Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1889318 пати)

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2295
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13365 на: 27 Март 2024, 09:15:06 am »
Се работи за Daewoo Racer со 1,5 бензински мотор од 1995 година,околу 100к поминато, колата е на постар човек, кој скоро и да не ја вози ама емотивно е врзан за колата, не ја продава и сака да му биде исправна состојба, му ја даде на татко ми да ја провози малку на отворено, па имам некои прашања:

1. На отворено, во поголема брзина, најчесто во петта, трокира, не ја прима убаво гаста, бара да се вози во помала брзина, освен кабли и бобина, дали треба уште нешто да се провери?

2. Треба да се прави мал сервис, по нет што барав, препорака за масло, односно градација за оваа кола е 10-40, 5-40, а на некои страни и 5-30 што мислам дека е премногу за овој мотор, така дилемата е дали да се стави 10-40 или 5-40, препорака?
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5534
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13366 на: 28 Март 2024, 13:01:49 pm »
Дали би ја користеле оваа свеќица?

Случајно ги изгребав свеќичките со штелување на зазирот (алатка во вид на игла) додека го местев зазорот бидејќи беа надвор од спецификациите.  Може ли уште да ги користам (нови се)?





Без глупи и нелогични одговори ве молам.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10363
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13367 на: 29 Март 2024, 00:24:18 am »
vidi kako frlat iskri, ako ne frlat po keramikata ne mu ja misli tolku. Zivotot e kratok da se zamarash za kola stara tolku godini. Te razbira i merak i sve, ama kola e minovna rabota( i aj kasno svativ ama  za tebe ne e kasno) Ko kje pocnit da ne ojt izlazi nekogo ko tebe so te izlazale i hajt.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8509
  • Малерозен дрводарец
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13368 на: 29 Март 2024, 00:39:24 am »
Толку од озбилноста драги мои форумџии.

Од нервоза и озбИлнос се губе лепота, а богами и коса.

Верувај ми, лично го знам миќибој, педерот постар е и од мене, а уште му е црна косата и не му е опаѓана ич...
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен mendieta1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 193
  • BMW E30 316; BMW Е36 318 tds; BMW E46 330 Ci
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13369 на: 29 Март 2024, 03:09:25 am »
да не знае некој каде може да се набави кај нас Valvolne Zerex G48 антифриз?                                                                https://www.amazon.ae/Silicate-Phosphate-Prediluted-Antifreeze-Coolant/dp/B07WMVSTFR
SAVE WATER! SHOWER WITH YOUR GIRLFRIEND

Отсутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 383
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13370 на: 29 Март 2024, 06:59:38 am »
Синпекс носат Valvoline, имаат прилично голем избор на течности, би се јавил кај нив.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13768
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13371 на: 29 Март 2024, 09:14:17 am »
Се работи за Daewoo Racer со 1,5 бензински мотор од 1995 година,околу 100к поминато, колата е на постар човек, кој скоро и да не ја вози ама емотивно е врзан за колата, не ја продава и сака да му биде исправна состојба, му ја даде на татко ми да ја провози малку на отворено, па имам некои прашања:

1. На отворено, во поголема брзина, најчесто во петта, трокира, не ја прима убаво гаста, бара да се вози во помала брзина, освен кабли и бобина, дали треба уште нешто да се провери?

2. Треба да се прави мал сервис, по нет што барав, препорака за масло, односно градација за оваа кола е 10-40, 5-40, а на некои страни и 5-30 што мислам дека е премногу за овој мотор, така дилемата е дали да се стави 10-40 или 5-40, препорака?

1. Освен тие основни работи во однос на електрика, исчисти усисна клапна и оставија една вечер со откачена позитивна клема. Сабајлето ставија клемата и нека се ресетира компјутерот, каков и да е рудиментарен и после нормално возење да научи пак (компјутерот). После 10-20 километри такво возење оди на отворено и види како ќе се однесува.

