Ja odnesov na majstor,gi vadese senzorite eden po eden i koga go izvadi senzorot na radilica togas kolata pocna da vergla a so drugite palese a bea izvadeni i vidovme deka konektorot e zamasten i go iscisti so wd i dobra si bese kolata 2 nedeli ne napravi problem,e sega pocna pak da zeza me interesira dali da go smenam senzorot na radilica ili pak da go izoliram i dali e do nego,dali znae da zatajuva od vreme na vreme.
сензор на радилица и брегаста мора да има... може само да откачиш спид сензор, од мењач што оди, тој е за полесно менување, т.е. да се прати колку дава гас и може сам да даде или да одземе, но мислам при палење во место не би требал да праи беља...Но воопшто да не запали а да слушаш зуење на пумпа по мене карактеристично е за некоја маса или електронска бонбина.
Мој совет е да прашаш на српскиот форум
http://www.fordclubserbia.org/forum/viewforum.php?f=6..
... имав јас случај 2006 на фиестата да вергла а воопшто не пали,во Охрид, обичен мајстор врска немаше, ја одвлеков со такси до форд Маџар, не ми дадоа да гледам што ќе прават, не само ради цената, туку демек тоа им било мала тајна... но јас подоцна открив, има инерцијален осигурач, кај фиестата е кај педалите, ако исклучи (најчесто при судар или удар) после само ќе верглаш а нема струја на пумпа. Но тој треба мануелно да се вклучи, не сум чул дека може повремено да зеза, едино ако некоја жичка таму е закината делумно...
п.с. има во Скопје еден наводно добар специјалиста за Форд, но е скапчија ...Владо, Визбегово , 070549301
.. а во Н.Лисиче, до Мирко кафаната, има сервис Лаки, 02 278739, ке го бараш Дејан, еднаш гледав една фиеста од новите што имаше маки, некој минус или маса и го одраа на многу места а без да ја направат, Дејан ја среди лесно...