Делува зачувано. Со огромно задоволство би си ја средувал оваа кола... Почнувајќи од ретро радио, ретро бандажи, можеби брусен алуминиум фолија, нова кожа за менувачот и воланот (или на старо од понов модел волан и рачка од менувач), па здравје боже кожни седишта, леле-леле колку мерак има во ваква количка. Браво.
Добар примерок сте начекале.
Го делам истото мислење со тебе, се што наброја и јас би го направил плус убаво полирање, има гребаници сепак е кола од 98ма
ама ќе видиме како ќе ме служи платата
Искрано и јас се надевам дека е добар примерок барем до сега така се покажа, од надвор има неколку гребаници и кругови кој се надевам со полирање ќе ги снема а ентериерот е премногу сочуван освен возачкото седиште што е скинато од надворешна страна на горниот дел не сум нашол ништо друго оштетено, ни па нешто крцка.
Очекував ваква реакција од тебе приметив колку мерак имаш на мерцедес, јас немав не ни верував дека крузањето на отворено со 120 и 180 може да биде исто, ама еве после 10тина дена си викам нека не служи колава како што треба наредните 5год. таман да им падне цената на W211 па уште поубаво би ми дошло една E270 ка
Не сум видел ниедно вакво да не прави димни завеси позади. 2000 кубика е?
Прееска го стиснав уште од прва баш да видам колку дими, приметив само малку чад (поише би рекол прашина од што возев брзо
) дааааалеку од димна завеса, при нормално возење не дими воопшто. 2.2. е како што кажа никола.
Создравје да се вози. Само што се вратив со ист ваков од капење, од Битола до Трпејца и назад преку Галичица - 165 километри со 700 денари нафта и не ја потроши цела
@ falanga 2.2
Фала никола
и јас сум изненаден од потрошњата очекував 6.5 отворено и 9 градска ама излезе помалку, ситно под 6 и ситно под 8. Овие бројки се сеуште дур таткоми се навикнуваше да вози дизел и секое мењање му беше на 3.000/3.200
сега си мења на 2.200 како мене и мислам дека ќе излезе 7 градска што е одлично.