Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1955066 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #45 на: 24 Февруари 2015, 02:24:19 am »
по правило не. силикони тураат на стари дихтунзи... на нов, не би требало да масти...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 279
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #46 на: 25 Февруари 2015, 10:00:44 am »
Не знам дали е ова соодветната тема, но ајде...

Ме замолија да прашам за појаснување околу една „случка“ - користено е Ford комбе вчера и си работи се регуларно, возено до објект и назад до фирма. Потоа пробува да се запали по 30 мин пак, не сака да реагира никако. Некој од „експертите“ вели дека е до клучот, однесено кај клучар кој вика избришан бил кодот, направил нешто со клучот и бравата...цена 10,000 денари.

Дали е ова можно сценарио?

Отсутен Jordan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 219
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #47 на: 25 Февруари 2015, 10:35:09 am »
Не знам дали е ова соодветната тема, но ајде...

Ме замолија да прашам за појаснување околу една „случка“ - користено е Ford комбе вчера и си работи се регуларно, возено до објект и назад до фирма. Потоа пробува да се запали по 30 мин пак, не сака да реагира никако. Некој од „експертите“ вели дека е до клучот, однесено кај клучар кој вика избришан бил кодот, направил нешто со клучот и бравата...цена 10,000 денари.

Дали е ова можно сценарио?

Jas imam slicno iskustvo so pezo 206....edniot kluc se skrsi plastikata I nikako nesakase da pali so nego...dodeka so rezervniot palese na prva....e sega 10,000 mislam deka e premnogu za kluc...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #48 на: 25 Февруари 2015, 12:44:40 pm »
Не знам дали е ова соодветната тема, но ајде...

Ме замолија да прашам за појаснување околу една „случка“ - користено е Ford комбе вчера и си работи се регуларно, возено до објект и назад до фирма. Потоа пробува да се запали по 30 мин пак, не сака да реагира никако. Некој од „експертите“ вели дека е до клучот, однесено кај клучар кој вика избришан бил кодот, направил нешто со клучот и бравата...цена 10,000 денари.

Дали е ова можно сценарио?
цените се понуда... во принцип се прашува колку ке кошта. мене скоро никогаш не ми се случило да работам негде а да не бидам прашан за сума, а тие ретките што не прашуваат сам им кажувам... така да цената од 10.000 денари може е премногу или премалце или таман... ако се праша колку ке кошта, веднаш во принцип и се добива објаснување што ке се сработи, поправи, вгради и направи за таа цена.

од друга страна, ако му сменил имобилајзер на клучот, и читачот на имобилајзерот со се софтверско корегирање таа цена е одприлика ок. јас со попуст колку да се платат трошоците што се вика дадов околу 5000 денари само за клуч.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #49 на: 25 Февруари 2015, 13:39:52 pm »
Да прашам, при палење на колава осеќам дека моторов малце се мачи да запали, ама пали одма без верглање и притоа на таблава ми се палат есп и абс икончињата на многу краток период проследен со 3 кратки бипкања со упалено Brakes на табла. После тоа се си работи најнормално.

Дали е ова симптом на откажување на акумулатор или нешто друго ?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #50 на: 25 Февруари 2015, 13:42:00 pm »
Не знам што кола имаш, али може да е.

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #51 на: 25 Февруари 2015, 15:44:23 pm »
Ауди А4, Б6 модел

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #52 на: 25 Февруари 2015, 15:56:43 pm »
Imav do pred edna godina A4 1.8t B5, i koga mi otkaza ABS pumpata na sekoe palenje na kolata imav 2-3 tiiit i posle si rabotese najnormalno, takada ima golemi shansi da ti e i tebe nesto problemot so ABS-ot ali vo sekoj slucaj ako ja prikacis na kompjuter kje si kaze shto mu e makata :)

Pozdrav

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #53 на: 25 Февруари 2015, 16:07:26 pm »
Имам ауди а4 б5 и од време на време особено кога е ладно преку ноќ и утрото знае да титне брејкс сијаличката, како што читав тоа е некој баг кога се повлекува многу струја од акумулатор, како дополнителен доказ ми е и тоа што во тој момент знае и радиото да се пушти само.

