Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2232505 пати)

Отсутен srgjan

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6315 на: 22 Мај 2018, 18:55:14 pm »
Поздрав.Ме интересира дали мојот Меган 1.5 дци 78кв 2007 има фап (дпф)филтер.Прашувам бидејќи на технички ми извади повисока емисија на штетни гасови.Исто така ако го возам на подолга релација ми го поцрнува малку браникот кај што е ауспухот.Во една пригода прашав во овластен сервис ми рекоа дека егр вентилот требало да се чисти.Сеуште го немам очистено но со возилото немам проблем досега.Ништо не покажува на дијагностика а ниту на борд компјутерот.Масло не троши а користам елф 5-40.Еве 10 илјади за 7 месеци нема потрошено воопшто.Значи да не претервам ме буни само таа црна флека на браникот.

Изгледа е ист како мојот. Нема ДПФ, и кај мене црни малце на браникот, го немам чистено ЕГР, не троши масло, не чади (видливо, повремено фрла црни саѓи ако го згазнам на некои 4-5 секунди додека ги исфрли), нема никаков проблем со моторот.

Битно нее ништо страшно но сепак ќе си закажам едно чистење на егерот кај мајсторчињава мои.Поздрав.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6316 на: 22 Мај 2018, 23:56:49 pm »
Зошто ми дува прашина од вентилаториве? Дали е филтерот за менување и дали воопшто го има (од маалски муабети иам слушано дека верзии без клима немале)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6317 на: 23 Мај 2018, 00:54:56 am »
Поздрав.Ме интересира дали мојот Меган 1.5 дци 78кв 2007 има фап (дпф)филтер.Прашувам бидејќи на технички ми извади повисока емисија на штетни гасови.Исто така ако го возам на подолга релација ми го поцрнува малку браникот кај што е ауспухот.Во една пригода прашав во овластен сервис ми рекоа дека егр вентилот требало да се чисти.Сеуште го немам очистено но со возилото немам проблем досега.Ништо не покажува на дијагностика а ниту на борд компјутерот.Масло не троши а користам елф 5-40.Еве 10 илјади за 7 месеци нема потрошено воопшто.Значи да не претервам ме буни само таа црна флека на браникот.

Изгледа е ист како мојот. Нема ДПФ, и кај мене црни малце на браникот, го немам чистено ЕГР, не троши масло, не чади (видливо, повремено фрла црни саѓи ако го згазнам на некои 4-5 секунди додека ги исфрли), нема никаков проблем со моторот.

Битно нее ништо страшно но сепак ќе си закажам едно чистење на егерот кај мајсторчињава мои.Поздрав.

Каде го носиш на мајстор?

Зошто ми дува прашина од вентилаториве? Дали е филтерот за менување и дали воопшто го има (од маалски муабети иам слушано дека верзии без клима немале)

Мислиш на филтерот во кабина? Него го има без разлика дали има клима или нема. Во Кадетот мој од пред 52 години има филтер да го **ам.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6318 на: 23 Мај 2018, 01:31:01 am »
Се купе Ауди А3 8P за сестра ми, со еден клуч пред неколку дена, и погодете што се случи.

Клучот го остави внатре, џамови затворени и колата се заклуче сама.

Колата е во двор, чаре за без пари? Или Бис Ауто Битола да прашувам за со пари?


Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6319 на: 23 Мај 2018, 07:12:21 am »
Така бидна Спенсер :)

Отсутен srgjan

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6320 на: 23 Мај 2018, 08:14:56 am »
Поздрав.Ме интересира дали мојот Меган 1.5 дци 78кв 2007 има фап (дпф)филтер.Прашувам бидејќи на технички ми извади повисока емисија на штетни гасови.Исто така ако го возам на подолга релација ми го поцрнува малку браникот кај што е ауспухот.Во една пригода прашав во овластен сервис ми рекоа дека егр вентилот требало да се чисти.Сеуште го немам очистено но со возилото немам проблем досега.Ништо не покажува на дијагностика а ниту на борд компјутерот.Масло не троши а користам елф 5-40.Еве 10 илјади за 7 месеци нема потрошено воопшто.Значи да не претервам ме буни само таа црна флека на браникот.

