Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2240901 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8265 на: 27 Март 2020, 00:26:47 am »
Пред скоро време татко ми купи свекици за Симката и нешто му текна да проверува зазор. Се чудеше околу различниот зазор на свекиците.
Не се сеќавам на деталите.

На Југото и Типото никогаш немав мерено/проверувано зазор, единствено внимавав на топлотна вредност.
Се сеќавам дека купував една градација пониска од фабрички декларираната бидејки имав приметено дека помазно работеа моторите.
Не знам дали беше поврзано со работната температура на моторот, никогаш не навлегов подлабоко во проучување на проблематиката :)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8266 на: 27 Март 2020, 00:30:29 am »
Топлинската вредност е идентична според каталог кај сите производители што препорачуваат за тој 1.3 мотор бидејки должината е идентична кај сите, а што подолга свекица, поголем топлински индекс има.

Иначе мора да ги сменам бидејки интервалот на замена им е 30 000 км, а ги возам веќе 23 000, плус пред едно недела две скршив една, па сега со три брискови и една беру возам.
И каблите ќе ги сменам, 8 години се стари.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8267 на: 27 Март 2020, 00:37:21 am »
Нешто како да се сеќавам кај Шампионовите свеќици имаше бројка што означуваше топлинска вредност, па имаше  букви R за радиоблокажа, C за бакарен проводник, СС за дупли проводник итн
Сум заборавил, одамна не сум купувал свекици ;D

Немав приметено дека имаат различна должина, кој ги мерел со шублер ;D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8268 на: 27 Март 2020, 00:41:32 am »
Кај мене топли свекици се препорачани.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8269 на: 27 Март 2020, 07:08:20 am »
Можно е зазорот да е одреден од материјалот на свеќиците? Да речеме, платински или иридиумски со помал зазор, бакарни со поголем? Хипотетички зборувам, Пошто различните метали имаат различни карактеристики на проводливост можно е некоја ваква разлика да прават...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8270 на: 27 Март 2020, 10:33:49 am »
Зошто не сите производители на свекици имаат идентичен зазор на свекиците за конкретно возило ?
Пример за мојата, Бриск вели 0.7 мм зазор за препорачани свекици според каталог, беру 0.8, а НГК на пример 0.9 мм зазор.

Во што се состои разликата секој производител да предвидува различен зазор за едно конкретно возило ?
Бидејќи свеќичките се различни производители и составот во свеќичките и цената и според тоа колку-толку зазори треба, така да немај гајле значи таа 0,9 кога е пред истрошен и можеш да направиш до 0,7 за привремено да тераш додека не купиш нови свеќици


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8271 на: 27 Март 2020, 10:34:40 am »
Можно е зазорот да е одреден од материјалот на свеќиците? Да речеме, платински или иридиумски со помал зазор, бакарни со поголем? Хипотетички зборувам, Пошто различните метали имаат различни карактеристики на проводливост можно е некоја ваква разлика да прават...
Па тоа е што спомнав горниот пост


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8272 на: 27 Март 2020, 12:53:30 pm »
Стандардни свекици се во глобала. Не препорачува иридиумски кај мене.
Најверојатно со Бриск силвер ке одам, свекици со помала електрода направени за возила со плински уреди за кои не е потребно оптеретување на бобината да испорачува поголем напон.
Барем така пишува на нивните спецификации.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1863
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8273 на: 07 Април 2020, 00:15:24 am »
Дечки, едно прашање...
Станува збор за Toyota Rav 4 2002 3dr 2.0 D4d со 116hp и поминати "180.000"км, од кои 60.000км (7 години) во наша сопственост без  апсолутно никакви проблеми.
Е сега почна да прави проблем. Имено, мене ми се има случено 3-4 пати од Велес према Скопје пред Велешка патарина пред мостот, да губи снага, па од да речеме 110кмч полека да паѓа брзината. Доколку додадам гас, како уште повеќе да губи сила. Проблемот се решава со стискање кумплунг и гас до доле, при што обртаите се качуваат значително побавно отколку во нормални услови. Ова е до од прилика 3-3.500 обртаи, после што наеднаш се враќа во нормала и до 4.500 обртаи се качува како ништо да не се случило. Сето ова е пропратено со црн облак позади мене и потоа возењето продолжува како ништо да не било.
Нема чек енџин, нема ништо.
Минативе 3-4 месеци се случува ова доста почесто па затоа тргнавме да го најдеме проблемот.

Да напоменам дека возењето е 80-90% градска вожња низ Велес. 1-2-3км во правец максимум, 4 пати во денот поради двократно работно време и низ велешките ридови, прва-втора-прва па рикверц да се разминеш :)

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8274 на: 07 Април 2020, 00:20:21 am »
Ако више треба да погаѓаме, јас би типувал на отворен EGR кога не треба. Типичните дизал маки, гареж у усисна, гареж на турбо-VNT системот, MAF и MAP, како и вакуум црева /контрола на VNT-ata. И дизни, да не ги забораиме :)
Мислам дека покрив све од можните проблематични места за дизел ауто ;D Верувам дека 2002 нема DPF, затоа го скокам. А, да... усисната грана има клапни (swirl flaps)?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1863
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8275 на: 07 Април 2020, 00:27:09 am »
Ако више треба да погаѓаме, јас би типувал на отворен EGR кога не треба. Типичните дизал маки, гареж у усисна, гареж на турбо-VNT системот, MAF и MAP, како и вакуум црева /контрола на VNT-ata. И дизни, да не ги забораиме :)
Мислам дека покрив све од можните проблематични места за дизел ауто ;D Верувам дека 2002 нема DPF, затоа го скокам. А, да... усисната грана има клапни (swirl flaps)?
Фала Симо. Точно, нема дпф. Најдов и некој проблем wastegate дека може да се заглавува подолго отколку што треба поради проблем со некој вакуум на нешто ? :)
Како и да е, во петок оди на мајстор, нека се занимава со чистење егр, клапни и друго чепкање во долгата изолација :)

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8276 на: 07 Април 2020, 08:55:30 am »
Пошто е турбодизел, нема wastegate, туку турбото се контролира со VNT систем или VGT систем некаде го викаат, еве како работи:

https://youtu.be/AuQor-YnbZ8

Во суштина, оние перцата што ги насочуваат издувните гасови на перката од издувниот систем се заглавуваат од гареж, или вакуум контролата не ги контролира добро, па се во погрешна положба за потребниот лоуд/прешр од моторот. Но, чудното кај тебе е што имаш доста црн дим, тоа би ми укажало на друг проблем, некоја причина за несеогорено гориво, недоволно воздух....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8277 на: 07 Април 2020, 09:11:53 am »
Јас кога имав ваков сличен проблем со 147 јтд, еднаш се јави и веднаш на сервис мораше. Изгуби снага и толку. Дим, колку сакаш. Испадна некој сензор на пумпа за висок притисок, случајно ми наговести комшија што имал сличен проблем со неговото Стило исто јтд.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8278 на: 07 Април 2020, 09:17:53 am »
А ако ги заглавиш намерно елисите, нонстоп да полнит на максимум ?

Отсутен vladimir_

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 212
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8279 на: 08 Април 2020, 10:39:40 am »
Имам едно прашање, Малку ми е чудно  голф 6 2012 кој има мн мн опрема да нема борд компјутер? Или има некоја финта?Рекетата лево е темпомат, десно на трип не сменва ништо на дисплеј

Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk