Автор Тема: како работите функционираат  (Прочитано 3191 пати)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: како работите функционираат
« Одговори #1 на: 27 Јануари 2011, 09:26:19 am »
Howstuffworks ги опфаќа сите области и честопати се покажал како корисен.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: како работите функционираат
« Одговори #2 на: 27 Јануари 2011, 15:04:46 pm »
Howstuffworks ги опфаќа сите области и честопати се покажал како корисен.

Неколку пати сум го читал целиот сајт за многу различни работи но секогаш сум имал неодговорени прашања. Одлично ќе биде ако ги прошират темите со малку повеќе детали...

Отсутен AlokinBt

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 10
Одг: како работите функционираат
« Одговори #3 на: 10 Декември 2011, 17:47:25 pm »
Neznaev kaj da go postavam prasanjeto, mozi ne e za tuka ama sepak e okolu funkcioniranje, a nz dali treba taka da funk.
Klemata od minusot na vectrata so ja imam 2.0 dti 16 v 101ks 1998 god koga kolata e zapalena zagreva se vzestuva. Dali e toa normalno, i ako ne e zosto bi mozelo da e taka?

…kad sam se rodio cale je razmisljao da li da puca u vazduh ili u krevetac…:)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: како работите функционираат
« Одговори #4 на: 10 Декември 2011, 18:34:19 pm »
имаш некој краток спој најверојатно

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: како работите функционираат
« Одговори #5 на: 10 Декември 2011, 18:50:24 pm »
Повеќе ќе да е лош контакт од краток спој. Ако е греењето на самата клема, со шмиргличка зашмирглај ја клемата од акумулаторот, за да го симнеш оксидираниот слој, исто така и внатрешноста на минус клемата малку зашмирглај ја, намести назад и добро затегни ги - да не бидат лабави. кога си тука исто и на позитивната клема направи го. Ако имаш заштитен спреј за клеми, шприцни малку, ако не - добра е и некоја глицеринска маст, која ќе ги заштитиклемите од оксидација. Ако се загрева делот кај клемата што се спојува со кабелот, тогаш ќе мора наново да го преработиш кабелот и евентуално нова клеам да ставиш. Кога олемо количество електрична енертгија поминува на мала површина од проводникот(лош контакт / издрапан кабел или лошо димензиониран кабел), се случува да грее.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: како работите функционираат
« Одговори #6 на: 10 Декември 2011, 19:04:59 pm »
Убаво кажано.

Отсутен AlokinBt

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 10
Одг: како работите функционираат
« Одговори #7 на: 10 Декември 2011, 19:35:47 pm »
Mnogu vi blagodaram, utre sabajle to ke bidi prva rabota, nema zabelezitelen oksidiran sloj, zato i ne pomisliv na to.
Sepak deka e nesto izdrapano, izdrapano e :D

fala vi drugar4inja
…kad sam se rodio cale je razmisljao da li da puca u vazduh ili u krevetac…:)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: како работите функционираат
« Одговори #8 на: 11 Декември 2011, 14:02:30 pm »
Повеќе ќе да е лош контакт од краток спој. Ако е греењето на самата клема, со шмиргличка зашмирглај ја клемата од акумулаторот, за да го симнеш оксидираниот слој, исто така и внатрешноста на минус клемата малку зашмирглај ја, намести назад и добро затегни ги - да не бидат лабави. кога си тука исто и на позитивната клема направи го. Ако имаш заштитен спреј за клеми, шприцни малку, ако не - добра е и некоја глицеринска маст, која ќе ги заштитиклемите од оксидација. Ако се загрева делот кај клемата што се спојува со кабелот, тогаш ќе мора наново да го преработиш кабелот и евентуално нова клеам да ставиш. Кога олемо количество електрична енертгија поминува на мала површина од проводникот(лош контакт / издрапан кабел или лошо димензиониран кабел), се случува да грее.(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

дополнение
 треба да видиш навечер да ја запалиш колата и да обрнеш внимание дали има искри околу акумулаторот. Вака најлесно се детектира ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: како работите функционираат
« Одговори #9 на: 11 Декември 2011, 14:06:45 pm »
Повеќе ќе да е лош контакт од краток спој. Ако е греењето на самата клема, со шмиргличка зашмирглај ја клемата од акумулаторот, за да го симнеш оксидираниот слој, исто така и внатрешноста на минус клемата малку зашмирглај ја, намести назад и добро затегни ги - да не бидат лабави. кога си тука исто и на позитивната клема направи го. Ако имаш заштитен спреј за клеми, шприцни малку, ако не - добра е и некоја глицеринска маст, која ќе ги заштитиклемите од оксидација. Ако се загрева делот кај клемата што се спојува со кабелот, тогаш ќе мора наново да го преработиш кабелот и евентуално нова клеам да ставиш. Кога олемо количество електрична енертгија поминува на мала површина од проводникот(лош контакт / издрапан кабел или лошо димензиониран кабел), се случува да грее.(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

дополнение
 треба да видиш навечер да ја запалиш колата и да обрнеш внимание дали има искри околу акумулаторот. Вака најлесно се детектира ;)
Не мора да има искри, доволно е да се останати само неколку лицни од целиот кабел во добра состојба за да нема искрење, а да се грее кабелот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.