2. Total Quartz 7000/9000 е најдобро за било кое Даеву.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2295
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13372 на: 29 Март 2024, 09:54:51 am »
Се работи за Daewoo Racer со 1,5 бензински мотор од 1995 година,околу 100к поминато, колата е на постар човек, кој скоро и да не ја вози ама емотивно е врзан за колата, не ја продава и сака да му биде исправна состојба, му ја даде на татко ми да ја провози малку на отворено, па имам некои прашања:

1. На отворено, во поголема брзина, најчесто во петта, трокира, не ја прима убаво гаста, бара да се вози во помала брзина, освен кабли и бобина, дали треба уште нешто да се провери?

2. Треба да се прави мал сервис, по нет што барав, препорака за масло, односно градација за оваа кола е 10-40, 5-40, а на некои страни и 5-30 што мислам дека е премногу за овој мотор, така дилемата е дали да се стави 10-40 или 5-40, препорака?

1. Освен тие основни работи во однос на електрика, исчисти усисна клапна и оставија една вечер со откачена позитивна клема. Сабајлето ставија клемата и нека се ресетира компјутерот, каков и да е рудиментарен и после нормално возење да научи пак (компјутерот). После 10-20 километри такво возење оди на отворено и види како ќе се однесува.

2. Total Quartz 7000/9000 е најдобро за било кое Даеву.
Вчера беше на сервис, уље ставија баш како што предложи Тотал и сите филтри. Во понуда имаше и Шел, Арал, ЕЛФ, Магна мислам некое, јас прво им спомнав Шел ама ми кажаа неам потреба од поскапо масло за кола која што едвај 3000 км годишно би поминала.

Препорачаа да се потроши стариот бензин, затоа што стариот само ја палел на паркинг од време на време и бог ти знае колку е стар бензинот. Да се потроши стариот и да се стави нов бензин, па ќе види како се однесува, татко ми малку ќе ја вози на отворено релација Скопје - Куманово. Ако ова не упали ќе го пробаме твојот совет.

Промена на масло со сите филтри, кочиони плочки напред и назад и рака 4800 денари. Сопственикот на колата сакаше голем сервис да и правии и да се менува сет кумплунг, ама го разубедија дека не се исплати за толку малку возење. Цената за се комплет ме изненади, околу 400 евра (голем сервис и сет кумплунг, нормално со масло и филтри), исплатливо, ама за некој што би ја возел колата.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13373 на: 29 Март 2024, 10:04:54 am »
Ако дупи нешто од сет, дали за 100км, дали за 1000км, се отвара мењач и се менува сет, нема се исплаело за волку или онолку км.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1602
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13374 на: 29 Март 2024, 11:40:28 am »
Кумот мој има Киа Сид од 2012, 1.4 мотор 90кс со плин. Сега имал проблеми и на бензин, а повеќе на плин, тешко палење (долго верглање) и трокирање во првите километри додека да загрее. Менувал расплињача, не знам зошто му предложиле кога има проблем и на бензин. Мое мислење е нешто околу струја, свеќици, кабли, бомбини. Свеќици последен пат сменети пред повеќе од 30.000км, а кабли никогаш. Некаде имав читано и за сензор за брегаста, ама не знам дали тоа би влијаело само на палењето или и трокирањето го објаснува? Може и предлог за мајстор во Битола.

Sent from my SM-S908E using Tapatalk


Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5534
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13375 на: 29 Март 2024, 11:43:40 am »
Еве предлог мајстор од Прилеп. Баш денес бев кај него и прашував за монтирање на Prins на TSI. Има соработка со Битолчанец (не е ни од Плинмонт, ниту другиот не знам како го кажа на име). Може да се праша кај него, навистина е доктор.