Изгледа е ист како мојот. Нема ДПФ, и кај мене црни малце на браникот, го немам чистено ЕГР, не троши масло, не чади (видливо, повремено фрла црни саѓи ако го згазнам на некои 4-5 секунди додека ги исфрли), нема никаков проблем со моторот.

Битно нее ништо страшно но сепак ќе си закажам едно чистење на егерот кај мајсторчињава мои.Поздрав.

Каде го носиш на мајстор?

Зошто ми дува прашина од вентилаториве? Дали е филтерот за менување и дали воопшто го има (од маалски муабети иам слушано дека верзии без клима немале)

Мислиш на филтерот во кабина? Него го има без разлика дали има клима или нема. Во Кадетот мој од пред 52 години има филтер да го **ам.
Поздрав.Ме интересира дали мојот Меган 1.5 дци 78кв 2007 има фап (дпф)филтер.Прашувам бидејќи на технички ми извади повисока емисија на штетни гасови.Исто така ако го возам на подолга релација ми го поцрнува малку браникот кај што е ауспухот.Во една пригода прашав во овластен сервис ми рекоа дека егр вентилот требало да се чисти.Сеуште го немам очистено но со возилото немам проблем досега.Ништо не покажува на дијагностика а ниту на борд компјутерот.Масло не троши а користам елф 5-40.Еве 10 илјади за 7 месеци нема потрошено воопшто.Значи да не претервам ме буни само таа црна флека на браникот.

Изгледа е ист како мојот. Нема ДПФ, и кај мене црни малце на браникот, го немам чистено ЕГР, не троши масло, не чади (видливо, повремено фрла црни саѓи ако го згазнам на некои 4-5 секунди додека ги исфрли), нема никаков проблем со моторот.

Битно нее ништо страшно но сепак ќе си закажам едно чистење на егерот кај мајсторчињава мои.Поздрав.

Каде го носиш на мајстор?

Зошто ми дува прашина од вентилаториве? Дали е филтерот за менување и дали воопшто го има (од маалски муабети иам слушано дека верзии без клима немале)

Мислиш на филтерот во кабина? Него го има без разлика дали има клима или нема. Во Кадетот мој од пред 52 години има филтер да го **ам.
Поздрав.Ме интересира дали мојот Меган 1.5 дци 78кв 2007 има фап (дпф)филтер.Прашувам бидејќи на технички ми извади повисока емисија на штетни гасови.Исто така ако го возам на подолга релација ми го поцрнува малку браникот кај што е ауспухот.Во една пригода прашав во овластен сервис ми рекоа дека егр вентилот требало да се чисти.Сеуште го немам очистено но со возилото немам проблем досега.Ништо не покажува на дијагностика а ниту на борд компјутерот.Масло не троши а користам елф 5-40.Еве 10 илјади за 7 месеци нема потрошено воопшто.Значи да не претервам ме буни само таа црна флека на браникот.

Изгледа е ист како мојот. Нема ДПФ, и кај мене црни малце на браникот, го немам чистено ЕГР, не троши масло, не чади (видливо, повремено фрла црни саѓи ако го згазнам на некои 4-5 секунди додека ги исфрли), нема никаков проблем со моторот.

Битно нее ништо страшно но сепак ќе си закажам едно чистење на егерот кај мајсторчињава мои.Поздрав.

Каде го носиш на мајстор?

Зошто ми дува прашина од вентилаториве? Дали е филтерот за менување и дали воопшто го има (од маалски муабети иам слушано дека верзии без клима немале)

Мислиш на филтерот во кабина? Него го има без разлика дали има клима или нема. Во Кадетот мој од пред 52 години има филтер да го **ам.

