Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style  (Прочитано 7142 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #1 на: 07 Ноември 2014, 14:04:50 pm »
2.0 TDi и DSG во количка од тинекс да ги ставиш ќе се супер. А тек па во ваков дигнат Голф. Досега Тигуан беше онака, со оваа верзија си се паркира во топ 3 од тој ранг на возила. :) Огромен напредок од претходникот. Сигурно и DSG то си го прави своето. И тоа колку добро си го прави своето. :)

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #2 на: 12 Ноември 2014, 23:00:02 pm »
Си кажаа вљубениците на ВЊ што имаа да си кажат и штурци. :D
Него, еден многу лош момент, све е океј во соодносот цена-опременост, мотор, мењач, ама за 36к+ евра да нема ксенон, ставарно е моронски. Друг лош момент е тоа што некој би ја фукнал таа пара за Тигуан-ов, а со истите може да земе Пасат, што по мене е премногу подобра опција.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #3 на: 13 Ноември 2014, 18:54:06 pm »
Кој претходник?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #4 на: 13 Ноември 2014, 19:16:39 pm »
Кој претходник?

Дени мисли на пред-фејслифтот.

Си кажаа вљубениците на ВЊ што имаа да си кажат и штурци. :D
Него, еден многу лош момент, све е океј во соодносот цена-опременост, мотор, мењач, ама за 36к+ евра да нема ксенон, ставарно е моронски. Друг лош момент е тоа што некој би ја фукнал таа пара за Тигуан-ов, а со истите може да земе Пасат, што по мене е премногу подобра опција.

Да, официјалната цена е превисока. Имаат „акциска“ цена што ја нема во каталог (исто како што никаде во каталог нема Golf за 14.990). Сето ова од тестираниот модел, плус ксенон се зема за 29.000.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #5 на: 13 Ноември 2014, 19:22:45 pm »
Zero, Naum mi se tiguan ili yeti vo elegance oprema. Znam deka e debilno da gi sporeduvas vo odnos na materijali ali dali mozes da napravis edna paralela kakov e kvalitetot i udobnosta vo yeti-to i Tiguanot? Onaka, so prostoprosirena recenica. Tiguanov mi e prv izbor no skodata e okolu 7 bona poevtina..

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #6 на: 13 Ноември 2014, 19:29:40 pm »
7000евра додатна опрема звучи многу примамливо нели?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #7 на: 13 Ноември 2014, 19:34:44 pm »
Не можам да ти споредам директно ниво со ниво на опрема пошто не ги знам нивоата на опрема, ама кај Јетито се забележуваат постари/потврди пластики на централната конзола и на вратите, и генерално понизок степен на квалитет на финалната обработка, which is to be expected. Дали Тигуанот вреди 7000 евра повеќе, модел за модел? Не знам баш..

Удобноста е тука некаде - на иста платформа се и возат генерално ист (или сличен) хардвер. Разликата во комоција би ја барал повеќе во различна висина на гуми него некои конкретни разлики во суспензија. Од друга страна, Тигуанот ми е порафиниран - дефинитивно повеќе внимание е обрнато на материјалите и фит & финиш, и дефинитивно има повеќе и подобра звучна изолација. Во Јетито се осеќаш као во квалитетен VW продукт. Во Тигуанот е исто така, али очигледно има дискретни премиум претензии - барем моделот што ние го возевме.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #8 на: 14 Ноември 2014, 01:27:15 am »
Tiguan Elegance 2.0 170 - 32 000 ( i nesto sitno) neznam sto oprema ima ama pretpostavuvam u full
Yeti Elegance 2.0 170 - 25 000 4x4 outdoor - a ima duplo poise oprema od tiguanot

e sea, dali za ovie 7 000 bi se pomiril so poevtinata plastika na vratite ako udobnosta e tuka nekade... (so uste 2000 bi nabudzal uste tolku oprema na skodata) ednistveno nesto e sto bi se doplatilo 350 evra za adventure paket i mislam deka poise od toa ne ni mozes... eventualno 19ki, pogolemi gumi, nekoj gadzet vnatre... kukla na duvanje...

ne go favoriziram yeti, vw sepak mi e podrago ali dali e pametno da se naprai takov kompromis ili da se kupi ponisko nivo na opremen tiguan. kako se raspolozeni u porse za test vozenje na dvata modela od elegance grupata?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #9 на: 14 Ноември 2014, 10:13:17 am »
За 7000 евра би се помирил со поевтината пластика и би земал Јети, но не би се помирил ако има значително полоша звучна изолација. Искрено ако осетам значителна разлика на 140 и+ км/х, јас би дал +7000 евра за да бидам помирен на патот.

