Автор Тема: Замена на масло во моторот (туторијал)  (Прочитано 195294 пати)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #90 на: 24 Јануари 2012, 19:37:01 pm »
Некои масла - поготово во дизел машини, доста брзо поцрнуваат - поради детерѓентите што ги содржат. Одокативен (од око) тест кој со сигурност ќе ти каже дали е или не е сменето (освен ептен тазе масло па е жолтеникаво, а не е Liqui Moly so MoS), нема. Така да, ако не си сигурен - смени си го маслото, тоа е најмалку што може да направиш ако не веруваш на зборот на тој што ти вика дека е сменето пред хххх километри.

Скопје / Велес, проверуваме ќутук црно. Шо кур ме натера вика да одам на сервис, сам ќе си го сменев барем шубе немаше да ми биде?

Не дека и јас некогаш не се соменвам, дури и имам прашано еднаш посикусен колега од форумов, ми рече нормално било!

Пиши што уље ти туриле.

Некој типови се црни и пред да влезат во мотор,  пример Ликви Моли 10w-40.


Примерот не е за мене, за еден пријател, ја го натерва да оди на овластен сервис бидејќи му е нова колата, сакаше да оди кај чичко петре од третата улица и може порано ќе си поминеше, вака може и му го напикав сакајќи добро да му напраам! ;D

A  врска немам мене шо уље ми стаиле, кој ти дава да видиш или да гледаш, пишува на тоа фактурата мислам, ама кој видел.

Инаку и јас имам проверено еднаш, колата пред сервис стои пред да ја запалам отварам хауба гледам мрсно на капакот, дигам шипката уњето ќумур црно.

Прашувам. другари оти бе ќумур уљево, вика поработи во место некоја минута, нормално да е црно. ????

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #91 на: 24 Јануари 2012, 19:42:24 pm »
Детерѓенти, ко шо реков...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #92 на: 24 Јануари 2012, 20:37:38 pm »
вака јас прв пат кога бев на сервис со дизелот ја земам колата одам дома и викам ај да видам онака отварам црно, леле викам пм ке ме заебаваат, и случајно имам еден другар со голф 1,9тди му викам вака и вака ме заебаваше едно 5мин да ме попали да ги отерам ама после ми кажа едно кругче и толку црно се праи

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #93 на: 24 Јануари 2012, 20:40:52 pm »
Некои масла - поготово во дизел машини, доста брзо поцрнуваат - поради детерѓентите што ги содржат. Одокативен (од око) тест кој со сигурност ќе ти каже дали е или не е сменето (освен ептен тазе масло па е жолтеникаво, а не е Liqui Moly so MoS), нема. Така да, ако не си сигурен - смени си го маслото, тоа е најмалку што може да направиш ако не веруваш на зборот на тој што ти вика дека е сменето пред хххх километри.

Скопје / Велес, проверуваме ќутук црно. Шо кур ме натера вика да одам на сервис, сам ќе си го сменев барем шубе немаше да ми биде?

Не дека и јас некогаш не се соменвам, дури и имам прашано еднаш посикусен колега од форумов, ми рече нормално било!
Секој турбо дизел го црни маслото за помалку од 50 км :D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #94 на: 24 Јануари 2012, 20:41:56 pm »
Некои масла - поготово во дизел машини, доста брзо поцрнуваат - поради детерѓентите што ги содржат. Одокативен (од око) тест кој со сигурност ќе ти каже дали е или не е сменето (освен ептен тазе масло па е жолтеникаво, а не е Liqui Moly so MoS), нема. Така да, ако не си сигурен - смени си го маслото, тоа е најмалку што може да направиш ако не веруваш на зборот на тој што ти вика дека е сменето пред хххх километри.

Скопје / Велес, проверуваме ќутук црно. Шо кур ме натера вика да одам на сервис, сам ќе си го сменев барем шубе немаше да ми биде?

Не дека и јас некогаш не се соменвам, дури и имам прашано еднаш посикусен колега од форумов, ми рече нормално било!
Секој турбо дизел го црни маслото за помалку од 50 км :D
ја би рекол за помалце од 15км

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #95 на: 24 Јануари 2012, 20:43:11 pm »
Зависи од уљето,начинот на возење и тн,али како што реков уљето мора да се направи црно на тд мотор
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #96 на: 24 Јануари 2012, 20:54:09 pm »
Нормална работа кај дизел да го црни одма маслото можеш да осетиш дека е ново само ако ставиш на прстот и замачкаш ако се бриши тоа значи дека е ново а ако треба да се миеш со детергент за да го извадиш тогаш дефинитивно е старото, ова важи ако не си поминал повеќе од 50 километри со тоа масло по 50тина километри нормално е да е црно скоро како старото.

Инаку преферирам замена на масло преку штопна мислам дека ако има некои нечистотии ќе излезат така. А што се однесува до испуштањето на одредена количина може да се направи и преку штопна сум го правел тоа многу пати само треба пазење да не падне штопната.

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1083
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #97 на: 24 Јануари 2012, 21:07:43 pm »
во контекст на претходните постови, мене лично ми се случило киск во овластен сервис, дали го оставија и не го сменија старото уље или ми ставија друго старо уље, немам појма битно ми го наплатија како Кастрол и после 1000км како попче си купив ново и ми го мењаа во друг сервис пред мои очи....

ММЕ......во никого немам доверба кога се работи за кола.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #98 на: 24 Јануари 2012, 21:09:09 pm »
A so mislite za ovaa rabota.... vistina ili trikce

Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #99 на: 24 Јануари 2012, 21:13:20 pm »
Нема потреба, секој картер има магнетче за фаќање на метални парчиња

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #100 на: 24 Јануари 2012, 21:14:38 pm »
па нема трикче, магнет и метални струготини тоа е тоа :)

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #101 на: 25 Јануари 2012, 17:58:45 pm »
rabotata e považna kaj menuvačot... ima i što ne se menuva maslo...

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #102 на: 26 Јануари 2012, 01:43:51 am »
kaj mene za den dva e potemneto
tretiot ili cetvrtiot e veke crno...od naftata e  ;D ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #103 на: 26 Јануари 2012, 12:41:35 pm »
kaj mene za den dva e potemneto
tretiot ili cetvrtiot e veke crno...od naftata e  ;D ;D
Од турбото е :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #104 на: 12 Февруари 2012, 21:41:20 pm »
Нема потреба, секој картер има магнетче за фаќање на метални парчиња

а и тоа што ке “кидне“ и да не се фати на магнетот, ке отиде во филтер и таму ке остане.. меѓу другото за тоа служат и филтрите
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време