѓавато.

Не заборавајте и друг антифриз да смените целосно. Ако се извлечете само со дихтунг и/или нови штрафови, тогаш е океј, а ако е дополнително рамнење ќе биде журка. Во секој случај, не испробувајте, не го газете Голфот, директива на мајстор.