Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1957177 пати)

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4095 на: 02 Март 2017, 21:21:26 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Аман бе брат се измачи со имгур. Не ти вади лош звук кога го вртиш воланот? Течност нема тогаш, иначе поима неам зошто за друго би ти светнало.

Сврти пун леви па пун десни и вози право со 14/20км на саат 200-500метри  убрзај после нормално ке исчезне.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4096 на: 02 Март 2017, 21:45:16 pm »
Ова на глфот ми се појавува кога ќе ги откачам клемите од акумулаторот, или пак кога го перам моторот и кога ќе влезе вода каде што не треба. По 100 метри возење се гаси портокаловото воланче.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4097 на: 02 Март 2017, 23:28:48 pm »
Со ел. Мотор ти е воланот?
da so elektromotor e letvata
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4098 на: 02 Март 2017, 23:37:13 pm »
Aha, znaci imalo finta za toa. Bidejki sum nemal problemi porano so servoto. Kolata 3 mese i stoelo nezapaleno vo garaza. Togas utre ke napraam krugcinja po ulicive i ke vidam dali ke iscezne indikatorot. I edna pofalba na exide akumulatorot.....posle 3 meseci da drzi ista voltaza 12.7 v  toa e neverovatno covece..phu phu da ne go urocam :)
Ps: decki fala za mislenjata
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен freakyniki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 329
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4099 на: 03 Март 2017, 00:07:21 am »
Дечки, се работи за Пасат б7 , 2.0 тди 2011 год.

Почна да работи на скоро 1000 обртаи во место и осекам мн мали вибрации, зборам во место коа работи колата.

Кога ке стиснам на гаста и ке ја пуштам, се симињаат обртаите на 900 и нормално си работи. Понекогаш ова со гаста и не функционира.

Што може да го предизвикува ова ?

Пеглал не пеглал....пегли време пролази

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4100 на: 03 Март 2017, 07:17:03 am »
Ако има DPF изнеси ја на аутопут малце :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4101 на: 03 Март 2017, 08:27:11 am »
Italian Tuneup си бара :D
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4102 на: 03 Март 2017, 08:37:47 am »
Aha, znaci imalo finta za toa. Bidejki sum nemal problemi porano so servoto. Kolata 3 mese i stoelo nezapaleno vo garaza. Togas utre ke napraam krugcinja po ulicive i ke vidam dali ke iscezne indikatorot. I edna pofalba na exide akumulatorot.....posle 3 meseci da drzi ista voltaza 12.7 v  toa e neverovatno covece..phu phu da ne go urocam :)
Ps: decki fala za mislenjata

Ех невероватно. Јас во Кадетот имам Топла, го палам на секои 6 месеци по пола саат да работи, па тек на третото палење имаше изгубено струја, после година ипол и повеќе.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4103 на: 03 Март 2017, 12:02:33 pm »
Кажи ми Миле, немаш проблеми со стар бензин кога го палиш кадетот или дотураш свеж? Читав демек октани губел бензинот после два месеци само, имам полн резервоар во м5ката веќе три месеци па се мислам дали да го празнам резервоарот или да не се фурам?
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4104 на: 03 Март 2017, 12:10:00 pm »
Еве Клен, може ова ќе ти помогне.

HOW PETROL CHANGES IN EQUIPMENT TANKS
Цитат

Loss of light components – impact on mixture

The light components in petrol are lost first as the petrol sits in the fuel tanks.  These
components provide valuable octane benefits during cold start.  Because they are
volatile they compose most of the air fuel mixture during cold start, if they are absent
then the mixture becomes lean resulting in higher temperatures, pre ignition,
detonation and piston damage. This is generally the cause of piston damage in high
revving engines used in boats and small engines such as chain saws etc.
The portion of the petrol that remains has a higher density and higher octane but this
is not available during cold start resulting in hard starting. Because the fuel
carburetors and injectors operate on a volume metering system the higher density
means that more fuel is introduced for a given volume of air and so the air fuel ratio is
fuel rich.  If all the fuel cannot be burnt then it forms carbon deposits that will foul the
spark plug and cause the engine to stop and not start.  This is generally the cause of
problems in classic cars where the engine stumbles and hesitates or cuts out.

Loss of light components – impact on octane

The light components in petrol are lost first as the petrol sits in the fuel tanks.  These
components provide valuable octane benefits under high revving conditions such as
cold start acceleration and the loss of these components can result in detonation and
pre ignition at high speed resulting in piston damage.
The remaining components that have not evaporated are high octane and octane can
actually increase with time but this octane is not available for high revving
conditions.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4105 на: 03 Март 2017, 12:32:38 pm »
Па што знам не баш, да фрлам 4000 денари во гориво зошто е три месеци стар или не? Не ми е за бензинот колку што ми е незгодно да ги малтретирам од сервис, со месеци само за мене работат на глава им се качив ;D
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10462
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4106 на: 03 Март 2017, 12:51:32 pm »
Ако одстои подолго нема ни да пали, така да дотроши го поскоро. Не ни мириса на бензин после 5-6 месеци. Отвори го капачето за бензин, ако мириса на стара боја подовро фрли го....

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4107 на: 03 Март 2017, 12:53:41 pm »
Кажи ми Миле, немаш проблеми со стар бензин кога го палиш кадетот или дотураш свеж? Читав демек октани губел бензинот после два месеци само, имам полн резервоар во м5ката веќе три месеци па се мислам дали да го празнам резервоарот или да не се фурам?

Под Бе! :)
М5-Ката ќе го шмукне брзо-ко спонзоруша мартини, дотроши го до резерва, и после наточи си свежа (као демек Шел) 100ка од Супертрејд/Топтрејд ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4108 на: 03 Март 2017, 12:58:39 pm »
Дилемата ми е дали да го палам моторот таков светнат стегнат со стариов бензин, а тоа дека ќе го шмукне одма многу ми е јасно ;D
Не е баш мала работа да ми празнат резевоар нејќам да ги малтретирам луѓето беспотребно
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4109 на: 03 Март 2017, 13:00:28 pm »
Јас искрено, не би го празнел. 3-ве месеци беа ладни, испарувањата и деградацијата се минимални, секако дека има, ама не е да се паѓа у несевес.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.