Автор Тема: Treba li da go proveram chipot?  (Прочитано 8616 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Treba li da go proveram chipot?
« Одговори #15 на: 04 Октомври 2011, 09:29:02 am »
Проблемот со тјунинг боксовите е што се правени генерично, за цела серија на еден автомобил, а тоа не е баш најдобро. Тјунинг боксовите форсираат параметри во компјутерот, и го лажат за количината на воздух. Секогаш е најдобро да се стави custom мапа, а тоа може да го добие во SM. Мапата ќе си биде оптимизирана за самото возило, и ќе бидат земени во предвид постоечките параметри од возилото. Ако ништо друго, животниот век ќе биде многу подолг.
Ремап секогаш е појако и подобро од тјунинг бокс. Ама ако веќе го имаш, дали сакаш да фукнеш пари за ремап? Ова е некоја посаглам фирма, која е со сите салтанати, не гледам баш ризик за машината.

Не е така едноставно со тјунинг боксовите, само да го лаже комп. дека има повеќе воздух.
Еве еден малку подетален опис:

http://annabarrington.articlealley.com/how-diesel-tuning-systems-work-760073.html

Јас не би го сменил, и да фукнам уште 300е за ремап. Новитек користи тјунинг бокс, на пример, и ред другир реномирани тјунери. Дури и SM има некој тјунинг бокс :)
Сепак, на Пират е да си одлучи - нели :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Treba li da go proveram chipot?
« Одговори #16 на: 04 Октомври 2011, 10:09:38 am »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Treba li da go proveram chipot?
« Одговори #17 на: 04 Октомври 2011, 10:33:41 am »
http://revochip.com/o_chiptuningu.php
Revochip е тјунерска фирма која ЗАРАБОТУВА од ремап, а не од шиткање пауербоксови.

Што праиме со овој пауербокс?:

http://de.novitec.nl/webshop/alfa-romeo/leistungssteigerung/Default.asp?prodID=122

Јас намерно дадов некои информации колку/толку независни, а не од шиткачи на пауербоксови или од чиптјунери.

Пак ќе кажам, во пауербоксовите ИМА технологија, не е просто лажење параметри, има и оптимизации...
Асални пауербоксови се ОК.
Овој, личи асален, не е петпарачко ибеј ѓубре.
ЕКУ Ремап е подобра варијанта, но ако веќе имам пауер бокс, нема да ги дадам парите за ремап,  за речиси исти придобивки. (MHO)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
Одг: Treba li da go proveram chipot?
« Одговори #18 на: 04 Октомври 2011, 10:40:24 am »
За математиката се слагам - ако веќе го има powerbox-от, и е задоволен од него, тогаш нема (исплатлива) потреба за ремап.

Меѓутоа, за powerbox да се погоди, треба да е изработен од стварно добра куќа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Treba li da go proveram chipot?
« Одговори #19 на: 04 Октомври 2011, 10:47:53 am »
За математиката се слагам - ако веќе го има powerbox-от, и е задоволен од него, тогаш нема (исплатлива) потреба за ремап.

Меѓутоа, за powerbox да се погоди, треба да е изработен од стварно добра куќа.
Тука е бар лесно, може едноставно да го отштека, и да види дали нешто корисно работи неговиот пауербокс :) (јас би пробал без размислување!)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Treba li da go proveram chipot?
« Одговори #20 на: 04 Октомври 2011, 11:00:43 am »
@Carrier166
    Немам намера да те разубедувам, ама знаеш убаво дека две твои нешта од телото не се исти (немаш ист осет, рефлекс ...), а не па коли - Како мислиш тогаш на ист начин да ги подобриш? Ај ќе носиме сеа сите од крвна група А, наочари +0,5 ... Не иде така работата, знаеш и сам, а веруаш и у све што ќе ти се сервира ИЛИ бараш од нас да ти веруаме. Имав прилика у живо да видам разни пауер боксови со куп електроника внатре, за плашење на луѓе и правдање на парите, а на крајот у ствари се сведува пак на piggyback. За тоа пишував претходно одамна...

