Хммм, можно е вешт мајстор да демонтира здрава и да се монтира расипана пумпа за 4 саати?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
да... и за помалку... не му треба да демонтира и монтира по двапати... само еднаш вади и иденаш враќа... 2 саати се доволни...
инаку, ако има црв на сомнеж по тоа прашање, пред да се симиња и носи пумпата на сервис, треба да се проверат штрафови, затегачи и останато дали има отисок на нив од отворање т.е. работење... нај добриот мајстор со оригинални алати од ауди, неможе да извади и врати назад било кој дел а да не се познава на штрафовите отисоци, т.е. да се познае дека е пипано... аудито како што гледам е 14 години старо.. на сите метални елементи има одамна слој на оксиданти кои при стегање лесно се симињаат од клучевите т.е. алатите...
можно е секс да имаш добиено, ама и немора да значи... како што гледам и други потврдија дека при снемување на гориво, се расипува тој дел...
а што се однесува до шифрите.. пробај во ауди да ги исконтактираш за да провериш веродостојност на возило, дали возило со таа и таа шасија, имала вградено фабричку пумпа со таа и таа ознака...
од трета страна па, зашто да не би ја смениле само плочката? ако е тој мотор на ауди со 5 цилиндри што мислам дека е, и волво го носи тој мотор и знам за која пумпа збориш... електронската плочка од нејзе се менува без да се вади пумпата... моторот е со 2 ребрастиасти со каиши, едниот е од лева страна, радилица со брегаста, другиот е од десна страна брегасти со пумпата...