Автор Тема: Opel Astra H 1.6  (Прочитано 5809 пати)

Отсутен ScarfaceMkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
Opel Astra H 1.6
« на: 09 Август 2014, 20:17:19 pm »
Се опраи малце времето и дојде време и јас да ја претставам мојата кола која што ја купив пред едно 2 месеци:

Opel Astra H 1.6 115hp

Година на производство: 2011 Прва регистрација: 2012
Купена со 8600 км. Моментално има 9700.

Од опрема има:
- Автоматска клима
- Темпомат
- Централна брава
- Електрика на предни прозори
- Електрика на лев ретровизор
- Фабричко радио со ЦД/МП3
- Команди на волан
- Подесување на волан
и останата стандардна опрема :)

На 9000км направен е сервис. Сменето е уље(ГМ), филтер за уље, филтер за воздух и филтер за полен. 3900 денари.

Досегашни проблеми:
- Акумулаторот цркна 2 дена од кога ја купив колата. Уште при проверка во ауто македонија мајсторот ми кажа дека тој акумулатор не е фабричкиот со оглед на тоа дека колата е релативно нова. Купив нов Exide 4300 денари.

- Откако ми легна колата со возење после неколку дена приметив дека при промена на брзините обртаите се зголемуваат за 100-200. Значи кога ке го стиснев кумплугот прво ќе рипнеа обртаите па тек после ке почнеа да се намалуваат. Во зависност од колку агресивно се вози колата истите можеа да рипнат и до +500 обртаи. После тоа видов дека не работи и темпоматот. На интернет прочитав негде дека може да е clutch switch(прекинувач на кумплуг). Исто видов дека и компјутерот фрла грешка за расипан прекинувач на кумплуг. После визуелна проверка на прекинувачот видов дека кога е отпуштена педалата не го притиска прекинувачот туку доаѓаше точно до него. Земав едно мало парче пластика и секундарен лепак и го залепив на педалата за да биде малку испакната на тоа место. И колата се препороди. Сега работи како што треба. Ова го пишав затоа што прашав 2ца мајстори кој што ме убедуваа дека clutch switch-от има улога само во работата на темпоматот, но излезе дека не е така, а гледам и доста луѓе што имале таков проблем на интернет го решиле со промена на прекинувачот.

И за на крај како што е редот и некоја слика:




















Плановите за во иднина може да ги видите на следниот линк :)
http://www.corsasport.co.uk/board/viewthread.php?tid=561884


Поздрав

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #1 на: 09 Август 2014, 20:30:39 pm »
Малку си се помучил, ама си ја средил, а и плановиве за во иднина ти се добри.

Отсутен bubeqwerty

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 570
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #2 на: 09 Август 2014, 20:36:32 pm »
За темпоматот, прво стисни кочница па после пробај го, после тоа можеш да го активираш ;)
Многу безгрижни километри!

Отсутен ScarfaceMkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #3 на: 09 Август 2014, 20:39:08 pm »
Се среди темпоматот кога го средив прекинувачот. Сега е добар. Иначе фала да си купите се што ви душа сака.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #4 на: 09 Август 2014, 20:46:23 pm »
Со здравје да си ја возиш, но не можам да верувам дека ставиле електрика само на едниот ретровизор !! За поубав изглед офарбај ги и ретровизорите и рачките во иста боја со колата. :)

Отсутен bobi 903

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #5 на: 09 Август 2014, 23:00:42 pm »
a kaj vide elektrika samo na edniot retrovizor


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #6 на: 09 Август 2014, 23:28:45 pm »
Си пишува.
Туку, ај што е на еден, туку е на погрешниот, на тој поблиску до тебе. На лев може да подесиш и со рака без да се тегнеш, на десен мора да се тегнеш. Старите цитроенчиња (xsara на пример) имаа ваква финта, ама фала богу, десниот се подесуваше со електрика а левиот со рачкиче.. логично..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #7 на: 09 Август 2014, 23:43:38 pm »
Аман бе, зарем и на тоа уштедиле? Како електрика на лев прозор само да има.
Или ставај или воопшто нека нема, цигански работи.

Отсутен ScarfaceMkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #8 на: 10 Август 2014, 01:06:26 am »
Искрено не се замарам со тоа зошто нема на десниот. Еднаш ги наместив и толку им е :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #9 на: 10 Август 2014, 01:42:47 am »
Нормално...

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #10 на: 10 Август 2014, 02:15:50 am »
Браво за изборот на кола и мотор! Со здравје да се вози и да си набавиш некое интересно бандавче преку ракуно :)

Отсутен ScarfaceMkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #11 на: 12 Август 2014, 12:37:56 pm »
Бандажи се секако во план али ќе почекаат малку. Уште не сум одлучил дали ќе бидат 17ки(225/45/17) која што е најголемата препорачана димензија за колата или 18ки(225/40/18) која што е иста по димензија како предходната само со помал профил. Секако она што највише ме мучи е состојбата на нашите патишта и дали воопшто вакви бандажи се добра идеа.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #12 на: 12 Август 2014, 12:40:57 pm »
Кога би се стабилизирал малку финансиски, и би налетал на..



16-ки, за мојата. Проверка дали има потреба од исправање, некоја графит сива боја..

Мераци.

Отсутен ScarfaceMkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #13 на: 12 Август 2014, 12:45:16 pm »
Убав бандаж. И да графит сива боја супер би легнала на твојата кола. Да удриш малце контра :)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Opel Astra H 1.6
« Одговори #14 на: 12 Август 2014, 12:49:54 pm »
Ќе биде, некогаш.