http://www.carclub.mk/index.php/topic,407.0.html

     Се знае како се прави професионален тјунинг - само на лице место со возилото, отчитување на фабричките параметри, нивно модифицирање и тестирање на дино, па ако не е тоа што сме сакале да го добиеме, ИАКО имаат претходно дефинирани БАЗНИ фајлови за моделите (добиени со пресметка на просечни вредности, стандардна девијација и коефициент на варијација од најмалку 10 „исти“ возила - истите повторно се ПРЕмодифицираат во зависност од моменталните услови на теренот (како што реков не се сите коли исти) ... Еве кај мене на пример, ДОБИВ ветени 10% плус, АМА од колку појдовни ??? BTW овие твоиве ако не се шиткачи, што се? Група ентузијасти, да го подобрат аутомобилзмот у Италија ИЛИ можда стварно нешто му фали ??? ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Treba li da go proveram chipot?
« Одговори #21 на: 04 Октомври 2011, 11:12:28 am »
@Carrier166
    Немам намера да те разубедувам, ама знаеш убаво дека две твои нешта од телото не се исти (немаш ист осет, рефлекс ...), а не па коли - Како мислиш тогаш на ист начин да ги подобриш? Ај ќе носиме сеа сите од крвна група А, наочари +0,5 ... Не иде така работата, знаеш и сам, а веруаш и у све што ќе ти се сервира ИЛИ бараш од нас да ти веруаме. Имав прилика у живо да видам разни пауер боксови со куп електроника внатре, за плашење на луѓе и правдање на парите, а на крајот у ствари се сведува пак на piggyback. За тоа пишував претходно одамна...

http://www.carclub.mk/index.php/topic,407.0.html

     Се знае како се прави професионален тјунинг - само на лице место со возилото, отчитување на фабричките параметри, нивно модифицирање и тестирање на дино, па ако не е тоа што сме сакале да го добиеме, ИАКО имаат претходно дефинирани БАЗНИ фајлови за моделите (добиени со пресметка на просечни вредности, стандардна девијација и коефициент на варијација од најмалку 10 „исти“ возила - истите повторно се ПРЕмодифицираат во зависност од моменталните услови на теренот (како што реков не се сите коли исти) ... Еве кај мене на пример, ДОБИВ ветени 10% плус, АМА од колку појдовни ??? BTW овие твоиве ако не се шиткачи, што се? Група ентузијасти, да го подобрат аутомобилзмот у Италија ИЛИ можда стварно нешто му фали ??? ;)

Така е се` што викаш. И јас исто кажувам ЕКУ ремап е подобра варијанта од пигибег чип. Како и да е. Немам никакви дилеми околу ова, нема што да ме разубедуваш.
Целта на двете модификации е иста - покачување на снагата на моторот. Ако е постигната, без последици за моторот, тогаш е во ред.

Комон реил дизелите (воопшто принципот на дизелите) е многу поразличен од принципот на бензинците. Таму се контролира дотокот на гориво а не дотокот на воздух, па се случува во одредени режими на работа да има и до 50% неискористен воздух. Со пресретнување на податоците од комон реилот и од протокот на воздух и други параметри од еку-то може да се пресметаат нови оптимизирани параметри.

Што се однесува до пристрасноста, зборев за првиот линк од articlealley а не од новитек. Новитек се шиткачи на тјунинг боксови, кои се оптимизирани за фиат/алфа дизелите.

На крајот пак ќе кажам ЕКУ ремап е подобро, но ако е задоволен од перформансите на тјунинг боксот, (а може да провери со обично дисконектирање), тогаш мое мислење е да не ги дава парите на ремап, поготово непотврден на динамометар, туку да ги заштеди за нови убави Пирели Пе Зеро Неро :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Treba li da go proveram chipot?
« Одговори #22 на: 04 Октомври 2011, 15:31:44 pm »
Duri sega gledam deka tuka malku podetalno se odgovorilo a i Carrier166 go lociral toa sto go barav.
Prvo idenje u Skopje ke se vidime so Marsher da go proverime.

