Автор Тема: Ауди А4 2.0 караван  (Прочитано 2049 пати)

Отсутен petarblazevski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Ауди А4 2.0 караван
« на: 12 Август 2014, 10:32:22 am »
Здраво дечки. Ми се отвори прилика да купам Ауди А4 2.0 s-line 2006 годиште, 2007 прва регистрација.
Е сега зборев со некои луге, и тоа што ми го кажаа е дека одржување на ова возило е премногу скапо. Ми рекоа дека за да го стегнам после купување, ќе ме кошта околу 500-600 евра. Па малце ме замислија.

Има некој искуство со ова возило? Што советувате вие?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Ауди А4 2.0 караван
« Одговори #1 на: 12 Август 2014, 10:49:45 am »
Биди среќен ако е во толку добра состојба, па да кошта само околу 500-600 евра да го стегнеш после купување.

Нормалното одржување не би требало да е премногу скапо, бидејќи многу возила ги користат истите делови, и се лесни за наоѓање. За некое друго (да речеме „вонредно“) одржување, ќе си чини колку за германски премиум автомобил.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Ауди А4 2.0 караван
« Одговори #2 на: 12 Август 2014, 11:31:15 am »
Цената на одржување на автомобил е правопропорционална со куповната цена (на ново) и класата на автомобил. Нормално во Македноија очекувањата се дека се обратнопропорционални.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: Ауди А4 2.0 караван
« Одговори #3 на: 12 Август 2014, 11:34:03 am »
Цената на одржување никој не ја есапи. Дури ни првобитната промена на потрошен материјал (ремени, кочници течности...) што мора да се направи при купување, не го есапат. Само тоа може да ја зголеми цената на имање за 20-30 %, од она што е платено за самото возило.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Ауди А4 2.0 караван
« Одговори #4 на: 12 Август 2014, 11:35:30 am »
@petarblazevski: Ако 500-600 евра ти е премногу скапо за одржување на Audi, тогаш дефинитивно колата не е за тебе. Реално, би буџетирал најмалку 2 пати по таа сума за прописно стегнување, можеби и три пати.

Редовен сервис (не во официјален сервис, секако) ќе те чини нешто помалку од 100 евра. Поголем сервис (каиши, затегачи, водна пумпа, итн) ќе те чини околу 300 евра.

Бидејќи колата е 2007-ма година, веќе ќе треба да се провери подвозје, предница, амортизери, ово-оно. Тука веќе работите стануваат скапи.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Ауди А4 2.0 караван
« Одговори #5 на: 12 Август 2014, 11:38:02 am »
Зимај и части се што ќе најдеш околу тебе.

Отсутен petarblazevski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: Ауди А4 2.0 караван
« Одговори #6 на: 12 Август 2014, 11:53:40 am »
Абе проблемот не ми е за одржување во иднина, него колку ќе треба да дадам плус откако ќе ја земам. Јас деновиве ќе ја земам и ќе ја однесам на сервис, чисто да ми кажат на што сум.

Бидејки имаше случај каде што имаа слична кола земено, но не ја провериле, па после кога отишле на сервис 1000+ евра платиле. Тоа ми е проблемот, бидејки буџетот моментално ми е лимитиран.

Во секој случај, штом добијам повеќе информации, ќе пишам тука.


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Ауди А4 2.0 караван
« Одговори #7 на: 12 Август 2014, 12:06:18 pm »
Аналоген пример: Другар „начека“ Ауди А3, со убава опрема, 1.9 ТДИ, со (ахем) пристојна километража, за 4500 евра. За непуни 3 месеца даде уште 1500 евра за да го опраи. Не знам дали имал уште некоја дешавка у задниве година дена, али не би ме зачудило ако има.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.