SaleSK и Drive-r, од вчера ме ставивте на мисла со кондензацијата и вградувањето на звучна изолација. Стварно не ми доаѓа во глава од физичко-технички момент како ќе се зголеми создавањето на кондензација во возилото ако се вгради изолација на места каде што претходно воопшто ја немало? Во кој случај ќе се формира (налепи) вода на лимот? Јас ваква слична изолација имам видено во фабрички вградена во Пасат, Мерцедес и слични возила, па никој не се пожалил дека возилото му скапало од влага.
Кондензација нема да се јави на лимот каде што е налепена изолацијата. Ке се јави на топлинските мостови.
Инаку не си видел колку кондензација се јавува во возилата, пошто нормално никој нормален не отвара врата за да го види истото. Криво ми е што не ја сликав ситуацијата пред некој ден за да те уверам колку само вода и каде ке најдеш во облик на капки на внатрешен лим од возило. Како год.
Да, во пасат и мерцедес има изолација, но каква?
Веројатно оваква.
Бидејќи сум машински инжењер по струка и закониве за термодинамика добро ги познавам, тврдењата дека ако изолираш површина која претходно била неизолирана, ќе дојде до појава на кондензација. Сигурно е дека неможеш цела површина да ја изолираш и дека ќе имаш термо дупка (топлински мост) ама кондензацијата би се јавила во многу поголем обем кога изолацијата би ја немало, а не кога би ја имало.
Секоја чест. Јас не сум машински инжињер, и искрено да ти кажам кога имав термодинамика, единствено на часовите и вежбите ми беа интересни колешките и моментот како да и го закачам на некоја од нив после часови
Моментот беше не директно за кондензацијата, туку за водоотпорноста и хигроскопноста.
Ај бидејќи сте сигурни во исказите околу кондензацијата, може ли да ми симулирате (објасните) една ситуација кога би се појавила кондензација во возилото заради вградување на изолација. Односно кои услови треба да се исполнат за да се јави вода. И зашто истата вода не би се јавила доколку возилото нема изолација.
Изолацијата и влагата во домашни услови и таа што се јавува или појавила во кола се две посебни работи која една со друга немаат врска.
Исто ти е.
Овде се работи за лим, а на куќа со цигли.
Изолацијата ке ти помогне само за звучна изолација и тоа во долниот дел на возилото, највеќе кај подкрилата и патосот, а за топлинска ич.
Друг момент е следниов.
Изолацијата ке ја лепиш на надворешниот дел од вратата. Водата која ке вледува низ прозорецот, додека ја переш колата, или додека врне, ке тече на изолацијата. ТОЧНО, изолацијата е водоотпорна, но тоа не значи дека не е хигроскопна. Чим знаеш термодинамика, знаеш што значи зборов.
со тоа директно влажноста ке се задржува повеќе во вратата од нормално кога лизгајќи се по лимот ке истече низ отворите на вратата.
Изолацијата која ја користи и мерцесец и пасат и еден куп други возила, ако си имал прилика да видиш, најчесто се тенки, изработени се од некој тенок материјал кој е тврд и е како фластер натопен во смола, односно ѕифт. Тој материјал е и водоотпорен и не е хигроскопен, а водата лизга по него, исто како и по лимот.
Ако сакаш пред да лепиш, земи едно парче од сунгерастата изолација (која е за климатизација а не за возила - ака ситуација ова е кола а не е куќа) брцни ја во чаша со вода и остави ја некое време. После тоа извади ја и стисни ја колку што можеш појако.
Водата нема ништо да и направи, но ке влезе низ порите и ке се задржи во неа. Стисни и види дали ке истече нешто од изолацијата, чисто да видиш ситуација.
Можеби имаш купено поквалитетна изолација, но сепак е со сунгераста структура.