Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1918466 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5895 на: 17 Јануари 2018, 09:32:57 am »
дечки едно прашање
дали ESP системот може да се репрограмира да биде ASR,дали е можно тоа да се направи со некои промени на модул и програма.
bora tdi 85kw 4motion
Ваше мислење ??? и доколку можете распрашајте се би сакал да знам,а ако е можно и би го преправил.



?????

ESP e Electronic Stability Control.
ASR e Antislip Regulator

Првото функционира со кочење на некое тркало во однос на ситуацијата.
Второт функционира на лизгање и блокирање на тркалото во одредена ситуација и е поврзано со ABS.

Што сакаш ти да постигниш со репрограмирање?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5896 на: 17 Јануари 2018, 09:59:38 am »
Нема ESP без ASR.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен srgjan

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5897 на: 17 Јануари 2018, 17:33:22 pm »
Ајде уште малку помош ке ве молам.
Имам одвреме навреме некое тропкање на колата(Рено Меган 1.5 дци 78 кв 2007).Приметив дека кога ке стегнам кумплук се губи тропкањето.Бев во сервис ми рекоа дека може да е замаецот.Инаку немам проблрм никаков освен што кумплугот е малку тврд ама така е одамна.Е сега решив да прашам во мега аутопартс за цел сет со замаец и ми се сврте во главата.Скоро 1000 евра.
Ако знае некој кај има поефтини сетови пошто ова стварно е многу.Па нее ферари да му се сневиди.

Прво да се заблагодарам на сите на форумов што помогнаа да го решам проблемов.Значи комплет сетот вариабилен замаец,ламела,потисна и хидрауличен друг лагер ги нарачав од сетквачила.рс и ме чинеше 550 евра донесени до Скопје.Замената ја извршив во сервис Рено во населба Рача-Охрид кој сервис пред неколку години работеше како овластен.Исто така благодарност голема до мајсторите во сервисот.Истиот ме чинеше 5000 денари со промена на масло во мењач и глицерин.Значи вкупна заштеда од најмалку 150-200евра ако ги набавев кај нас.Околу состојбата на мењачот:замаецот луфта на сите страни и чукање плус,друглагерот уште што небеше распаднат, ламелата и потисната не толку лоши.Значи возните карактеристики на колата после сервисот се сменија за 100%.Оди мазно нема никакви луфти и вибрации.Едноставно неверојатно.
Поздрав до сите.

Присутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 309
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5898 на: 17 Јануари 2018, 18:08:42 pm »
Ќе ти падне и потрошувачката ;)

Отсутен srgjan

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5899 на: 17 Јануари 2018, 18:37:21 pm »
И тоа е битно на ова поскапување на нафтава.
« Последно менување: 17 Јануари 2018, 19:01:52 pm srgjan »

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5900 на: 17 Јануари 2018, 21:59:56 pm »
На таткоми опел зафира 2.0 2001г, му угаснала на семафор и не пали сеа, трокира...

Моментално го влечам, да не знае некој што може да биде?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5901 на: 17 Јануари 2018, 22:09:30 pm »
Ова веќе треба да биде во прва лекција за опел дизел, одговорот е бош пумпа.

Sent from ЗА ЖИВОТ ВО МАКЕДОНИЈА!!!
                   RRETH JETËS NË MAQEDONI!!!


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5902 на: 17 Јануари 2018, 22:18:53 pm »
Кај го виде дека е дизел :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5903 на: 17 Јануари 2018, 22:21:16 pm »
Во право си :)

Sent from ЗА ЖИВОТ ВО МАКЕДОНИЈА!!!
                   RRETH JETËS NË MAQEDONI!!!


Отсутен supermen

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 16
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5904 на: 17 Јануари 2018, 23:03:24 pm »
ESP не е дел од ASR (или обратно)?

и јас мислев така ама мислам дека не е,ESP нема себе ASR,работат слично ама мислам дека се скроз одвоени системи

Нема ESP без ASR.
и ја мислев така ама..........
дечки едно прашање
дали ESP системот може да се репрограмира да биде ASR,дали е можно тоа да се направи со некои промени на модул и програма.
bora tdi 85kw 4motion
Ваше мислење ??? и доколку можете распрашајте се би сакал да знам,а ако е можно и би го преправил.



?????

ESP e Electronic Stability Control.
ASR e Antislip Regulator

Првото функционира со кочење на некое тркало во однос на ситуацијата.
Второт функционира на лизгање и блокирање на тркалото во одредена ситуација и е поврзано со ABS.

