Автор Тема: Airbag  (Прочитано 4269 пати)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7794
  • Плинаш!!!
Одг: Airbag
« Одговори #15 на: 21 Октомври 2011, 13:39:24 pm »

Еве како изгледа коа Фокус МК1 ќе се спука со брзина од 120 милји на саат (200 км на саат).

Последна работа што ќе ти пројде низ глава у ваква ситуација е шофершајбна. И волан. И алтернатор. И задња торзиона оска. Сасвим могуче и акумулатор.
Зеро сигурен си дека ова после ваков судар е форд фокус? Ова е растурена сарма.  :D :D

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Airbag
« Одговори #16 на: 30 Јануари 2015, 14:12:19 pm »
Ке ја искористам темава да поставам едно прашање :

Да речеме дека доживувате сообраќајка која и не е така сериозна, само минорни нагмечувања на автомобилот кој лесно се средуваат, но за несреќа се отвараат Airbag-овите ( пример возач и совозач ).

1. Кои се пропратни елементи треба да се сменат освен перниците, веројатно и таблата напред ? ( Светла, хауба итн. настрана тоа )
2. Колку би чинел еден таков зафат, и кај кој мајстор би ја довериле колата ? Овластен сервис или некој локален мајстор ?
3. Дали после зафатот колата би функционирала најнормално и дали би возеле таков автомобил знаејќи дека имал таков удес ?

Ситуацијава е земена само како пример.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
Одг: Airbag
« Одговори #17 на: 30 Јануари 2015, 15:00:40 pm »
Треба да се сменат и сензорите за удар, како и контролната единица за воздушни перничиња.

Дали би земал кола што е удрена? Зар некој мисли дека коливе (половни) што ги возиме се сите во гаража чувани, далеку од улиците и од ќерките и синовите на сопствениците?


Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
Одг: Airbag
« Одговори #18 на: 30 Јануари 2015, 15:06:12 pm »
Koga ja rasturav saltablata od kombeto pred eden mesec vidov deka sovozackiot airbag se stoi na mesto ne e aktiviran no kolku e ispraven nemozam da kazam.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 776
  • .
Одг: Airbag
« Одговори #19 на: 06 Февруари 2015, 16:01:38 pm »
Јас во Аутокоманда после семафорите, прошлото лето удрив еден од позади од невнимание и без штопови беше, бев околу 20 км/ч , но не ми се отвори аирбегот  :o , сега се сомневам , ова беше за моја среќа или несреќа оти може воопшто да не се отварат  :-\
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Airbag
« Одговори #20 на: 06 Февруари 2015, 16:04:22 pm »
Не би ни требало при таа брзина да се отворат. Јас барем не гледам поента во тоа.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Airbag
« Одговори #21 на: 06 Февруари 2015, 16:04:55 pm »
Затоа се ставени сензорите за да кажат кога има потреба од отварање, пример може да стоиш во место и недај боже да те учука некој со 60-70 и да се отворат како и што е редот. Немај гајле.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 776
  • .
Одг: Airbag
« Одговори #22 на: 06 Февруари 2015, 22:56:00 pm »
Не би ни требало при таа брзина да се отворат. Јас барем не гледам поента во тоа.
Затоа се ставени сензорите за да кажат кога има потреба од отварање, пример може да стоиш во место и недај боже да те учука некој со 60-70 и да се отворат како и што е редот. Немај гајле.
најдов на нет некои интересни податоци, како прво зависи од производителот на аирбегот како го калибрирал отварањето, од 25 до 40 км/ч па нагоре, а вториот податок кој никогаш не ми паднал на памет е сигурносниот појас, кој симетрично е поврзан со сензорите на предните аирбега, зборувам за возач и  совозач и 100% е сигурно дека предните аирбега нема да се активират ако сигурносниот појас не е врзан. А другите аирбега немат поврзаност со сигурносниот појас.
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4971
Одг: Airbag
« Одговори #23 на: 06 Февруари 2015, 23:02:57 pm »
не е само брзината во прашање многу параметри се во игра мерења на забрзувања и такви работи, за да направи пресметка комјутерот за дали треба воопшто да ги отвори

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: Airbag
« Одговори #24 на: 06 Февруари 2015, 23:07:18 pm »
При „одлучување“ дали да се отворат ербегови се земаат најмалку десеттина различни параметри во предвид. Многу е поважна децелерацијата (не знам како да го преведам ова на Македонски соодветно.. „успорување“ е ваљда океј) од моменталната брзина на движење.

Колку што ми текнува, се земаат во предвид следните работи:

- Брзина на движење
- Успорување
- Локација на удар
- Агол на тркала
- Каиши
- Позиција на седиште (кај седишта со електрично подесување)
- Тежина на човекот кој седи во седиштето (понови сензори)

Еве и од Википедија:

Because airbag sensors measure deceleration, vehicle speed is not a good indicator of whether an airbag should have deployed. Airbags can deploy due to the vehicle's undercarriage striking a low object protruding above the roadway due to the resulting deceleration.“