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #54 на: 25 Февруари 2015, 17:57:45 pm »
^ Поради тоа се сомневам на акумулатор, затоа што на палење осеќам дека малку завлекува, али пали на прва без верглање.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #55 на: 25 Февруари 2015, 19:18:08 pm »
па друже, пробај го абсот.. мислам, тоа е нај лесно нели... дигни таму 30-40 на булевар некој или улица, осигурај се дека нема никој позади тебе и лупни на кочница... ке дознаеш дали е абс-от или акумулаторот... не објаснував поише под претпоставка дека знаеш како изгледа и звучи активиран абс додека кочиш...

есп и абс, нај често се на исти модул. нај често...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #56 на: 25 Февруари 2015, 20:55:00 pm »
^ Поради тоа се сомневам на акумулатор, затоа што на палење осеќам дека малку завлекува, али пали на прва без верглање.

исто и кај мене пали од прва без проблем... ти кажав во кој услови се дешава тоа пример летно време никогаш не ми се десило тоа... кај тебе ако е на секое палење можно е да и нешто друго сепак провери

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #57 на: 26 Февруари 2015, 02:15:54 am »
По препорака од Онак, проверив вечерва дали АБС-от функционира. Иако на старт повторно проследено со истото бипкање, АБС-от работи нормално.

Велков, од 5 пати да речеме, 4 пати ќе стартува со симптомите, а тој 1 пат, пали без никакво завлекување како што треба, без бипкањата и brake симболот.

Секако ке ја провери и мајстор, само кога не е лично моја колата, мора да се натегам оди сега, оди после .. Знаете како е :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #58 на: 26 Февруари 2015, 09:30:59 am »
ова значи дека или е акумулатор или нешто уште посмешно може да биде.. на пример, оксидиран контакт на клемите... или не ретко се случува, кабелот од маса на акумулатор, кај што иде на шасија да се поврзе, на тоа место оксидирал спојот па слабо пренесува струја... може и реле некое да биде...  начелно не е некој квар што е тежок за откривање...

по мое јас би седнал и изгубил 20-тина минути, да ги пуштам и исчистам сите контакти на каблите поврзани со акумулаторот, па после проверка дали е или не е до нив. ако се среди проблемот тоа е тоа, ако пак го има следен чекор после чистењето е, од друга кола, со кабли ке поврзам и ако треба 10 пати ке заверглам и изгасам.. ако со тоа се деси да не титне ниеднаш тогаш акумулаторот отишол т.е. пред цркнување е, ама не би се затрчал да купам одма, бидејки колата пали, а зимава е прикрај, така да цело лето ке истера.. таму крај на септември-октомври ке купам друг... доволно време имаш и да си одбереш по кеиф и да одвоиш средства за убав и квалитетен акумулатор...

кај мене на комбето се манифестираше таква глупост... на прво палење, завлекува во верглањето... како на пола снага, а кога ке загрее, верглаше топ, како мина... а акумулаторот нов... али не го есапев баш многу, пошто ми палеше. цело време мислев дека е нешто до алансерот... се додека еден убав утрински ден не завергла воопшто и го изгуби контактот... отворив кај акумулаторот и почнав околу плусот да чепкам. на крај испадна дека кабелот од масата, врзан за шасија го изгубил контактот скроз... го преврзав убаво, исчистив како што треба, и комбево почна да вергла и на ладно, како да е загреан моторот... сакам да кажам, обична мала БАНАЛНА глупост...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #59 на: 26 Февруари 2015, 17:44:00 pm »
Денес во Авто-Македонија измерена моќноста ( ваљда го погодив терминот ) на акумулаторот, вработениот кажа дека бил на 49 %. Проверени и другите посочени можности, се е во ред. Контактиран Анџело за нов акумулатор, па ке видиме. Благодарност до сите :)