Автор Тема: Тестови и Споредби  (Прочитано 480340 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20278
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2130 на: 26 Август 2016, 15:43:28 pm »
Секогаш и бил.

Не може копијата да е подобра од оригиналот. Ако се потруделе BMW да направат нешто свое место да пробаат да ја ископираат цела S класа може и ќе имале шанса да бидат конкурентни.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17844
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2131 на: 26 Август 2016, 22:42:15 pm »
Фул сајз луксузен седан со тврда* вожња. Логика што вришти.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2132 на: 03 Септември 2016, 09:08:26 am »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16762
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2133 на: 08 Септември 2016, 14:04:46 pm »

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30260
    • CARclub.mk
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2134 на: 08 Септември 2016, 14:28:31 pm »
Малку е нефер споредбата, од аспект на опременост. Иначе, скоро све е на место.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2135 на: 08 Септември 2016, 14:39:46 pm »
Да ги прашаме Кларксон и Мартин Алфистка ако не а?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2136 на: 08 Септември 2016, 14:42:43 pm »
Кларксон никогаш не рекол такво нешто за квалитетот на форд.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30260
    • CARclub.mk
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2137 на: 08 Септември 2016, 14:56:50 pm »
Фокусот е тука најстар - и му се гледаат годините. Како и да е, ништо страшно in the grand scheme of things - сите овие коли се добри, срамота е човек да каже дека било кој од нив е лоша кола.

Она што мене ми бодеше очи е што очигледно споредуваа Голф во основно, најосновно ниво на опрема со прилично добро опремени и Фокус и Астра.

Како и да е - не е страшно, не е дека човек ќе се заебе со било која од овие коли. Фокусот стварно изгледа убаво со ST Line пакетот и убавите тркала.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2138 на: 08 Септември 2016, 15:00:05 pm »
Секој форд секогаш изгледал така внатре. 20 години се назад со квалитетот на материјалите.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2139 на: 08 Септември 2016, 15:04:20 pm »
Ме интересира објективна споредба на Голф со новиот Меган и Пежо 308. У изглед дефинитивно не може да им се фати, ама ме интересираат другите ствари.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2140 на: 08 Септември 2016, 15:13:53 pm »
Она што мене ми бодеше очи е што очигледно споредуваа Голф во основно, најосновно ниво на опрема со прилично добро опремени и Фокус и Астра.

Она што боде во очи е реалната ситуација. Најскап е Голфот од сите а најмалку опремен, али затоа највеќе извикан. Овде тестираа возила со слична цена како фамилијарна кола. Тоа што голфот е најслабо опремен тоа е негов недостаток и веројатно затоа не победи во споредбата.
Затоа кога ќе се исфрлат со PR информација дека Фолксваген правеле не знам колку профит, некој што и основно се разбира од економија ќе знае дека тоа не е позитивна информација туку негативна, односно зависи дали гледаш од призмата на купувачот или инвеститорот. Така да, реално ако гледаме Голфот не испорачува доволно за тоа колку се плаќа за него.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55149
  • Махер
Одг:
« Одговори #2141 на: 08 Септември 2016, 15:14:50 pm »
Не само најстар туку и архитектурно најмал. Поблизок во простор позади и во гепек до Корса и Поло отколку до другиве.
Тоа што му дале основен голф не е негова грешка туку на VW и сега нека си трпат. Го кријат Рлајн пакетот како да е на кралицата.

Стварно е многу подобрена астрата во осет од порано. И тоа е оа што го возбудило Мет. Едноставно не очекуваш да е толку блиска до Голф. И те изненадува.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2142 на: 08 Септември 2016, 15:17:58 pm »
Опел ис бек!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16762
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2143 на: 08 Септември 2016, 15:56:51 pm »

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30260
    • CARclub.mk
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2144 на: 08 Септември 2016, 16:19:27 pm »
Опел ис бек!

Ја пре би рекол дека Опел е конечно таму каде што треба да биде.

Она што боде во очи е реалната ситуација. Најскап е Голфот од сите а најмалку опремен, али затоа највеќе извикан. Овде тестираа возила со слична цена како фамилијарна кола. Тоа што голфот е најслабо опремен тоа е негов недостаток и веројатно затоа не победи во споредбата.
Затоа кога ќе се исфрлат со PR информација дека Фолксваген правеле не знам колку профит, некој што и основно се разбира од економија ќе знае дека тоа не е позитивна информација туку негативна, односно зависи дали гледаш од призмата на купувачот или инвеститорот. Така да, реално ако гледаме Голфот не испорачува доволно за тоа колку се плаќа за него.

Да де, пошто другите производители не сакаат да праат пари. Они на борд митинг седнуваат и викаат - заеби профит, дај да им помогнеме на луѓено.

Конкретно во тестот не беа спомнати цени - беа спомнати почетни цени и цени кои би можеле да се добијат. Добиле три возила од PR одделите на респективните производители и ги споредиле.