Немојте стварно да помислите дека размислувам за ваген  ;D

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #10 на: 14 Ноември 2014, 10:20:32 am »
Tiguanot е многу повеќе фаца одколку Jeti така да тоа е еден плус за тие 7000 евра разлика.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #11 на: 14 Ноември 2014, 10:51:02 am »
Tiguan Elegance 2.0 170 - 32 000 ( i nesto sitno) neznam sto oprema ima ama pretpostavuvam u full
Yeti Elegance 2.0 170 - 25 000 4x4 outdoor - a ima duplo poise oprema od tiguanot

e sea, dali za ovie 7 000 bi se pomiril so poevtinata plastika na vratite ako udobnosta e tuka nekade... (so uste 2000 bi nabudzal uste tolku oprema na skodata) ednistveno nesto e sto bi se doplatilo 350 evra za adventure paket i mislam deka poise od toa ne ni mozes... eventualno 19ki, pogolemi gumi, nekoj gadzet vnatre... kukla na duvanje...

ne go favoriziram yeti, vw sepak mi e podrago ali dali e pametno da se naprai takov kompromis ili da se kupi ponisko nivo na opremen tiguan. kako se raspolozeni u porse za test vozenje na dvata modela od elegance grupata?

Тоа го зборам веќе неколку постови нагоре.. Топтан опремениот Тигуан не е 36.000, ни 32.000. Тоа е некоја си глупава официјална цена што ја даваат. Оди во салон, го добиваш истиот што го возевме (алкантара, 4моушн, дсг, 2.0 тди 140, автоматско паркирање, темпомат, тракатанци) + ксенон за 28 или 29.000.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #12 на: 14 Ноември 2014, 11:49:31 am »
Zero, ova se oficijalni ceni na sajtot. Normalno e deka na lice mesto se drugi ceni kako za tiguan taka i za yeti. Generaliziram malku vo odnos na cenata ali mislam deka razlikata bi bila vise od 5 bona. So toa sto jas sporeduvam 170konjski motori, Yeti 140hp e 23 redovna. Sigurno bi se spustila do 21 u najmala raka. Ova e za outdoor verzijata vo Elegance oprema. Bas kje otidam utre so toa sto ne veruvam deka u skoda imaat elegance model

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #13 на: 14 Ноември 2014, 12:23:30 pm »
На лагер тнко. Во секој случај, и за двете се добива одлична цена.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport & Style
« Одговори #14 на: 14 Ноември 2014, 16:44:20 pm »
Си кажаа вљубениците на ВЊ што имаа да си кажат и штурци. :D
Него, еден многу лош момент, све е океј во соодносот цена-опременост, мотор, мењач, ама за 36к+ евра да нема ксенон, ставарно е моронски. Друг лош момент е тоа што некој би ја фукнал таа пара за Тигуан-ов, а со истите може да земе Пасат, што по мене е премногу подобра опција.

Да, официјалната цена е превисока. Имаат „акциска“ цена што ја нема во каталог (исто како што никаде во каталог нема Golf за 14.990). Сето ова од тестираниот модел, плус ксенон се зема за 29.000.
Работата е што голем дел од луѓето би се откажале од Тигуан коа ќе ја прочитаат цената напишана во тестот и исто така голем дел од тие луѓе нема да влезат на форум за да ја прочитаат акцискава цена што ти ја кажуваш. Моментов со определувањево цени во Порше ми е ист како она: "абе ич да немаш гајле, ќе напрајме ценичка за тебе", а мене лично, тоа ми е најдобивно кај било кој трговец, дај ми цена по која што го продаваш производов, не ми глуми лудило дека ми праиш услуга или ми даваш нешто само на мене.
Едно е, дај регулар цена па симнувај надоле у салон на оние ептен упорните или оние со врски, а друго е набилдај цена, па кој можеш заеби, кој не, прај се ко да си му напраил услуга.