деновиве, троа болен нешто, прелада, па не работев, ама ај да не залегнам, па си чепкав на моторот по ова прашање... еве слика од диксот како беше:
главниот проблем е што кога ги сменив тркалата, на задното тркало дискот се погоди таман, арно ама на предното дискот излезе поголем одошто треба... па правев модификации некои. прво дискот е скртен од надвор за некој милиметар, после на самите шепи металните носачи се избрусени за некој милиметар, се само за да може да упадне дискот во шепите. и на крај без да проверам, среќен што конечно упадна тркалото, тргнав да пробам и разочарување.. послабо кочи, и тресе и тоа многу тресе при намалување, а нај изразено од 90 до 40 кога кочиш.. недај боже понагло да закочиш, можно е и беља да испадне... кога убаво седнав и провер што е проблемот, сватив дека сум превидел и внатрешното Ф на дискот... една третина од плочката воопшто не лежи на дискот туку е надвор од него и тоа навнатре кон центарот, а тресењето се јавува кога всушност плочката ке удри на кракот-држачот од дискот. ај си реков, крај на сезона е, зимоска ке се замарам и ете, зимо дојде па се замарав...
отидов кај еден тип што знам дека има неколку растурени мотори, па низ контејнерот со делови, почнав да копам и да мерам. мене уствари ми требаше следнава димензија: 28 сантими диск, со 6 штрафови, а штрафовите да бидат со размак од 18 сантими. нај приближен што најдов таму кај него беше 27,7 сантими и со штрафови кои трпеа размак по 5 милиметри лево и десно од тоа што барав... поточно од некоја хонда... ок, му викам, да вадиме дисковите и да почнеме... го извадив тркалото (релативно заебано е ова кој не вадел, а јас вадам веќе 3-ти пат). па ги демонтирав моите дискови, па ги демонтирав тие дискови од тоа тркало, ги турив на моето и еурека:
на дупки се погодува, ама да го е*ам, ама немам како да го уцврстам. прво и основно, тоа средното стубче во средина што е точно во дупката е повисоко. дисков си доаќа со едни уцвсрстувачи коцкасти, кои се релативно поголеми од дупкава, а штрафовите мои се подебели од тие на хондата што биле, ама па имаат помала глава... и така, тркалото во гепек, со се сите тракаташчиња и кај дреар миле на маса да го решиме...
прво, стругање на стубчињата (тоа јас сам со брусно камче ги симнав)
за тоа време мајсторов ми ги обработи штрафовите:
потоа тие коцкастите уцврстувачи на глодалка ги обработи, т.е. ги симна да одговараат во дупката да влезат колку што дава дискот до стубчето што веке го симнав:
и кога ги клапнав на место, изгледаа вака:
на ред беа да се направат шајбни, кои ке ги покријат и дискот и уцврстувачите заедно, преку стубчето. за жал, не ги сликав нив.. заборавив. ама имаше еден интересен момент. му викам на миле, од што материјал ке ги направиш? железо 9.9 или...? па, овај вика, немам 9.9 железо... и јас почињам у транс да паѓам. во глава почиња да ми се врти (ионака температура имав) дека сега ке треба да идам и да барам јако железо, нешто што ке може да држи машки. и додека размислував, миле ме прекинува и ми вика, абе немам 9.9 ама имам нешто доста појако... и така, ме израдува
финалниот продукт и изглед се склопено и наместено со се шајбните е овој:
температурата и енегријата ме издадоа вечерта, неможев да стигнам само да ги офарбам, инаку за брзо време ке кородира шајбната и штрафот.. ама деновиве и тоа и ке го средам па ке опнам и за тоа едно сликиче...
п.с. фала на заложбите на сите кои сакаа да помогнат. сепак, според мене, плочка додавање на шепа можеби е полесно решение, ама никако по безбедно од ова решение...