Автор Тема: Замена на масло во моторот (туторијал)  (Прочитано 179742 пати)

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #195 на: 05 Октомври 2013, 22:33:45 pm »
   Kako bi se postavile koga izvikan pofalen majstor ke vi ja precvika stopnata od karterot i ke ve pusti na dolg  pat.  Inaku se sluci na clen od forumov i samo toj si znae kakvi maki trga.

Со вадењето на маслото со компресор за масло се избегнуваат во целост раквите проблеми, како престегната штопна, малку стегната итн.. Секако нема никаков контакт со штопната мајсторот. Не гледам проблем, зошто на новиве коли во овластените сервиси да може, а на постарите коли да неможе да се вади така маслото.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #196 на: 05 Октомври 2013, 22:37:21 pm »
Може на сите коли. Само јас би го пуштил уљето низ штопна зошто наталоженото ѓубре прво истекува така. Со ушмукувањето, она што ќе отане неушмукано е најголемиот талог и ѓубре собрано на дното од картерот. Може грешам, не тврдам дека е така, ама ете, јас би го испуштил од штопна -  ко` што и си правам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10462
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #197 на: 05 Октомври 2013, 22:51:13 pm »
Pa ne veruva deka imat nesto necistotii kojznae kolku... dodusa ja pretezno stava 300-400mililitri nekoe eftino masli i go frla posle da zacistit od staroto shto ostanalo.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #198 на: 05 Октомври 2013, 23:42:35 pm »
gubreto bi trebalo da e vo filterot za maslo a sitnoto ionaka ke se ismuka, so noviot filter ke se sobere i toa sitnoto sto bi ostanalo....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #199 на: 06 Октомври 2013, 02:03:46 am »
На плинашиве црно ви искача уљето како со бензин или посветло?

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг: Re: Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #200 на: 06 Октомври 2013, 02:38:38 am »
На плинашиве црно ви искача уљето како со бензин или посветло?
Кај мене е исто, светло како и предходно.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10462
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #201 на: 06 Октомври 2013, 04:21:02 am »
pa benzin/plin ne treba da e mnogu crno...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #202 на: 06 Октомври 2013, 08:31:11 am »
На плинашиве црно ви искача уљето како со бензин или посветло?

Црно, ама не ќумур ко` на дизел машина.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #203 на: 06 Октомври 2013, 10:13:53 am »
Колата ако е чисто возена на плин искача боја скоро каково што си го ставил :) (барем кај мене така е последниве некулку пати што сум пуштил)
Ако е возена мешано може да биде црничко ама не чисто како на бензин.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #204 на: 06 Октомври 2013, 11:55:21 am »
Колата ако е чисто возена на плин искача боја скоро каково што си го ставил :) (барем кај мене така е последниве некулку пати што сум пуштил)
Ако е возена мешано може да биде црничко ама не чисто како на бензин.
Затоа пршувам. Фала ви.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #205 на: 06 Октомври 2013, 12:35:55 pm »
На првата промена уљето беше доста темно да не речам исто како што сум возел на бензин, ама затоа наредната беше мн чисто.
Може да треба една две промени додека се исчисти целиот мотор.
Кај и да е треба да мењам уље и ќе сликнам што ќе искочи после 8к км поминати во град за година и месец-два :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #206 на: 06 Октомври 2013, 12:42:11 pm »
Ах, за 8.000 км, не се ни трудам да споредувам боја :) Збориме за 15-16.000 уље у мотор :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #207 на: 06 Октомври 2013, 13:54:40 pm »
Па на 10к да извадиш уље од мотор возен на бензин или дизел ќе биде црно катран. Да не биде златно?

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #208 на: 06 Октомври 2013, 15:01:25 pm »



Yellow (clear and transparent)

This is a new oil color, or new oil pouring to the engine. The engine has not start yet or just start for short time.

Brownish Yellow

The engine had been used to go. The condition was still being considered to be normal, probably the car have been used for 1.000-2.000 km. Did not need the change.

Black

Engine oil was black as a result of the car has gone around 3.000-4.000 km. Better be replaced with that was new when the interval have been reach, maximal the use normally around 5.000 km up to 10,000 km (depend on engine oil specification) . More than that, interval the engine temperature could be raised due to poor oil quality and as a result could damage the engine component. If the engine oil became black only after few weeks or short distance, it could be a problem inside the engine. The problems might be caused by amount of sludge especially for vehicles that use for more than 5 years. Engine flushing is recommended for this type of problems.

Dirty Black

This color indicated that the engine oil was mixed with oil sludge and metal component as result of engine component friction. It is a danger warning sign, the engine component and lining probably have been worn. Try to change the oil immediately, if the results still the same, inspect the engine interior component, probably needs an overhaul.

Milky Brown

This is resulting from oil mixed with water. It can be happen for several causes i.e:

 Leaking top head gasket
 Leaking/damage oil cooler
 Or improper oil filter installation

This milky brown color is a serious warning indication. Do not start the car (can cause a water hammer), drain all fluid (oil and coolant) from the engine immediately. Late action can cause rust developed inside the engine. See my previous posting about water inside the engine.

So, what are you waiting for? Check your engine oil color.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #209 на: 06 Октомври 2013, 18:25:17 pm »
Јас сакав да направам ваков тест, односно да вадам малку масло на секои 1000 километри заради проверка, но не можам да најдам некои стаклени епруветички, а имам тенки цревца со кои би можел да извадам мало преку дупката на мерачот.

Дали знае некој каде се продаваат стаклени епрувети со капачиња за затворање?

На плинашиве црно ви искача уљето како со бензин или посветло?
Кај мене е исто, светло како и предходно.

И кај мене е светло, иако половина од километражата е извозена на бензин. Сега за 1000км ќе менувам па ќе видам како ќе испадне. Ако најдам епрувети ќе споредам.
А од Кадетот што испадна да не ви раскажувам. Бубе беше сведок ;D Го испуштив маслото и беше црно катран. После тоа му опнав 3 литра дизел наместо уље. Го оставив неколку минути во место да работи. Кога ја испуштив нафтата беше исто црна како и маслото што го испуштив претходно :)