П.С ако те мрзи да читаш само кликни на линкот.
Те разбирам потполно. Во иста ситуација бев кога однесов кола до Скопје и ме закла Маршер, а моторот остана ист. Мене колата ме кошта 4500 евра, а купена е 1350.
Мој искрен совет е да дојдеш до Прилеп (ако имаш време и може да патуваш) и да ја однесеш кај Горан во Плинови Монт. Човекот по слух дозна дека моторот не чини пред да го сменам, а потоа измери компресија и увидов дека е така. Иако Маршер не знаеше дека моторот не чини додека не го отвори и останати 5-6 механичари во Прилеп. Јас лично гарантирам дека Горан од канта може кола да направи. Не е скапџија и си стои на зборот. Имав проблем со BRC плин, во Аутомакедонија дијагностиката ќе ме кошташе само 1800 денари, а дали ќе се решеше не знам. Колата беше носена секаде и даваше misfire на едниот клип. Горан без дијагностика виде дека една дизна не чини. Тоа е old school мајстор кој ги решава така работите, а потоа проверува и со дијагностика.

Побарај го за совет и поздрави го од Нестор со астрата.
https://www.facebook.com/plinovimont?mibextid=ZbWKwL

Тоа е мојот искрен совет - учи од паталец, не од гаталец.
Ти стојам на располагање доколку се решиш да идеш навака.

Другарски поздрав.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17416
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13376 на: 29 Март 2024, 13:03:49 pm »
Кумот мој има Киа Сид од 2012, 1.4 мотор 90кс со плин. Сега имал проблеми и на бензин, а повеќе на плин, тешко палење (долго верглање) и трокирање во првите километри додека да загрее. Менувал расплињача, не знам зошто му предложиле кога има проблем и на бензин. Мое мислење е нешто околу струја, свеќици, кабли, бомбини. Свеќици последен пат сменети пред повеќе од 30.000км, а кабли никогаш. Некаде имав читано и за сензор за брегаста, ама не знам дали тоа би влијаело само на палењето или и трокирањето го објаснува? Може и предлог за мајстор во Битола.

Sent from my SM-S908E using Tapatalk



Ако се тие истите мотори на ланец што беа добро познати по скокање запци и изместување на палењето, можда може и тоа да си го провери.

Кабли не знам дали имаат помодерниве коли, генерално све е coil-on-plug, т.е. индивидуални бобини закачени директно на свеќица.

Прво, секако, основните работи што не вклучуваат отварање мотор во редослед од најевтино кон поскапо :)

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1602
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13377 на: 29 Март 2024, 13:40:25 pm »
Еве предлог мајстор од Прилеп. Баш денес бев кај него и прашував за монтирање на Prins на TSI. Има соработка со Битолчанец (не е ни од Плинмонт, ниту другиот не знам како го кажа на име). Може да се праша кај него, навистина е доктор.

П.С ако те мрзи да читаш само кликни на линкот.
Те разбирам потполно. Во иста ситуација бев кога однесов кола до Скопје и ме закла Маршер, а моторот остана ист. Мене колата ме кошта 4500 евра, а купена е 1350.
Мој искрен совет е да дојдеш до Прилеп (ако имаш време и може да патуваш) и да ја однесеш кај Горан во Плинови Монт. Човекот по слух дозна дека моторот не чини пред да го сменам, а потоа измери компресија и увидов дека е така. Иако Маршер не знаеше дека моторот не чини додека не го отвори и останати 5-6 механичари во Прилеп. Јас лично гарантирам дека Горан од канта може кола да направи. Не е скапџија и си стои на зборот. Имав проблем со BRC плин, во Аутомакедонија дијагностиката ќе ме кошташе само 1800 денари, а дали ќе се решеше не знам. Колата беше носена секаде и даваше misfire на едниот клип. Горан без дијагностика виде дека една дизна не чини. Тоа е old school мајстор кој ги решава така работите, а потоа проверува и со дијагностика.

Побарај го за совет и поздрави го од Нестор со астрата.
https://www.facebook.com/plinovimont?mibextid=ZbWKwL

Тоа е мојот искрен совет - учи од паталец, не од гаталец.
Ти стојам на располагање доколку се решиш да идеш навака.

