ESP не е дел од ASR (или обратно)?
и јас мислев така ама мислам дека не е,ESP нема себе ASR,работат слично ама мислам дека се скроз одвоени системи
Нема ESP без ASR.
и ја мислев така ама..........
дечки едно прашање
дали ESP системот може да се репрограмира да биде ASR,дали е можно тоа да се направи со некои промени на модул и програма.
bora tdi 85kw 4motion
Ваше мислење и доколку можете распрашајте се би сакал да знам,а ако е можно и би го преправил.
??
ESP e Electronic Stability Control.
ASR e Antislip Regulator
Првото функционира со кочење на некое тркало во однос на ситуацијата.
Второт функционира на лизгање и блокирање на тркалото во одредена ситуација и е поврзано со ABS.
Што сакаш ти да постигниш со репрограмирање?
Според мене и моите сознанија од нет а и од практични проби за бора,голф4 серијата
ко што наведе другарчето
ESP-Electronic Stability Control.
ASR-Antislip Regulator
е сеа
ESP-електронска контрола за стабилизација,или у кратки црти програм за контрола на стабилност на возилото,кога возилото губи тракција у кривина или на прав пат и доадја до занесуванје програмот со однапред израчунати параметри на сензорите за абс и некои други сензори реагира преку абс така што одредено тркало благо го закочува послабо или појако зависи според параметрите за да го врати назад на правецот да не дојде до пролизгување на возилото или излетување од патот.
ASR-анти слип регулатор или регулатор за пролизгување на погонските тркала,работи преку абс со претходно израчунати параметри од сензорите,работи на ист начин што благо го прикочува тркалото кое шлајфуе и ја префрла погонската сила на онаа што не шлајфуе,делува само на погонските тркала,погоден систем за ваденје од блато,снег,кал лед.со уклучен АСР нема шлајфки по асфалтот
системите еден со друг мислам дека не одат,барем на бора и голф4 за други незнам,зш имам пробувано голф со АСР а мојот има ЕСП,мојот има контрола на пролизгување нема контрола на шлајфуење,АСР има контрола на шлајфување на погонските тркала нема ЕСП у кривина газот лета према надвор.
ова е според мене и мислам дека е така,може и да не е така.
која ми е целта??
паааааа.............
бидејки имам погон на сите тркала кога би го препраил ЕСП у АСР би имал посигурна тракција за возење по снег и кал,ке нема теоретски шанси да заглави освен да легне на патос,додуша и вака ептен добро се снаоѓа по снег и кал,ама со АСР би било уште подобро.
а ЕСП и така не се залетувам многу за да дојде до проклизуванје по кривини па поише би ми вршел работа АСР
можеби делува налудничаво или будалесто нооо сите ние си иаме бубачки у глава несфатливи за другите