ако до денот кога си направил сервис, палело добро, а од следнот ден не, тогаш ниеден адитив не ти помага... зашто има неколку можни проблеми.. но пред да нагодуваме, ке те пршам нешто.. при тој сервис, менуваше и филтри? ако е да, филтерот за нафта можеш да го сликнеш да го видиме?
или уште подобро, дали е ваков:
ако да, значи имаш филетр со уложак. тогаш да се вратиш кај мајсторот да провери гумицата на филтерот дали лежи убаво. за 4 месеци ке направи отисок на гумицата ако не лежела убаво. многу можно е од тука да ти прима фалш ваздух.
второ... ако и со тоа не се реши, следен чекор ти е имплементирање на неповратен вентил на самиот довод за нафта, на цревото што излага одоздола...
е сега... ова се го пишав под услов даимаш проблем ОД СЛЕДНИОТ ДЕН ПОСЛЕ СЕРВИСОТ. ако е нето покасно, тогаш би било фино да се проверат греачи, реле за греачи итн итн...
патем речено.. запали ја, и додека е ладна на ова црево:
ил некое такво слично прозирно, кај што тече и се движи нафтата, провери дали има меурчиња. значи некаде мора да има едно прозирно црево, фабрички ги оставаат токму заради тој момент, т.е. за визуелна контрола. ако има меурчиња што се движат, тогаш значи ДЕФИНИТИВНО фалшира ваздух од некаде и треба да се провери целиот систем од црево доводно до бош пумпа... можеш и гас да додаваш со оглед на тоа дека е ладен моторот, немој поише од 2500 обртаи.. тоа би било и повеке од доволно за да видиш дали има или нема меурчиња...
има уште што би пишувал, ама тоа е веке втор чекор на тестирање за проблеми. прво провери ги погорниве. посекако ке ти требаат минимум 2 дена (на ладно колата) да ја пробаш, одсабајле дали пали...
и току убава кола имаш, а дизел е... сТрамота...