Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1919184 пати)

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4950 на: 16 Јули 2017, 10:45:16 am »
Момци на моменти имам многу тврда кочница, треба мушки да згазнеш на педалата да закочи. Ќе ја изгаснам колата, после некој саат ја палам и може да се погоди пак да биде тврда ама најчесто се управува и станува „нормална“. Ми тече глицерин од задна лева шепа и го извадив тоа цевчето и ставив штопна таму, да не дотурувам само глицерин дека имам истрошено три или четири шишиња (нов глицерин имам барем) и сеа чекам да ми стигне друга шепа да ја сменам таа. Правев муабет со главниот мајстор во сервисот ми рече дека де компресорот можел да прави таков проблем. Ако имало воздух во системот, ќе пропаѓала педалата.

Прашањето ми е, шо чудо е тоа де компресор, кај се наоѓа, скап ли е за замена (половен дел) ?

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17452
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4951 на: 16 Јули 2017, 13:50:51 pm »
Декомпресор можда е вакуум пумпа, на енглески brake booster. Направа што твоето стискање со нога го појачува. Кога стискаш на кочница се слуша како воздух да се отпушта од некаде?

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4952 на: 16 Јули 2017, 14:35:01 pm »
Аха, јасно ми е за кој дел станува збор. Кога ја немам возено подолго време, ако стискам на кочница повеќе пати станува потврда педалата и да се слуша како воздух да се отпушта.

Ќе видам, сабајле ја возев нормална беше кочницата, ако заебава пак, ќе барам чаре.  :)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10409
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4953 на: 16 Јули 2017, 18:56:51 pm »
Мене така ме зезаше "Серво" за кочница, или брејк бустер. Како и да најверојатно некаде пушта воздух, од црево или од самиот уред т.е. мембрана. Најверојатно на тој принцип работи ( со вакуум пумпа, односно серво како што некои го викаат или брејк бустер )

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17452
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4954 на: 16 Јули 2017, 19:03:50 pm »
Тоа ти е проблемот. Чим се појавил еднаш, само на полошо ќе оди. Подобро среди го проблемот пред да се појави во несакана ситуација. :)

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4955 на: 16 Јули 2017, 21:27:30 pm »
Денес мењав тоа вакумот и случајно додека беше на дизалица проверував гумите и позади десно видете што најдов...

За што црево е  ова? И како може да се среди?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6691
  • Бенве сие бенве
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4956 на: 16 Јули 2017, 21:35:56 pm »
За воздух во резервоар, мислам дека немаш потреба да го санираш

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10409
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4957 на: 16 Јули 2017, 21:42:02 pm »
ali 200 denari e sanacija...

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4958 на: 16 Јули 2017, 21:50:39 pm »
Тоа ти е за воздухот да излегува од резервоарот, ако неможеш да го смениш, замотај го со изолир барем и намести го да не го фаќа тркалото.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4959 на: 16 Јули 2017, 22:28:34 pm »
ali 200 denari e sanacija...
Каде, како?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10409
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4960 на: 16 Јули 2017, 23:56:33 pm »
Толку е од прилика, во секоја продавница за авто делови чуваат црева за бензин. Не се гледа баш јасно од каде до каде е, али од тоа што се гледа секој мајстор би требало да знае да го смени со ново. Од патчено од зад рамстор кај што се дели за кај рампа што излага на 30 метри лево имаш продавнова со секакви црева. Во амсм ми менија црево за 500 денари, али тоа што е за бензин кај мене беше проблем, требаше цел резервоар да се извади, ла тебе верувам е по едноставно.
П.с. ако одиш во амсм, не треба ти да бараш црево, равотат со нивни делови,барем таков натпис имаше.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6375
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4961 на: 17 Јули 2017, 08:56:51 am »
Не е пожелно и резервоарот да си го провериш? замисли и само колку вода ѓубре можи да влези на дождливо време ако имаш возено.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4962 на: 19 Јули 2017, 20:14:26 pm »
Prijateli eden problem. Dali nekoj namerno ili ne, na krovot od kolata samo sto zaprimetiv deka imam dupka ista kako od grad napravena. Krovod e vdlabnat, bojata e izgrebana. Ke ve molam za sovet, sto da pravam, koj poprava takvo nesto i tn

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4963 на: 19 Јули 2017, 20:54:55 pm »
?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4964 на: 19 Јули 2017, 21:19:54 pm »
Скоро сите лимари имаат полни раце работа сега со исправање длапки од градот. Помини кај било кој - еве рецимо кај Јаја - нека видат, ќе ти кажат. Ако е изгребано и стигнато до метал, можеби ќе треба да се санира.