Blagodaram za trudot  ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Treba li da go proveram chipot?
« Одговори #23 на: 04 Октомври 2011, 18:04:38 pm »
@Carrier166
    Немам намера да те разубедувам, ама знаеш убаво дека две твои нешта од телото не се исти (немаш ист осет, рефлекс ...), а не па коли - Како мислиш тогаш на ист начин да ги подобриш? Ај ќе носиме сеа сите од крвна група А, наочари +0,5 ... Не иде така работата, знаеш и сам, а веруаш и у све што ќе ти се сервира ИЛИ бараш од нас да ти веруаме. Имав прилика у живо да видам разни пауер боксови со куп електроника внатре, за плашење на луѓе и правдање на парите, а на крајот у ствари се сведува пак на piggyback. За тоа пишував претходно одамна...

Сега дома малку повеќе време имав...
http://www.kia-forums.com/kia-ceed-forum/59541-tuning-box-3.html#post291835
Еве од kia еден dyno run, стандард вс тјунинг бокс вс ремап.
Ремапот (нормално) победуе за километар, ама не е дека не работи тјунинг боксот :)

Еве и од BMW 320d.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=182321

Ако побараш по нет, ќе најдеш уште неколку ентузијасти што тестирале на дајно и чип и паубербоксови, и ќе видиш дека сепак не се толку “наивна“ електроника. :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
Одг: Treba li da go proveram chipot?
« Одговори #24 на: 04 Октомври 2011, 18:41:50 pm »
Wow, разликата кај BMW-то од сток, до powerbox и до ремап е огромна.

Stock: 182 hp / 365 nm
Pbox: 193 hp / 443 nm
Remap: 223 hp / 517 nm!

Со ова излегува дека Powerbox-от иако можеби не е „наивна“ електроника, во секој случај е промашај. Ем пошто работи со „лажење“ параметри, ем пошто резултатите што ги дава се (во споредба со ремап) минорни, ем пошто се става под прашање поузданоста на моторот long-term.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Treba li da go proveram chipot?
« Одговори #25 на: 04 Октомври 2011, 19:46:11 pm »
..
Wow, разликата кај BMW-то од сток, до powerbox и до ремап е огромна.

Stock: 182 hp / 365 nm
Pbox: 193 hp / 443 nm
Remap: 223 hp / 517 nm!

Со ова излегува дека Powerbox-от иако можеби не е „наивна“ електроника, во секој случај е промашај. Ем пошто работи со „лажење“ параметри, ем пошто резултатите што ги дава се (во споредба со ремап) минорни, ем пошто се става под прашање поузданоста на моторот long-term.

И едниот и другиот начин на подигнување на снагата е практично промена на одредени параметри. Едното е директно преку едитирање на мапата кај што викаш „со толку гас, при толкав притисок на турбината, внеси 10% повеќе гориво“, а другиот начин е кај што на екуто му викаш преку друг уред “притисокот на турбината е 10% погоелм од што е, па соодветно додај гориво“..
Јас и онака мислам дека ако тргнеш по патот на појачување на снагата кај турбо мотори, веќе си се откажал моментот „поузданост“ :)

Кај КИА-та на пример, не е толку драстична разликата како кај бемвето - таму мислам малце ја претерале со тјунингот.

Мислам дека оние кои се одлучуваат за пауер бокс, тоа го прават веројатно за да можат евентуално многу полесно да се вратат „назад“ на оригналниот сетап, поради разноразни причини.

На Пират Ланчиата, многу веројатно дека долго време работела со овој пауербокс, и штом не е изваден до сега, многу веројатно нема штетни последици за неговата машина.  Негово си е што ќе прави :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.