Автор Тема: Ситни прашања околу мајсторски работи...  (Прочитано 87103 пати)

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #45 на: 22 Септември 2014, 00:45:43 am »
Абе какви лежечи, клечечи...
од кај да стегам заби, и ова на вересија ќе се прави... хехех

Летечи се ставаат нови, карики и ајт создравје, парите за масло и филтри и дихтон останува мистерија од кај да се најдат...
БАНКРОТ БЛУЗ БЕНД...

Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #46 на: 22 Септември 2014, 07:15:24 am »
ДА или НЕ за рамнење глава? Значи доколку возилото немало проблем со греење. Отворањето на главата е поради течење масло и скинат штрав од држачот од моторот.

Отсутен Mercury

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Т(д)ркач
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #47 на: 23 Септември 2014, 04:55:07 am »
Не најдов соодветна тема па ај овде да прашам
Да не знае некој ова куралово :) зошто служи.За Мерцедес 124 дизел 89год се работи

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #48 на: 23 Септември 2014, 08:24:33 am »
Афтермаркет ќе да е.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #49 на: 23 Септември 2014, 08:34:35 am »
Не најдов соодветна тема па ај овде да прашам
Да не знае некој ова куралово :) зошто служи.За Мерцедес 124 дизел 89год се работи
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Ми личи за катапулт на седиште да е  :) Пробај го уклучи го  ;D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #50 на: 23 Септември 2014, 09:39:26 am »
Не најдов соодветна тема па ај овде да прашам
Да не знае некој ова куралово :) зошто служи.За Мерцедес 124 дизел 89год се работи
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

ако нема никаква активност на него, нај веројатно некогаш имало некаков проблем со нешто па го додале... можно е контект од брава, 4 жмигавци, светло во кабина, греачи за мотор... бидејки тој прекидач не е својствен за ниедно возило.. тој прекидач е како што ппишаа погоре “автер маркет“ уред... види дали има врзано на него нешто...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Mercury

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Т(д)ркач
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #51 на: 23 Септември 2014, 14:26:50 pm »
Баш ќе го отвориме да видиме шо е.Другаров вика не се пушта ништо на него

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #52 на: 23 Септември 2014, 14:41:04 pm »
Не најдов соодветна тема па ај овде да прашам
Да не знае некој ова куралово :) зошто служи.За Мерцедес 124 дизел 89год се работи
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Стариот мој на самарата на ваков прекидач ја уклучуваше перката, за да не му грее колата на угорници.
Така да ова сигурно е некоја домашна измишљотина.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #53 на: 23 Септември 2014, 16:09:03 pm »
ДА или НЕ за рамнење глава? Значи доколку возилото немало проблем со греење. Отворањето на главата е поради течење масло и скинат штрав од држачот од моторот.
Убавезно рамнење,при самото рамнење на првиот нож ќе видиш дека е деформирана.

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #54 на: 26 Септември 2014, 23:15:17 pm »
Од што можи да пукни вентил? Се работи за Застава поли пик ап, моторот беше опожарен, наместив нов ребраст каиш го проверив моторот си вртеше лесно. Го заверглав неколку пати се слушна некој звук. Го вртев моторот после кочеше ги извадив свеќиците на трет цилиндар беше оштетена ја извадив главата издувниот вентил пукнат но среќа нема ништо оштетено а другите вентили се во ред нема искривени.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #55 на: 26 Септември 2014, 23:46:24 pm »
пукнал затоа што е од застава... по логично објаснување и одговор нема да добиеш.

од друга страна полито многу можно е да е со фијатов мотор, 1.3 мада тие се реткост.. ако е со фијатов мотор, тогаш сериозно да се подразмислиш од што пукнал... единствено нешто што ми иде во глава (како можен одговор) е да бил наместен во касније палење на ребраст. за цело време на тој вентил за дел од милиметар подолг да бил, пипал клипот и дошло до замор на материјал...

второ логично ми е воѓицата даима преголема луфта, па има јака вибрација при затварање.. уште и ако бил на плин па на сиромашна смеша, вентилите тропаат како ненормални...

јас би играл вака:
 земи сет издувни ветили, (4 се да ги е*ам) исшлајфувај ги и терај со мирна и чиста совест...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #56 на: 26 Септември 2014, 23:53:39 pm »
Па и јас мислев дека е до луфтата на в водилката ке му клам нова и ке ги сменам издувните вентили. Иначе моторот е 1.1 и возен на плин.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #57 на: 27 Септември 2014, 00:01:51 am »
Да не е последица од опожарувањето како што кажа сам .....

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #58 на: 27 Септември 2014, 00:28:14 am »
Па и јас мислев дека е до луфтата на в водилката ке му клам нова и ке ги сменам издувните вентили. Иначе моторот е 1.1 и возен на плин.

1.1 заставин?ако е да, поарно смени ги воѓиците (водилките) сите 4 на издувите...
Да не е последица од опожарувањето како што кажа сам .....

неможе вентил да се скрши од опожарување... може каиш да се стопи, кабли, во нај лош случај дихтонг на капаче и некој семеринг, ама вентил не...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #59 на: 27 Септември 2014, 00:29:14 am »
Мислев и на то ама некако ми нема логика од пожарот да пукни вентилот...