Автор Тема: Тестови и Споредби  (Прочитано 464059 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #615 на: 22 Март 2013, 01:38:53 am »
Кога истите авто магазини што го величеа претходниот модел и му даваа 5 ѕвезди го споменуваат менувачот на новиот модел дека е негова најголема маана, нема што да се дискутира тука.

Цитат
Not as fun to drive as before, slow EDC gearbox, ordinary styling
http://www.autoexpress.co.uk/renault/clio/63172/renaultsport

Инаку да се разбереме, не викам дека новиот Clio RS 200 EDC е лош автомобил, туку дека не е толку совршен како претходниот. Искрено се надевав на повеќе од Renault!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #617 на: 22 Март 2013, 12:59:32 pm »
МОРА да искочи ваква верзија, ако не ја извадат се мутави. ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #618 на: 24 Март 2013, 09:04:34 am »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #619 на: 24 Март 2013, 10:53:29 am »
Супербот плени на секое возење. Неверојатно нмногу ми се допаѓа. И не караван верзија.

Не дека не е исто со Е класата, но разликата во цена се мери во „пати“. Два пати.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #620 на: 24 Март 2013, 11:33:49 am »
Superbot e super.

Malo potsetuvanje na legendite:


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4022
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #621 на: 24 Март 2013, 11:57:27 am »
Кога истите авто магазини што го величеа претходниот модел и му даваа 5 ѕвезди го споменуваат менувачот на новиот модел дека е негова најголема маана, нема што да се дискутира тука.

Цитат
Not as fun to drive as before, slow EDC gearbox, ordinary styling
http://www.autoexpress.co.uk/renault/clio/63172/renaultsport

Инаку да се разбереме, не викам дека новиот Clio RS 200 EDC е лош автомобил, туку дека не е толку совршен како претходниот. Искрено се надевав на повеќе од Renault!

Решението е лесно, нека направат верзија со 6 брзински мануелен менувач.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #622 на: 24 Март 2013, 13:46:23 pm »
Renault изјавија дека сите наредни модели ќе бидат со EDC менувач, почнувајќи од Megane RS.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7226
  • French diamond
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #623 на: 27 Март 2013, 14:00:00 pm »

Performance derived from competition

Combining performance and improved energy efficiency is the 1.6 Turbo R.S. 200's main challenge. This approach, driven by motorsport and particularly by F1 where Renault Sport enjoys recognised expertise, has now directly benefited the New Clio R.S.
 
The new 16-valve four-cylinder develops 200 horsepower at 6,000 rpm. Its high torque of 240 Nm (up 25 Nm compared with Clio III R.S.) is developed from just 1,750 rpm for instantaneous driving enjoyment. This maximum torque is then consistently available at higher revs – up to 5,600 rpm – thanks to the turbocharger.
 
Sparkling with the magic dust of Renault Sport, this Alliance engine includes cutting edge technologies, demonstrated by the DLC (Diamond Like Carbon) cam followers developed from Formula One and Variable Valve Timing (VVT).
 
As always with Renault Sport, the exhaust note has been the object of particular attention.
New feature : Renault EDC dual clutch

The other new feature in the sporty philosophy is that the 1.6T Renault Sport 200 engine is available exclusively with the EDC dual clutch, six-speed transmission.
 
The comfort and efficiency of the dual clutch EDC gearbox allows drivers to adopt the driving style they want.
 
The EDC transmission is docile in daily driving and particularly effective in sporty driving, with three different modes including a ‘race’ option. Inspired by motorsport, the steering column-mounted gear shift paddles – a first for Renault – offer better comfort and speed than a manual gearbox.
 
In ‘race’ mode, gear changes can be made in just 150 milliseconds.

Нека најди некој податоци за колку време менуваат брзина, стандарните менувачи кои досега ги имаше
« Последно менување: 27 Март 2013, 14:14:14 pm n1kola »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #624 на: 27 Март 2013, 14:50:20 pm »
kosilicata izgubi

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #625 на: 28 Март 2013, 21:13:10 pm »

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #626 на: 02 Април 2013, 11:20:11 am »
Not a valid youtube URL

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #627 на: 04 Април 2013, 00:02:05 am »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #628 на: 05 Април 2013, 15:05:46 pm »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #629 на: 12 Април 2013, 15:52:34 pm »