Го носам во Охрид поточно во Рача таму има добри мајстори за Рено.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6321 на: 23 Мај 2018, 11:50:54 am »
Во Скопје нема, баш сум изненаден што има во Рача :)

Мала шала :)

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6322 на: 23 Мај 2018, 17:18:10 pm »
Поздрав.Ме интересира дали мојот Меган 1.5 дци 78кв 2007 има фап (дпф)филтер.Прашувам бидејќи на технички ми извади повисока емисија на штетни гасови.Исто така ако го возам на подолга релација ми го поцрнува малку браникот кај што е ауспухот.Во една пригода прашав во овластен сервис ми рекоа дека егр вентилот требало да се чисти.Сеуште го немам очистено но со возилото немам проблем досега.Ништо не покажува на дијагностика а ниту на борд компјутерот.Масло не троши а користам елф 5-40.Еве 10 илјади за 7 месеци нема потрошено воопшто.Значи да не претервам ме буни само таа црна флека на браникот.

Изгледа е ист како мојот. Нема ДПФ, и кај мене црни малце на браникот, го немам чистено ЕГР, не троши масло, не чади (видливо, повремено фрла црни саѓи ако го згазнам на некои 4-5 секунди додека ги исфрли), нема никаков проблем со моторот.

Битно нее ништо страшно но сепак ќе си закажам едно чистење на егерот кај мајсторчињава мои.Поздрав.

Каде го носиш на мајстор?

Зошто ми дува прашина од вентилаториве? Дали е филтерот за менување и дали воопшто го има (од маалски муабети иам слушано дека верзии без клима немале)

Мислиш на филтерот во кабина? Него го има без разлика дали има клима или нема. Во Кадетот мој од пред 52 години има филтер да го **ам.
Да, на тој филтер мислам, дали од него може да е прашината или се наталожила низ цевките ли таму шо знам?

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7218
  • French diamond
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6323 на: 23 Мај 2018, 18:55:42 pm »
99 % е поради филтерот, извади го и види во каква состојба е.


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6324 на: 23 Мај 2018, 19:21:35 pm »
Кој вози автовоз од германија за македонија ми треба информација да се симне една кола. Благодарам

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6325 на: 24 Мај 2018, 11:40:05 am »
99 % е поради филтерот, извади го и види во каква состојба е.

фала ти, корисно видео, само сеа овде неам алат, кога ќе си идам дома следната недела, сеа може само да земам филтер гледам тука баш на теодосиј гологанов има некаква продавница за ман филтри.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5346
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6326 на: 24 Мај 2018, 19:50:08 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
На жена ми и ја удриле колава малку на задниот браник. Гледам искривен е надолу/наназад тој држачот и како резултат ќошето од браникот (заокруженото десно на сликата) е откачено пошто браникот е отиден наназад и повеќе не се фаќа за каросеријата тоа како штипка што е.

Се исправа некако држачот (лево на сликата)?
Ми предложија просто да го заштрафам браникот на каросерија, ама некако не ми се допаѓа идејата - не заради естетика туку што би се десило на некое следно подчукнување...  :-X
Не гледам баш колку е удрена, ама јас слично така здрвив знак потсечен, ја со мавање ја дотерав, ама со хидраулика би било многу поелегантно.

Во случај да му затреба на некој друг идеја за ваков проблем: Го извадив браникот и самиот го средив ова со лост (голем метален профил, и неколку дебели бетонски плочки испод). Полесно одколку со мавање/чукање со чекич.

Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6327 на: 25 Мај 2018, 23:37:49 pm »
Здраво при кратко сецкање со воланот лево десно се слушаше некое чукање како луфта. Летвата ја средив нема но звукот сеуште го има и мислам доаѓа од под воланот внатре во кабината што е поврзано со летвата ваљда до педалата за гас. Ќаре дан се менува и таа шипка??

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6328 на: 25 Мај 2018, 23:40:45 pm »
Лагери има тука ама може и спона да е.

Отсутен Dickle

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 94
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6329 на: 27 Мај 2018, 15:55:43 pm »
Поло 6R 2010 1.2 бензин 3-цилиндри, електрично серво. Кога вртам волан во место ослабуваат светлата, и надворешните и тоа во кабина. Ова е нормално или има некоја мака?