Автор Тема: 1999 BMW E46 318i  (Прочитано 12139 пати)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #45 на: 25 Јануари 2015, 21:59:28 pm »

Паа ако се добро сеќавам, овој вентил е одговорен да не се создава вакуум во самиот резервоар, ги собира бензинските пареи и ги праќа на согорување.  

испарувањата од резервар ги носи во мотор,ништо страшно и тешко дека ова ти е проблемот

Кај БМВ е релативно познат проблем за бедна смеса, испрекинати вртежи, немање сила, итн.  :D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #46 на: 25 Јануари 2015, 22:01:40 pm »
Пред да го растурам издувниот систем за да ги истестирам лабда сондите ќе го сменам овој вентил.

Luki точно го опиша мојот проблем, само чудно е што ова не се случува кога маф сензорот е откачен.
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #47 на: 25 Јануари 2015, 22:05:50 pm »
како што памтам имаа проблем бмвињата од прилика тоа годиште проблем со неоргинални сензори не ми текнува како точно беше ама мислам дека (пример) ако сензорот е од сименс,нема да пасува,мора од бош да биде или нешто слично

@luki не очекував баварциве толку да искомплицираат,толку едноставна работа

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #48 на: 25 Јануари 2015, 22:13:04 pm »
Luki точно го опиша мојот проблем, само чудно е што ова не се случува кога маф сензорот е откачен.

Кога е откачен маф сензорот, значи не се мери количината на воздух и компјутерот си добива стандардна вредност за колку проток на воздух има, и паралелно на тоа вбризгува повеќе бензин. Кога си без маф, работи на богата смеса и гарант троши бааеги повеќе.

Самиот вентил е сврзан со МАФ сенозорот со цревце (ако не се лажам), и ако е скршен долниот дел кој директно води кон цревото кон усисната грана, ти се губат и бензински пареи, и воздух. Тоа до некоја мера придонесува и за побрзо умирање на самиот МАФ сензор. 



Реално, може и да го затапиш, затоа што кога е топол моторот, а со вентил, а без вентил исто ти е. А може и да си го смениш.  :)

@Smichka  оваа компликација е само заради еко норми и ништо друго. За кога ќе палиш студен мотор, пареите да влезат први во цилиндрите (затоа што бензинските пареи се поексплозивни и од самиот бензин) и демек побрзо да загрева. Кај еуро 4 моторите дури имаат и помошна пумпа да внесува повеќе воздух додека не загреат (за да се ублажи самата богата смеса).
Инаку, има постари баварци кои воопшто немаат такво нешто.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #49 на: 25 Јануари 2015, 23:44:41 pm »



Овој дел е скршен. Инаку маф сензорот е бош, и баш гледав споредби на оригинални против копии и физички изгледа како оригинален...
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #50 на: 26 Јануари 2015, 08:37:24 am »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Овој дел е скршен. Инаку маф сензорот е бош, и баш гледав споредби на оригинални против копии и физички изгледа како оригинален...

Ѓејот не ти ги праќа бензинските пареи назад во моторот. Праќа паразитен воздух нон стоп кој МАФ сензорот не може да го измери. Пробај да го затапиш со нешто (изолир) и види како ќе се однесува колата.



Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #51 на: 26 Јануари 2015, 17:31:51 pm »
па мора пред маф,за да може да го измери и тоа мафот,иначе моторот ќе го прима како фалш воздух

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #52 на: 27 Јануари 2015, 00:22:41 am »
Каде да го затапам ?
Физички на вентилот ( гејот пластичен што е скршен ), на самото црево или и на двете ?

Во меѓувреме ова се случува...

Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен Vladeee

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #53 на: 27 Јануари 2015, 01:16:13 am »
Мое мислење, најди некој ОМ бандаж, овие афтермаркет нема да стојат убаво, и тешко дека ке погодиш ofset i ET.
>>>>><<<<<

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #54 на: 27 Јануари 2015, 17:50:48 pm »
Вака, при бидејќи јас не сум многу запознаен со димензиите на бандашите, а овие што сакам да ги намонтирам беа користени со истава димензија на гуми што ги имам. Мислам дека освен за дизајнот немам погрешено нешто ??  Уште не ми се намонтирани ...
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #55 на: 27 Јануари 2015, 18:03:48 pm »
Вака, при бидејќи јас не сум многу запознаен со димензиите на бандашите, а овие што сакам да ги намонтирам беа користени со истава димензија на гуми што ги имам. Мислам дека освен за дизајнот немам погрешено нешто ??  Уште не ми се намонтирани ...

Кај тебе одговараат 15ки со  6.5Ј ЕТ47/ET45/ЕТ42 (за15ки и 16ки). За 17ки до ЕТ30 со широчина 7.5-8 би требало да не закачува на шепите.

А за гејот, затапи да нема паразитен воздух во усисната грана. Вентилација мора да има резервоарот.

Исто, треба да бидат 5х120.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #56 на: 02 Февруари 2015, 01:42:35 am »
Денес е сменет вентилот со исправен, и поставено е ново цревце затоа што уствари тоа скршеното било дел од “к*рето“ што влага од цревото од резервоар, до вентилот.
Набавив и нов филтер за воздух па го ставив и тој.

Има мали подобрувања. На ладен мотор знае да засецка ама не е како што беше претходно, ама затоа кога ќе крене работна температура колата си повлекува без мислење и без засецкување.
Ја возев подолго време и гледам дека потрошувачката според борд компјутерот малку опадна, и тоа што ми направи малку повеќе мерак, се смирија обртаите. Според апликацијата за мониторинг, во мирување сме подоле за 30 до 40 обртаи во просек ( не чуе се, а ради :D ).

But wait, there's more....

Претходно кога ја исчитував за грешки, еднаш ми се појави Camshaft positioning sensor, ја избришав грешката и не се појави од тогаш па се до ден денес. Денес молдерфакерот пак ми се јавува како дефектен за да ми го зголеми бројот на бели влакна на главата, нема разбирање дека сум младо момче ич не го боли штурот. Го бришев 3 пати и после 2 минути возење пак се пали таа грешка. Деновиве ќе се намонтира нов, и се надевам дека ќе добиеме подобрување. Сакам полека и сам да си ја средувам за да ја разберам како работи, за да се зближиме повеќе :) .

Од естетски аспект, дали сметате дека карбон фолија на скроз црн ентериер како мојот ќе изгледа онака кичерајски, со оглед на тоа што немам никаква допирна точка со М пакет ?

Со оглед на тоа дека не сум задоволен од настапот и третманот на претходниот “мајстор“ кој што ми чепкаше околу тркала и гуми, имате ли некој поквалитетен човек да ми препорачате кој што ќе ми ги пресади зимските гуми од челичните на алуминиумските бандажи ?
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3182
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #57 на: 02 Февруари 2015, 16:06:19 pm »
deckite vo pnevmatik vo  novo lisice se dosta ok

Отсутен Vladeee

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #58 на: 02 Февруари 2015, 20:57:47 pm »
Бандавчињава слични на моите од роверот



Провери дали ке пасуваат?
>>>>><<<<<

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: 1999 BMW E46 318i
« Одговори #59 на: 02 Февруари 2015, 21:03:32 pm »
Немој да ми се смееш Владе, незнаев како да се осигурам на друг начин, иако ме убедуваа дека се возени со истава димензија на гуми, на некоја друга е46-ка.

Ја дигнав на дигалка и отштрафив со рака+кичма+клуч+шипка+напињање еден од челичните бандажи и ставив еден од алуминиумските. Се вртев, се сукав и лежев под неа и констатирав дека има бајаги простор од сите страни, кочниците се далеку, каросеријата е далеку. Ја мисљим да че да ги буде. Само незнам како ќе изгледа со нив :)
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap