Автор Тема: Зголемување на бројот на вртежи во лер  (Прочитано 2549 пати)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Зголемување на бројот на вртежи во лер
« на: 16 Август 2014, 12:02:42 pm »
Дали и кога се препорачува зголемување на бројот на вртежи во лер и кои се придобивките како и недостатоците од тоа?
Дали подобра работа на моторот со зголемен број на вртежи за +(30-50)врт укажува на некаков проблем со моторот?
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #1 на: 16 Август 2014, 12:06:54 pm »
Обично за толку малку се зголемуваат вртежите кога е климата уклучена, да не е од тоа? Дизел е или бензин?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг:
« Одговори #2 на: 16 Август 2014, 13:08:06 pm »
Можно е и кога вртиш волан во место да има благо накачување на вртежите. Зависи од сервото (ако има серво нели :))
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #3 на: 16 Август 2014, 18:41:45 pm »
Не се разбравме. Зборам намерно да се зголеми бројот на вртежи. На пример ако во лер загреан мотор има 800 врт. да ги зголемиш по потреба на 830-850 врт.
Во случајот станува збор за дизел мотор каде преку opcom можи да се зголеми бројот на вртежи за max.50
Кај мене при нормални 800 врт. колата има релативно слаб одзив на педалата на гас. Со додавање на 30-50 врт значително се подобрува реакцијата на моторот во прва и втора брзина. Затоа и прашав дали подобра работа на мотор со зголемен број на вртежи можи да укажи на пример на: недоволен проток на гориво или помал притисок на бош пумпата?
Дали вакво зголемување ќе предизвика значително зголемување на потрошувачката на горивото?

http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/opel/astra_g/2_0-dti-16v/1998-2005/y20dth/1995/74/

Овде се гледа дека бројот на вртежи можи да варира од 720-880 претпоставувам од мотор до мотор
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #4 на: 16 Август 2014, 18:43:19 pm »
50 обртаи нема да му сменат ама баш ништо,а ако тебе ти е така подобро зашто да не

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #5 на: 16 Август 2014, 18:48:41 pm »
Да, 50 врт. се релативно малку, некои 6% но разликата во реакцијата на моторот е навистина голема.
Бидејќи јас се сомневам дека имам несоодветна бош пумпа (за 60KW мотор), а кај мене е 74 KW на овој начин сакав само дополнително да го потврдам сомнежот во тоа.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #6 на: 16 Август 2014, 18:54:49 pm »
Накачи ги вртежите и уживај во благодетите ;) И јас ги накачив, ама претерав :) Инаку и кај мене има подобар одзив на педалата за гас...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #7 на: 16 Август 2014, 19:07:16 pm »
50 вретежи кај дизел се незначителни и нема да се промени потрошувачката. Можеш да го направиш тоа слободно.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #8 на: 16 Август 2014, 22:39:17 pm »
Јас денес намалив на +30 но повторно ќе подигнам +50 бидејќи одзивот на педалата за гас е значително поизразена на 850 врт. па ќе видам дали воопшто тоа ќе се одрази на потрошувачката
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #9 на: 16 Август 2014, 22:42:41 pm »
Накачи ги вртежите и уживај во благодетите :) И јас ги накачив, ама претерав :) Инаку и кај мене има подобар одзив на педалата за гас...
Добро бе djidji колку додаде кај тебе штом велиш дека претера? Кај мене преку opcom можам максимално до 850 врт да зголемам.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #10 на: 16 Август 2014, 22:54:59 pm »
Покрај ова во Special function има можност за корекција на уште три параметри
- Start fuel quantity offset
- Maximum fuel quantity offset
- EGR offset

Дали има некои препорачани вредности кои овде би можеле да зе зададат?
ЕГР-от го имам ставено на -20 но оние параметри кои се во врска со горивото не ми идеше нешто да ги менувам :)

Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #11 на: 17 Август 2014, 00:20:30 am »
Накачи ги вртежите и уживај во благодетите :) И јас ги накачив, ама претерав :) Инаку и кај мене има подобар одзив на педалата за гас...
Добро бе djidji колку додаде кај тебе штом велиш дека претера? Кај мене преку opcom можам максимално до 850 врт да зголемам.
Кај мене е бензинец и оди до 950 :)

Покрај ова во Special function има можност за корекција на уште три параметри
- Start fuel quantity offset
- Maximum fuel quantity offset
- EGR offset

Дали има некои препорачани вредности кои овде би можеле да зе зададат?
ЕГР-от го имам ставено на -20 но оние параметри кои се во врска со горивото не ми идеше нешто да ги менувам :)



Што значи -20 офсет на егр?

System Voltage,11.5 V
Variant Coding,Invalid
Immobiliser,ActiveImmobiliser Signal,Received
Accelerator Position Sensor Signal,0.0 %
Idle Switch,Active
Mass Air Flow Sensor,0.0 mg/strk
Barometer Sensor,1.02 bar
Boost Pressure Command,0.60 bar
Boost Pressure,1.03 bar
Coolant Temperature,24 °C
Engine Oil Temperature,19 °C
Fuel Temperature,24 °C
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive 12V
Clutch Switch,Inactive
A/C Information Switch (Air Conditioning),Active 12V
Fuel Cutoff Valve,ActiveDesired Injection Start,9 °CA
Actual Injection Start,0.0 °CA
Desired Injection Quantity,0.0 mg/strk
Injection Quantity,0.0 mg/strk
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,0.0 %
EGR Command (Exhaust-Gas Recirculation Command),413 mg/strk
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),3 %
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio,0.0 %
Desired Engine Idle Speed,840 RPM
Engine Speed,0 RPM
Idle Speed Offset,13.632 RPM
Pump Speed,0 RPM
Diagnosis Glow Time Relay,Inactive
Glow Time Relay,Inactive 12V
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive 12V
Vehicle Speed Command,0 km/h
Vehicle Speed,0 km/h
Key (I) (Set/Accelerate),Inactive
Key (R) (Set/Decelerate),Inactive
Key (O) (Switch Off),Active
Telltale (Check Light),Off 12V
Glow Time Telltale,Off 12V
Max. Fuel Quantity Offset,-70.30 %
Start Fuel Quantity Offset,4.3 mg/strk

EGR Offset (Exhaust-Gas Recirculation),0.0 mg/strk
Acceleration,191.693.3 m/s2

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #12 на: 17 Август 2014, 00:25:12 am »
Тоа ти е нешто како намалено влијание на ЕГР-от во работата на моторот. Го препорачуваат кај веќе оштетени ЕГР-и.
Кај мене е нов и не гледам разлика кога сетингот е на 0 и на -20
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #13 на: 17 Август 2014, 00:29:02 am »
Значи слободно можам да го сетирам и јас така, а? Ај ќе пробам баш :) Демек нешто како минимизирање на неговата работа до толку да втората ламбда сонда не реагира.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Зголемување на бројот на вртежи во лер
« Одговори #14 на: 17 Август 2014, 00:34:45 am »
Баш така. Првпат тоа кај мене го направи Маршер пред неколку години :)
А овие другите сетинзи кои се однесуваат на горивото претпоставувам дека се опции за дотерување доколку отстапуваат вредностите на актуелна вредност и потребна вредност во даден момент па да се изврши корекција и нивно изедначување
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!