Автор Тема: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.  (Прочитано 12993 пати)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #30 на: 17 Септември 2014, 17:07:16 pm »
Ако си за едно од овие две пиши ПП. Едното е 2500 еур ЈТД 2003 година, другото е 7500 на наши 2.0ТДИ 2006 год.
едит: знам дека е ван финансиите пасатот ама прашај го може ке му фати око  ;D




Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20155
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #31 на: 17 Септември 2014, 17:14:09 pm »
Ќе прашам па ќе пренесам :).

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55062
  • Махер
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #32 на: 17 Септември 2014, 17:15:36 pm »
Море чекај ја да прашам за Пасатов...

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг:
« Одговори #33 на: 17 Септември 2014, 18:24:35 pm »
Само пасатот да не е со прочуениот мотор што му "пуца" глава...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34198
  • Таков е животот... јебига
Одг: Интересни понуди на користени возила.
« Одговори #34 на: 17 Септември 2014, 18:32:40 pm »
Е па вака:

- Подвозје предно,
- Подвозје задно,
- Турбина, поготово системот за вариабилните перки,
- Дизни,
- Пумпа за висок притисок,
- ЕГР,
- Сензори, маф, мап,
- црева за усис...
- Состојба на внатрешноста...

Мислам дека се` опфатив. Секако, сето тоа, ако не била згужвана ко` чаршав па пеглана.

За 4000 евра се тоа у расипана состојба се добива. За тие пари 1.2 16v да си побараш

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #35 на: 17 Септември 2014, 18:41:57 pm »
Само пасатот да не е со прочуениот мотор што му "пуца" глава...
Сто посто е пукната главата  ;D ;D ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44044
  • Il Moderatore
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #36 на: 17 Септември 2014, 18:48:14 pm »
Stilo-то колку има поминато? Што опрема има, кој мотор го носи, (80 115, 140?), цената му е за на мк табли?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #37 на: 17 Септември 2014, 18:58:34 pm »
Околу 200000, стандард опрема клима да, цената до регистрација. Сервис пред некој ден и два стабилизатори.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44044
  • Il Moderatore
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #38 на: 17 Септември 2014, 19:04:34 pm »
Е па вака:

- Подвозје предно,
- Подвозје задно,
- Турбина, поготово системот за вариабилните перки,
- Дизни,
- Пумпа за висок притисок,
- ЕГР,
- Сензори, маф, мап,
- црева за усис...
- Состојба на внатрешноста...

Мислам дека се` опфатив. Секако, сето тоа, ако не била згужвана ко` чаршав па пеглана.

За 4000 евра се тоа у расипана состојба се добива. За тие пари 1.2 16v да си побараш

Воглавно треба да се пази. Може да се добие све во расипана состојба, а може ако се пази да се добие и во солидна состојба.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3950
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #39 на: 17 Септември 2014, 20:41:03 pm »
Посебно внимание на турбина и дизни, се друго е гола вода ..

Мислам дека не се умира сега и со тие проблеми. Релативно поправливи се.  Вообичаено се сведува на тоа да откриеш то точно е маката. Јас би  рекол дека најпотценето е тоа што има пробелми со цревата, за довод на воздух, до и од интеркулер, вакмуските црева за регулациа на турбина. Иако на ситно ако се плаќа оригинал дел ужасно скапо. Ако се купува афтермаркет, ризик јак.

Најбитна е општата состојба. Ако почнеш многу од „ситнициве“ да поправаш нема далеку да стигнеш. Јас за моите цевки од/до интеркулер сосе силиконски завршетоци дадов 200 евра. Верувам дека за толку пари и трубина ќе репарираш во Ужице сосе транспорт.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3950
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #40 на: 17 Септември 2014, 20:52:03 pm »
Јтд богами тешко умира. Јас сум прилично изненаден од моторот, а од предницата прилично разочаран едвај 20000 издржува.

Јас извозев над 25000 со нови горни рамења TRW и долни репариани вилушки. Во ова време ја има проверно барем 3 пати. Еднаш во PSS кога тестирав амортизери и стално кај Жаре кога ја носам на сервис редовен на 10000 (пред 4 дена). Не можам да се пожалам уште.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14468
  • Пудингот на шоферството
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #41 на: 17 Септември 2014, 21:33:46 pm »
Е па вака:

- Подвозје предно,
- Подвозје задно,
- Турбина, поготово системот за вариабилните перки,
- Дизни,
- Пумпа за висок притисок,
- ЕГР,
- Сензори, маф, мап,
- црева за усис...
- Состојба на внатрешноста...

Мислам дека се` опфатив. Секако, сето тоа, ако не била згужвана ко` чаршав па пеглана.

За 4000 евра се тоа у расипана состојба се добива. За тие пари 1.2 16v да си побараш
I simo ti odgovori ubavo ama I jas ke ti kazam deka toa e kako ke ti se pogodi odnosno kakva kola le si odberis.Imam smeneto poveke koli vo poslednite nekolku godini I na nitu edna ne sum imal poseriozen problem (osven nekoi koi sam sum gi mapravil).
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #42 на: 17 Септември 2014, 21:47:10 pm »
Јтд богами тешко умира. Јас сум прилично изненаден од моторот, а од предницата прилично разочаран едвај 20000 издржува.

Јас извозев над 25000 со нови горни рамења TRW и долни репариани вилушки. Во ова време ја има проверно барем 3 пати. Еднаш во PSS кога тестирав амортизери и стално кај Жаре кога ја носам на сервис редовен на 10000 (пред 4 дена). Не можам да се пожалам уште.
Епа кај Трпе сигурно не се TRW па затоа се жали. :)
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3950
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #43 на: 18 Септември 2014, 10:24:10 am »
Поентата е дека треба на се да се гледа. Кај мене еден на работа со Голф 4 со плачење доаѓше секој ден, на крај го продаде. Не го возеше ни една година, за тоа време по сервиси помина. Се се прави, само треба однапред да се спремиш.
Јас за подвозје, кочници, гуми и за пумпа бев спремен пред да ја купам. Знаеви колку чини и дека морам веднаш да ги менувам. За цревата не бев спремен дека чинат толку пари. После првото афтермаркет кое се поду ко балон решив метални да правам.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7110
Одг: Дизел, мин. 90КС, до 4500 евра.
« Одговори #44 на: 18 Септември 2014, 10:52:15 am »
Сум пишал и претходно, еве пак околу некои заблуди за Алфа.

Најголем проблем, тоа то не сме во ЕУ за да нарачуваме делови пд нет.

Подвозје
ТРВ во Грција чини
2х85 евра за долни виљушки = 170
2х40 за горни = 80
Кратки и долги спони и стабилизатори, не повеќе сите заедно од 100 евра, прашање и дали треба да се менуваат.
Се на се, 350 евра. Се може да се донесе до едно одење.

Црева
Во Англија горно и долно чинат 12-130 евра за силиконско кое ќе ја надживее колата. Другите.ако се знаат дијаметрите исто може да се порачаат.

Цел сет на куплинг со дмф валео на нет се наоѓа за 350 евра со испорака. Нормално само во.земји на ЕУ. Кај нас само за дмф неможе да ти стигне истата сума.

Така да, не е до тоа дека Алфа е скапа за одржување, малиот пазар и број на автомобили го прават своето.