Автор Тема: Problem so palenje <  (Прочитано 9248 пати)

Отсутен Passat4e

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 211
  • Peugeot 1.9 Diesel .!.
Problem so palenje <
« на: 01 Октомври 2014, 00:12:07 am »
Moze li nekoj strucen sovet za mojov slucaj se rabotiza Peugeot 206 1.9 Diesel mnogu vergla pri palenje edvaj zapaluva pred da napraam Servis na site filtri kaisi i dr > pred 4 meseca nemase problem nikakov palese od prva dali ke treba da se nosi na majstor da se vidi sto e ili ke moze da se sredi so nekoe aditivce odnapred blagodaram za sekoj sovet  :-*

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Problem so palenje <
« Одговори #1 на: 01 Октомври 2014, 00:16:47 am »
Секогаш многу вергла или само кога стои подолго време?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Problem so palenje <
« Одговори #2 на: 01 Октомври 2014, 00:22:39 am »
ако до денот кога си направил сервис, палело добро, а од следнот ден не, тогаш ниеден адитив не ти помага... зашто има неколку можни проблеми.. но пред да нагодуваме, ке те пршам нешто.. при тој сервис, менуваше и филтри? ако е да, филтерот за нафта можеш да го сликнеш да го видиме?

или уште подобро, дали е ваков:



ако да, значи имаш филетр со уложак. тогаш да се вратиш кај мајсторот да провери гумицата на филтерот дали лежи убаво. за 4 месеци ке направи отисок на гумицата ако не лежела убаво. многу можно е од тука да ти прима фалш ваздух.

второ... ако и со тоа не се реши, следен чекор ти е имплементирање на неповратен вентил на самиот довод за нафта, на цревото што излага одоздола...

е сега... ова се го пишав под услов даимаш проблем ОД СЛЕДНИОТ ДЕН ПОСЛЕ СЕРВИСОТ.  ако е нето покасно, тогаш би било фино да се проверат греачи, реле за греачи итн итн...

патем речено.. запали ја, и додека е ладна на ова црево:



ил некое такво слично прозирно, кај што тече и се движи нафтата, провери дали има меурчиња. значи некаде мора да има едно прозирно црево, фабрички ги оставаат токму заради тој момент, т.е. за визуелна контрола. ако има меурчиња што се движат, тогаш значи ДЕФИНИТИВНО фалшира ваздух од некаде и треба да се провери целиот систем од црево доводно до бош пумпа... можеш и гас да додаваш со оглед на тоа дека е ладен моторот, немој поише од 2500 обртаи.. тоа би било и повеке од доволно за да видиш дали има или нема меурчиња...

има уште што би пишувал, ама тоа е веке втор чекор на тестирање за проблеми. прво провери ги погорниве. посекако ке ти требаат минимум 2 дена (на ладно колата) да ја пробаш, одсабајле дали пали...


и току убава кола имаш, а дизел е... сТрамота... ;D ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Problem so palenje <
« Одговори #3 на: 01 Октомври 2014, 07:55:49 am »
Можно е и мајсторот кој го менувал ребрастиот ремен, да не си ја завршил работата по пропис.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Passat4e

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 211
  • Peugeot 1.9 Diesel .!.
Одг: Problem so palenje <
« Одговори #4 на: 02 Октомври 2014, 01:14:36 am »
znaci ne pali vergla podolgo vreme samo koga ke dadam malce gas se pali taka odma iace ne pali vergla taka poise ako ja nemam plaeno 2-do 3 dena a imam primeteno i deka i od 1-den den bez da ja zapalam pak istata rabota <<<
fala za sovetite tebe ONAK  fala ti najmnogu sekogas imas resenie za moite problemi koga i da sum otvoril tema fala za preporakite so sliki ke treba da vidam ova ti sto mi rece pa posle d aznam sto da pravam  ke pisam sto sum naprail <<

Отсутен Passat4e

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 211
  • Peugeot 1.9 Diesel .!.
Одг: Problem so palenje <
« Одговори #5 на: 02 Октомври 2014, 01:21:16 am »
znaci gi smeniv site 4 filtri >> за Воздух, Уље, Клима, Гориво. сменето и Ребраст каиш и Пека каиш меѓу другото сменив и куќиште за ФИЛТЕР ГОРИВО  ако значи и тоа нешто од уље имам ставено > Тотал7000Д 10-40 <

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Problem so palenje <
« Одговори #6 на: 02 Октомври 2014, 03:48:34 am »
znaci gi smeniv site 4 filtri >> за Воздух, Уље, Клима, Гориво. сменето и Ребраст каиш и Пека каиш меѓу другото сменив и куќиште за ФИЛТЕР ГОРИВО  ако значи и тоа нешто од уље имам ставено > Тотал7000Д 10-40 <


чим сака на педала да стиснеш, значи има мањак на гориво во цилиндар за да запали... ако е така (а така е) претпоставувам дека со куќиштето за филтерот за гориво нешто е утнато... кажи ми зашто го сменивте куќиштето? оштетено беше старото?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Passat4e

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 211
  • Peugeot 1.9 Diesel .!.
Одг: Problem so palenje <
« Одговори #7 на: 02 Октомври 2014, 07:08:33 am »
bese mnogu osteteno vrzuvano i lepeno <<< kazi bratce kako da go resam problemov da mi preporacas nekoj mastor sto znaes dobar < isto taka i koga po nekoj pat ja palam koga e zagreana kolata eden od dvata greaca ne se pali <<< se palat samo na prvoto palenje a koga na pr ja vozam koga e zagreana i koga ke zastanam na pr negde da zavrsam nekoja rabota koga sednuvam da ja zapalam  a prethodno sum ja vozel toest e zagreana mi pali od prva ama eden greac samo se pali <<<

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Problem so palenje <
« Одговори #8 на: 02 Октомври 2014, 10:36:26 am »
чим е загреан моторот, нема потреба да работат греачите со полна снага. на некои коли не се ни палат греачите воопшто. си и ма сензор за мерење на температура кој регулир дали и колку ке се запалат. на комбето например, ако е загреан моторот воопшто не ги вклучува греачите... бутај клуч во брава и верглај одма па и одма пали...

значи со прозирното црево провери за меурчиња... прво тоа да го отстраниме како дефект ако постои... ако има меурчиња, значи има и проблем... ке ја провериш прво на скроз ладен мотор, одсабајле значи, а после ке ја провериш и на целосно загреан, на работна температура... во ниеден случај, не смее да има меури во горивото... ако има, тогаш чини чаре...

мајстор ако бараш.. од кај си? која населба? ако си од лисиче накај железничка и околината (аеродром, лисиче ново, горно, долно, усје, припор, цементара, циглана), боро да ти го препорачам, во ново лисиче е... ако си понатака подалеку, сигурен сум дека другиве членови ке ти препорачаат некој добар мајстор за оваа проблематика, бидејки мајсторот за овие работи треба да ти биде локален, што е можно поблиску до тебе...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Passat4e

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 211
  • Peugeot 1.9 Diesel .!.
Одг: Problem so palenje <
« Одговори #9 на: 02 Октомври 2014, 12:30:22 pm »
 Карпош  другар  ke proveram za ova pa ke pisam <