Автор Тема: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI  (Прочитано 3429 пати)

Отсутен Angel_1.3

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1472
  • VOLVO C30
Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« на: 07 Септември 2014, 09:37:38 am »
Prijateli eden moj drugar ima problem so Opel Astra G 2.0 TDI.Nad 3.000 obratai kolata vo vozna mu gasi bez razlika dali e ladna ili topla.Ja odnesi na dijagnostika,mu rekoa deka ima problem so bosh pumpata,rabotea shto rabotea problemot ne izleze tamu,posle toa mu rekoa deka ima nekoe crevo skinato za vakum,ni toa ne izleze deka e problemot,mu rekoa deka kolata e za na elektricar,ja odnese na elektricar,ni toj ne go otkri problemot.Dajte sovet do shto moze da bide.Mene mi e vo glava da ne slucajno e zaglaven protokot na vazduh shto odi vo turbinata

« Последно менување: 07 Септември 2014, 10:14:12 am zeroSignal »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #1 на: 07 Септември 2014, 10:15:00 am »
MAF-от ако е отиден (тоа што го покажуваш) колата нема да гаси, туку ќе губи сила, односно ќе се префрла во Limp Home режим на работа.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #2 на: 07 Септември 2014, 11:38:04 am »
Знам дека не сум од помош али ја би му ја треснал колата од глава на "механичарот" што направил тплку утки во дијагнозата. По мене барајте друг механичар. Маршер најдобро, он си ја има љубовта со Опел.


п.с. Не е ТДИ, ДТИ или ЦДТИ е.

Поздрав и со лесно.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #3 на: 07 Септември 2014, 11:42:24 am »
Ако му рекле на дијагностика дека е бош пумпата може да е тоа оти самиот компјутер (EKU) што е на пумпата управува со доста работи околу режимот на вбризгување и под и над 3000 обр.......инаку МАФ сензорот не верувам да е како што кажа зеро само ќе губи снага евентуално ќе преминува во safe mode ако е неисправен.... инаку по мене ако не излезе пумпата проблем друго што може да биде е запушена усисна грана или егр вентил плус тука се и лептирите кои ги отвара после 3000 обр значи усисот комплет вадење и чистење знае доста да се заштопа......исто и затнат катализатор знае такви проблеми да дава ако е запушен ,филтрите  исто кога му се менувани, му свети ли некоја ламбичка на шал таблата кога тоа го работи колата ?

Отсутен Angel_1.3

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1472
  • VOLVO C30
Одг: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #4 на: 08 Септември 2014, 02:13:45 am »
@AllMightyMe ... Abe site majstori rabotat so dijagnostika,samo kolku od tie znaat da ja rabotat !!! znam za Marsher ama problemot e shto sum od Gevgelija ...

@Kozanostra ... Nishto cudno i toa shto go velish,da e zapecen leptirot,zapushena grana ili zatnat katalizarot,slicen problem imav i jas na alfata so zapushen katalizator,samo shto mojata ne primashe nad 1500,sepak fala vi za pomoshta ke vidime shto moze da napravime pa ke go kazam problemot do shto e

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #5 на: 08 Септември 2014, 11:12:06 am »
Подобро однеси ја Скопје кај Маршер и направи ја одколку да се шеташ и да си ја чукаш главата.50е шо ќе ги платиш за пат,патарина и јадење ке ти скратат многу нерви и време.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Angel_1.3

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1472
  • VOLVO C30
Одг: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #6 на: 08 Септември 2014, 20:17:01 pm »
@MecheTo ... Se ubavo,ama kolata ne moze da pokrene nad 3.000 obratai gasi,a da ja shlepuva do Skopje sigurno ke mu lapnat 150 200eu,i mastorot da se platti,i ako treba del da se menuva,olele majko ke ispadne,utre ke ja nosi na drug majstor shto imal takov problem so takva astra.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #7 на: 08 Септември 2014, 20:45:47 pm »
Нека ја вози до Ск до 3000рпм

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #8 на: 08 Септември 2014, 23:40:34 pm »
Па ако не ја управат и тоа му останува нема друго право кај Маршер во Ск, инаку до 3000 обр без проблем може до Скопје да дојде....  ;)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #9 на: 08 Септември 2014, 23:47:47 pm »
A прво да проба EGR-от да го исчисти?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #10 на: 09 Септември 2014, 12:11:57 pm »
Нека ја вози до Ск до 3000рпм
Сигурно некој тркач е газдата па неможи со толку малку обртаи да вози. :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #11 на: 09 Септември 2014, 12:22:33 pm »
Ами тркач, уште 1000 обртаи и црвено му доага ;D

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #12 на: 09 Септември 2014, 12:37:51 pm »
Нека ја вози до Ск до 3000рпм
Сигурно некој тркач е газдата па неможи со толку малку обртаи да вози. :D

имаше некој на форумот прашуваше дали може да дојде од Грција до Скопје во четврта бидејки не му влегувало во петта. Мислам зошто да не. Немораат да возат над 100

Отсутен Angel_1.3

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1472
  • VOLVO C30
Одг: Problem na Opel Astra G 2.0 TDI
« Одговори #13 на: 09 Септември 2014, 19:33:59 pm »
Нека ја вози до Ск до 3000рпм
Сигурно некој тркач е газдата па неможи со толку малку обртаи да вози. :D

имаше некој на форумот прашуваше дали може да дојде од Грција до Скопје во четврта бидејки не му влегувало во петта. Мислам зошто да не. Немораат да возат над 100
YUGO 45 :D