Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2038238 пати)

Отсутен volenos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 341
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1530 на: 23 Март 2016, 23:41:17 pm »
Луѓе ај малку помош.Гледам едно ауди а4 караван од 2004 година.При палење има тресење и мрдање јако на менувачот.Дали е ова вака за секој дизел вообичаено или е отиден можеби замаецот??Од некои луѓе така слушав

Второ прашање,дали поновиве модели на коли дуваат од шипка и од капаче или не треба да има ни мало дување ?

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1531 на: 24 Март 2016, 00:25:31 am »
Дува од шипката кај мене. Пред капачето што ја држи шипката има црево што се двои и влага во главното црево за воздух да се доработат осиромашените гасови повторно во моторот(ако егр вентилот е запушен тогаш тука прска уље. На ју тубе има видеа дека преку тоа дување може да се тестира компресија на цилиндрите. Ставаат метално капаче на отворот ако дувањето го преврти тогаш компресијата е ок .

За тресењето го има кај дизелот особено ако е со предкомора како кај мене ама колку е тоа многу што кажуваш тоа е прашање.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1532 на: 24 Март 2016, 00:42:07 am »
Како тестирале компресија на цилиндри, не те сфатив? Иначе за воленос, секој мотор дува и од шипка и од капаче, здрав мотор помалце, издуван повеќе.

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1533 на: 24 Март 2016, 00:51:01 am »
Има на ју тубе еден куп. Еве еден.

https://www.youtube.com/watch?v=4GddZqt46gg

Отсутен volenos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 341
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1534 на: 24 Март 2016, 00:57:49 am »
Дува од шипката кај мене. Пред капачето што ја држи шипката има црево што се двои и влага во главното црево за воздух да се доработат осиромашените гасови повторно во моторот(ако егр вентилот е запушен тогаш тука прска уље. На ју тубе има видеа дека преку тоа дување може да се тестира компресија на цилиндрите. Ставаат метално капаче на отворот ако дувањето го преврти тогаш компресијата е ок .

За тресењето го има кај дизелот особено ако е со предкомора како кај мене ама колку е тоа многу што кажуваш тоа е прашање.

Незнам,гледам дека повеќе мајстори проверуваат со отварање на капаче и шипка и така гледаат во каква состојба е моторот.
Добро а дали ако фрла капки уље е лош мотор или пак не може да се каже со сигурност?

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1535 на: 24 Март 2016, 01:06:43 am »
Daf, викаш ако дувањето го преврти капачето е ок компресијата, а баш е обратна работата доколку го земеме твојов тест како релевантен :)

Volenos, доколку прска уље низ шипка на туража е знак за потрошен мотор ДОКОЛКУ нема затнат PCV вентил, проблеми со палење, и сл. Подобро зирни ја колата со некој по стручен да немаш зафрканции дополнителни.

Отсутен volenos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 341
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1536 на: 24 Март 2016, 01:19:59 am »
Daf, викаш ако дувањето го преврти капачето е ок компресијата, а баш е обратна работата доколку го земеме твојов тест како релевантен :)

Volenos, доколку прска уље низ шипка на туража е знак за потрошен мотор ДОКОЛКУ нема затнат PCV вентил, проблеми со палење, и сл. Подобро зирни ја колата со некој по стручен да немаш зафрканции дополнителни.
Напротив.Прска уље на капаче кога нема туража.Кога има прекинува ? :(
Да секако ќе ја види мајстор

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1537 на: 24 Март 2016, 01:25:46 am »
На шипката за ниво на уље треба да гледаш бе пријател, од кај капачето брегастите те прскаат со уље :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1538 на: 24 Март 2016, 03:03:02 am »
Има луѓе кои очекуваат без декла(глава на мотор) да не прска масло. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1539 на: 24 Март 2016, 09:24:41 am »
На шипката за ниво на уље треба да гледаш бе пријател, од кај капачето брегастите те прскаат со уље :)
абе ГАС, нек се гледа брегаста како ради!

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1540 на: 24 Март 2016, 09:42:42 am »
Барам ваков осигурач за ЛАГЕР НА ПОТИСНА, кај да купам, да ми направат, или евентуално некој да не има стар кој можеби ќе одговара?ИТНО!!!!!


Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1541 на: 24 Март 2016, 14:33:08 pm »
Daf, викаш ако дувањето го преврти капачето е ок компресијата, а баш е обратна работата доколку го земеме твојов тест како релевантен :)

Volenos, доколку прска уље низ шипка на туража е знак за потрошен мотор ДОКОЛКУ нема затнат PCV вентил, проблеми со палење, и сл. Подобро зирни ја колата со некој по стручен да немаш зафрканции дополнителни.

moj lapsus druze vo pravo si.

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1542 на: 24 Март 2016, 14:43:01 pm »
А на овие што нема шипка за проверка на нивото на маслото, како ќе се провери дали дува моторот? На мерцедес мислам дека нема шипка.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1543 на: 24 Март 2016, 15:25:24 pm »
Како и секој нормален, со мерач за компресија на цилиндри :)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6676
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1544 на: 24 Март 2016, 15:30:13 pm »
^^
Моторот може и да има компресија подеднакво на сите 4 клипови, што значи дека само компресионите карики се здрави, а останатите две карики, уљените и бришачките да се отидени па да троши уље или гумички на вентили на пример да се отидени и да троши уље.
Чист пример, мојот опел на шипка не дуваше ниту фрлаше уље, ама на ауспух при туража се забележуваше плавкаст дим кој го сменуваше после 2-3 секунди од набивањето на туражата и на 1000-1500 км снемуваше по 1 литар уље.