Автор Тема: Замена на масло во моторот (туторијал)  (Прочитано 179340 пати)

Отсутен darkomic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #345 на: 23 Октомври 2016, 08:15:05 am »
Колега од работа има Шевролет Авео со истиот мотор како моето. Вчера ме убедуваше дека при замена на масло од 2 литри повеќе нема ставено. По спецификација Авеото во картерот собира 3,2 литри масло. Јас лани кога сменив масло и филтер во колата турив 3 литри. Тој тврди дека на секое менување на масло повеќе од два литри нема ставено. Дали дечково негде ја греши работава или има некој сериозен проблем со колата.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #346 на: 23 Октомври 2016, 19:40:40 pm »
Проблемот е кога не е загреана не може да се испушти целосно маслото, останува.
Треба да си е загреана.

Јас последен пат со дозерка по спецификација си ставив 3.2 излезе после вишок 0.5л.
Колата само 50-70метри ја поместив, уљето млако беше.
Така да најубаво е на загреана.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #347 на: 23 Октомври 2016, 19:49:47 pm »
Со дозерка мењаш уље?!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #348 на: 23 Октомври 2016, 19:52:29 pm »
Вториот пат да и пак се заебав се преполни, па вадев со шприц и црево за инфузија.

Третиот пат два пати Мери и еднаш на сестраи.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #349 на: 23 Октомври 2016, 19:56:56 pm »
Тоа количество уље што го пошува по документациите е уље кое го собира во моторот кога е потполно сув. Вкупно количество уље. При промена нормално е да остане одредена количина во моторот. Секој што отворил глава, знае колку уље може таму да остане, ако има топлински изменувач вода/уље, и таму останува, ако има хладњак за уље, и таму останува... Не пробувај да ставиш (наеднаш) толку колку што пишува во упатството.

Најубаво е уљето да се смени на загреан мотор, 20-30 минути по гасење, за да спадне што повеќе во картерот. Ама и тогаш нема све да извадиш.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #350 на: 23 Октомври 2016, 20:05:46 pm »
Јбг, човек се учи додека е жив.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #351 на: 24 Октомври 2016, 02:22:37 am »

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #352 на: 24 Октомври 2016, 03:38:26 am »
Проблемот е кога не е загреана не може да се испушти целосно маслото, останува.
Треба да си е загреана.

Јас последен пат со дозерка по спецификација си ставив 3.2 излезе после вишок 0.5л.
Колата само 50-70метри ја поместив, уљето млако беше.
Така да најубаво е на загреана.

А капачката од каде што дотураш масло ја отвори ? Шипката за масло ја извади ? Треба капачката и шипката да ти се извадени за да може да излезе маслото. Ако ова не си го направил, тука ти е проблемот.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #353 на: 24 Октомври 2016, 14:02:17 pm »
Проблемот е кога не е загреана не може да се испушти целосно маслото, останува.
Треба да си е загреана.

Јас последен пат со дозерка по спецификација си ставив 3.2 излезе после вишок 0.5л.
Колата само 50-70метри ја поместив, уљето млако беше.
Така да најубаво е на загреана.

А капачката од каде што дотураш масло ја отвори ? Шипката за масло ја извади ? Треба капачката и шипката да ти се извадени за да може да излезе маслото. Ако ова не си го направил, тука ти е проблемот.
Капачето 90% дека сум го отворил, а шипката ја немам вадено.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #354 на: 24 Октомври 2016, 14:22:09 pm »
Шипката и онака во картер завршува, не гледам како би направила разлика, а капачето ако не е отворено, од иберлауфот ќе си влече воздух, така да и тоа не би требало да е којзнае колку битно... Побитно е да одлежи, да се симне уљето од глава во картер, затоа и кога се проверува, не се проверува одма после гасење, туку се причекува 15-тина мин.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #355 на: 24 Октомври 2016, 15:26:48 pm »
Симо, маслото се симнува веднаш, за минута-две маслото е 95% симнато во картер. Ако не се симнува брзо, ако се чека по 15-20 минути, тогаш маслената пумпа би останала без масло во картерот, не би имала што да влече од картер ако маслото останува горе во моторот и не се симнува.
Така да, гасиш мотор, за минута две што измериш на шипка тоа е. После половина час, час или неколку часа, ке се досимне и тоа што останало, ама тоа е мала количина, вака одокативно би рекол докај 200 милилитри, ништо значајно што би направило разлика.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #356 на: 24 Октомври 2016, 15:46:31 pm »
Одма се симнува низ одводните канали, а она што треба да ги подмачка воџиците на вентилите и брегастите, како и уљето во хидрауличните подизачи (не баш мало количество),си стои малку повеќе.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #357 на: 24 Октомври 2016, 16:22:45 pm »
Не верувам дека е повеке од 200 мл. Не верувам дека после 1-2 минути од гасење на шипка би покажало минимум, а после 15 минути 3/4 дека ке покаже. Баш би истестирал после возење, утре би имал прилика, баш ке забележам кое е нивото пред палење, после на загреан мотор одма после гасење и по 30 минути по гасење и ке ти кажам кој е резултатот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #358 на: 24 Октомври 2016, 16:38:02 pm »
Види кажи. Јас пошто сум имал потреба често да го контролирам уљето, знам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #359 на: 10 Мај 2017, 20:08:41 pm »
На ова соодветно место мислам дека му е овде.  :D
 

Мое мислење дека е убаво вакви ствари да им се објаснуваат на децата уште од мали нозе.  :)