Што сакаш ти да постигниш со репрограмирање?

Според мене и моите сознанија од нет а и од практични проби за бора,голф4 серијата
ко што наведе другарчето

ESP-Electronic Stability Control.
ASR-Antislip Regulator

е сеа
ESP-електронска контрола за стабилизација,или у кратки црти програм за контрола на стабилност на возилото,кога возилото губи тракција у кривина или на прав пат и доадја до занесуванје програмот со однапред израчунати параметри на сензорите за абс и некои други сензори реагира преку абс така што одредено тркало благо го закочува послабо или појако зависи според параметрите за да го врати назад на правецот да не дојде до пролизгување на возилото или излетување од патот.

ASR-анти слип регулатор или регулатор за пролизгување на погонските тркала,работи преку абс со претходно израчунати параметри од сензорите,работи на ист начин што благо го прикочува тркалото кое шлајфуе и ја префрла погонската сила на онаа што не шлајфуе,делува само на погонските тркала,погоден систем за ваденје од блато,снег,кал лед.со уклучен АСР нема шлајфки по асфалтот

системите еден со друг мислам дека не одат,барем на бора и голф4 за други незнам,зш имам пробувано голф со АСР а мојот има ЕСП,мојот има контрола на пролизгување нема контрола на шлајфуење,АСР има контрола на шлајфување на погонските тркала нема ЕСП у кривина газот лета према надвор.

ова е според мене и мислам дека е така,може и да не е така.

која ми е целта??
паааааа.............
бидејки имам погон на сите тркала кога би го препраил ЕСП у АСР би имал посигурна тракција за возење по снег и кал,ке нема теоретски шанси да заглави освен да легне на патос,додуша и вака ептен добро се снаоѓа по снег и кал,ама со АСР би било уште подобро.
а ЕСП и така не се залетувам многу за да дојде до проклизуванје по кривини па поише би ми вршел работа АСР

можеби делува налудничаво или будалесто нооо сите ние си иаме бубачки у глава несфатливи за другите  :) :) :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5905 на: 17 Јануари 2018, 23:07:30 pm »
Golf 4 имаше торк векторинг пред 20 години со ASR/ESP  ;D ;D ;D ;D. Не можеш да го преправиш системот да е подобар од тоа што е фабрички. Кај си имал проблем со 4мотион што сакаш да го преправаш?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5906 на: 17 Јануари 2018, 23:11:46 pm »
Верувај ми, сите ESP опремени коли имаат ASR. Тоа не значи дека никад нема да ти зашлајфува колата. Еве ти уште една потврда од некој фауве форум: http://www.vwforum.com/forums/f15/asr-esp-confused-52640/#post390210

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5907 на: 17 Јануари 2018, 23:35:45 pm »
Деее бе. Погон на сите точкови и малце е? Ти треба да возиш нешто со погон на задни за да видиш колку ти е полесно за низ кал/снег со твојата.
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен supermen

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 16
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5908 на: 17 Јануари 2018, 23:38:04 pm »
епа дужу пиво,човек учи додека е жив.

е сеа имав читано и пред да ја земам бората дека ЕСП има со себе АСР,затоа и кога ја зимав гледав да има есп,ама сум го промашил фактот кога сум читал дека не секогаш АСР забранува шлајфање на тркалата.а ја очекував стопосто реагирање на АСР дури и на чист лед и снег.

јбг неинформираност мајка за глупости низ глава

со борава несум заглавил ама баш нигде а каде ја иам возено низ снег богами и јас се чудев како излегува,успон само небо се гледаше пат јок,тоа беше чистоза тест

е сеа годинава нешто ме зеза халдексот позади па моментално привремено погонот е исклучен додека ја ставам на тестер да видам дали ке покаже нешто.
е сеа ако имате препорака за добар стручњак да ја стави на дијагностика да ја проверам па да решавам,е тогаш со пивото и скара ке има

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5909 на: 17 Јануари 2018, 23:41:26 pm »
На таткоми опел зафира 2.0 2001г, му угаснала на семафор и не пали сеа, трокира...

Моментално го влечам, да не знае некој што може да биде?



Sent from my iPhone using Tapatalk
Ako e dizel mozno e da e bosh pumpata ili senzor  na radalica vidi neka ti procita nekoj sto greska ima memorirano .....