Другарски поздрав.
Фала многу, ќе пренесам.
Кумот мој има Киа Сид од 2012, 1.4 мотор 90кс со плин. Сега имал проблеми и на бензин, а повеќе на плин, тешко палење (долго верглање) и трокирање во првите километри додека да загрее. Менувал расплињача, не знам зошто му предложиле кога има проблем и на бензин. Мое мислење е нешто околу струја, свеќици, кабли, бомбини. Свеќици последен пат сменети пред повеќе од 30.000км, а кабли никогаш. Некаде имав читано и за сензор за брегаста, ама не знам дали тоа би влијаело само на палењето или и трокирањето го објаснува? Може и предлог за мајстор во Битола.

Sent from my SM-S908E using Tapatalk



Ако се тие истите мотори на ланец што беа добро познати по скокање запци и изместување на палењето, можда може и тоа да си го провери.

Кабли не знам дали имаат помодерниве коли, генерално све е coil-on-plug, т.е. индивидуални бобини закачени директно на свеќица.

Прво, секако, основните работи што не вклучуваат отварање мотор во редослед од најевтино кон поскапо :)
Да, со такви коил бил моторот.

Фала многу!

Sent from my SM-S908E using Tapatalk


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13378 на: 29 Март 2024, 14:08:00 pm »
Кумот мој има Киа Сид од 2012, 1.4 мотор 90кс со плин. Сега имал проблеми и на бензин, а повеќе на плин, тешко палење (долго верглање) и трокирање во првите километри додека да загрее. Менувал расплињача, не знам зошто му предложиле кога има проблем и на бензин. Мое мислење е нешто околу струја, свеќици, кабли, бомбини. Свеќици последен пат сменети пред повеќе од 30.000км, а кабли никогаш. Некаде имав читано и за сензор за брегаста, ама не знам дали тоа би влијаело само на палењето или и трокирањето го објаснува? Може и предлог за мајстор во Битола.

Sent from my SM-S908E using Tapatalk



Ако се тие истите мотори на ланец што беа добро познати по скокање запци и изместување на палењето, можда може и тоа да си го провери.

Кабли не знам дали имаат помодерниве коли, генерално све е coil-on-plug, т.е. индивидуални бобини закачени директно на свеќица.

Прво, секако, основните работи што не вклучуваат отварање мотор во редослед од најевтино кон поскапо :)
Ако е изместено ланчето/ременот постојано ќе бидат присутни симптомите без разлика топла ладна.
Во некоја тема пишав дека плинот е поосетлив на мала неправилност, како свекици, филтер, и сл. а во исто време на бензин ќе работи нормално. Кога ќе почне и на бензин, нешто навистина има дотраено :)

На хрватски форум имав прочитано конкретно за Астра да се извози еден резервоар само на бензин и во меѓувреме кога ќе исчезнеле симптомите значело дека се вратила бензинската  мапа во нормала, и тек тогаш правец кај плинар да го оправи плинот и плинската мапа.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5405
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13379 на: 29 Март 2024, 14:24:06 pm »
@Ordevski Истите симптоми ги имав јас на меганот како шо врвеше времето бетер, неможев да го најдам крајот. На сабајле прво палење долго верглаше, потоа работеше како на три свеќици и подзгушнуваше газта, со каснење ја земаше дур да загрее. после тоа е нормална, се живо проверено имав и исчистено.
Чарето е, да го истроши бензинот, вероватно му е стоен времиња, а бензинот не е како дизелот плус никаков е кај нас и не трај долго.
ЌЕ наточи 100ка од Макпетрол и адитив STP od Макпетрол исто, ама во поконцентрирана форма нека го закачи, дупло ии трипло помалце бензин од тоа шо е препишано. После нека ја гази некое време над 4000-5000, ека вози слободно на 4000-4500 подолг период, нека го истроши цел бензин, и нека стави пак акоимма потреба, ако не нека тера само со стотка од макпетрол.
ЈАс еве така конечно го решив  проблемот кајмене, спие моторот сеа еве пола година веќе. Осетлив е на лошо гориво многу, а кајнас е лошо, плус стоењето во резервоар го тепа и останува моч.
Порано истата постапка ја имав пробано повеќе пати ,ама со Wynss или други такви адитиви и бензин обичен, имаше подобрување ама мн краток период после тоа се по старо. Со оваа комбинација гајле нема
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html