Автор Тема: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец  (Прочитано 24335 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #15 на: 12 Ноември 2014, 16:25:31 pm »
Ме интересира со што би требало да почнам освен нели спортски филтер за воздух, и без турбо. Нешто по прифатлива цена...
По прифатлива цена е да ја продадеш колата и да купиш нова. Се друго е неисплтливо и неприфатливо скапо.

Со ремап, свеќици, филтер, издув и каиш на тој мотор нема да добиеш ама баш ништо во перформамнси. Само ќе си ги фрлиш парите. Бар така беше во мојот случај со Мазда 6 1.8 120КС атмосферец. На крај ги извадив сите глупости и си турив плин.
Ремап и слични заебанции имаат смисла само на турбаш.
Филтерот и издувот се ставаат за да ти брчи колата, ако тоа ти е целта. Со тоа колата е ти троши повеќе затоа што ќе сакаш повеќе да ја газиш.
Свеќиците и каишот ништо нема да ти придонесат.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен vladi-bostok

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 82
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #16 на: 12 Ноември 2014, 17:14:13 pm »
Ме интересира со што би требало да почнам освен нели спортски филтер за воздух, и без турбо. Нешто по прифатлива цена...
По прифатлива цена е да ја продадеш колата и да купиш нова. Се друго е неисплтливо и неприфатливо скапо.

Со ремап, свеќици, филтер, издув и каиш на тој мотор нема да добиеш ама баш ништо во перформамнси. Само ќе си ги фрлиш парите. Бар така беше во мојот случај со Мазда 6 1.8 120КС атмосферец. На крај ги извадив сите глупости и си турив плин.
Ремап и слични заебанции имаат смисла само на турбаш.
Филтерот и издувот се ставаат за да ти брчи колата, ако тоа ти е целта. Со тоа колата е ти троши повеќе затоа што ќе сакаш повеќе да ја газиш.
Свеќиците и каишот ништо нема да ти придонесат.

значи заклучок кола под 2.0 200 конја нема поента од тјунирање без 3000 евра?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #17 на: 12 Ноември 2014, 18:33:52 pm »
Без турбо, да.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #18 на: 12 Ноември 2014, 19:20:16 pm »
искрено претерувате
значи се прави и атмо,само треба многу повеќе работа и црни раце,не е како со турбо мотор смени мапата добиј 20-30 коња и чао пријатно

како за почеток треба брегасти палење издув и усис,се тоа убаво да се наштела и да се направи убава мапа се добиваат 20/30+ коња зависи од кола до кола

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #19 на: 12 Ноември 2014, 19:49:50 pm »
Taка е смич,само што тој мотор се повеќе станува трак деј онли,потежок ќе биде да се вози низ град.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #20 на: 12 Ноември 2014, 21:30:35 pm »
искрено претерувате
значи се прави и атмо,само треба многу повеќе работа и црни раце,не е како со турбо мотор смени мапата добиј 20-30 коња и чао пријатно

како за почеток треба брегасти палење издув и усис,се тоа убаво да се наштела и да се направи убава мапа се добиваат 20/30+ коња зависи од кола до кола

Никој не вика дека неможе да се извадат +20КС, туку дека не се исплати. ОК - меракот нема цена, ама нема ни да  ја осети разликата. Башка vladi-bostok сака ефтино да помине... Или друг мотор или уште боља варијанта друго ауто!

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #21 на: 12 Ноември 2014, 22:04:56 pm »
Тачно, ако веќе се нафаќаш да тјунираш атмо, спреми се убаво да искешираш ако сакаш да осетиш разлика и спреми се за мрсен зафат. Може и ќе може да се ушпара некој динар со делови на старо, ама мислам незначително.  За исплаќање кога ќе видиш ништо не се исплати, ама крајниот резултат ќе те радува. Башка како што рече Влатко, така навиен мотор ќе ти биде само за трак-деј.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #22 на: 12 Ноември 2014, 22:17:11 pm »
Најдобро ќе беше да се прикажи буџетот за инвестирање, па потоа да се кажуваат опции... :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен vladi-bostok

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 82
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #23 на: 12 Ноември 2014, 23:40:45 pm »
Најдобро ќе беше да се прикажи буџетот за инвестирање, па потоа да се кажуваат опции... :)

Па околу 1000 евра ама колку што гледам и тие не би ми смениле нешто значајно, така да повеке ми се исплати да си ја средам од надвор него нешто да вложувам во мотор. Еден убав издув свекици и каиш колку да се поднови малце не дека ке добиам нешто и другото ке иде во естетика.
Отприлика знам дека не можам нешто мн да добијам а ке се потрошам доста, сепак и не е малце и тоа сега што го имам за кола со 2 седишта...

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #24 на: 12 Ноември 2014, 23:47:49 pm »
Со 1к евра би можел турбо со низок притисок да ја напрајш,би требало да иде убаво.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #25 на: 12 Ноември 2014, 23:59:13 pm »
- Панел филтер
- Усисна цевка, до кутија за филтер, од Vectra C CDTI
- Брегасти
- И онака брегасти, малку внимание на декла, барем полирање на канали
- Ремап
- Останатото во издув

Би требало да имаш ~150кс

:)

@VLATKO - 1К еур се малку за турбо...Тука имаш: Турбо, Интеркулер, Црева, Буст контролер (N75), Цевки масло/антифриз, намалување на компресија, Поголеми дизни, башка ECU

I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #26 на: 13 Ноември 2014, 00:03:12 am »
Ако правиш DIY и со половни делови мислам дека би завршиле работа,ама тоа е мој рачун :D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #27 на: 13 Ноември 2014, 00:06:27 am »
Ни за DIY не ти бркаат работа :D


- Турбо, најмалку 250 еур
- Интеркулер 100 еур
- Дизни ~100 еур
- Намалување на компресија - зависно од начинот на изведба
- ECU - леле мајко
- Контролер 50 еур
- Црева (Turbo-IC // IC-Мотор)
- Мапата без 300-400 не е
.
.
.


- Цевчиња масло/антифриз
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен vladi-bostok

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 82
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #28 на: 13 Ноември 2014, 00:09:31 am »
Ни за DIY не ти бркаат работа :D


- Турбо, најмалку 250 еур
- Интеркулер 100 еур
- Дизни ~100 еур
- Намалување на компресија - зависно од начинот на изведба
- ECU - леле мајко
- Контролер 50 еур
- Црева (Turbo-IC // IC-Мотор)
- Мапата без 300-400 не е
.
.
.


- Цевчиња масло/антифриз

работна рака да не праиме муабет, башка не се дава на секого тоа да го праи...

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #29 на: 13 Ноември 2014, 00:23:21 am »
Турбо за 100е ќе се најде некое не треба многу јако да биде.
- Интеркулер 100е макс нека биде ете ама се наоѓа и поефтин
- Дизни од 50 до 100е
- Намалување на компресија ич пари,само за дихтунг и рамнење 30е
- ECU-megasquirt II кит е околу 250е мислам
- Контролер 50 еур
- Црева (Turbo-IC // IC-Мотор)
- Мапата-помагајте другови(јака кафана :D)