Автор Тема: Акумулатор!  (Прочитано 78328 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг: Акумулатор!
« Одговори #30 на: 18 Октомври 2011, 23:10:47 pm »
Нема што да проверуваш...Само можеш да го ставиш да ти се дополни и толку...После неколку часа полнење ке треба да чврчори од акумулаторот....не да врие него така да шумоли, бидејќи се одвива електрохемиска реакција :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Акумулатор!
« Одговори #31 на: 19 Октомври 2011, 01:43:05 am »
sale za nekoj izglea dzabe odrza lekcija...

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг: Акумулатор!
« Одговори #32 на: 19 Октомври 2011, 18:31:42 pm »
Во нашава држава понекогаш и не вреди да објаснуваш...Или и да сакаш од помислата на реакцијата на голем дел на широкиот аудиториум ке ти се опдпише :))
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8870
Одг: Акумулатор!
« Одговори #33 на: 19 Октомври 2011, 19:43:58 pm »
mene na audito mi rikna za 3 godini fabrickiot, sega imam varta ama stariot vo porsche go stavi taka da ke vidam kako ke se pokaze, vazno go osurija

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Акумулатор!
« Одговори #34 на: 20 Октомври 2011, 01:56:57 am »
Јас на тикото имам Varta од кога е купена колата од прилика 12-13год. уште пали ко “упаљач“ што вика Рикиво
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
Одг: Акумулатор!
« Одговори #35 на: 20 Октомври 2011, 15:24:37 pm »
Моја препорака е Bosch или Varta. Bosch немам видено кај нас, на времето имаше на пумпите на Југопетрол низ Србија, но затоа некни видов Varta на Лук Оил и пријатно се изненадив.
http://www.varta-automotive.com/index.php?id=98
Акумулатор со капацитет од 54Ah беше по цена од околу 3200 денари, а под логото на Varta беше и она на Jonson Controls.
Еве и линк за избор според тип на возило: http://www.varta-automotive.com/index.php?id=256&L=0&h=1&presetApplication=&presetManufacturer=&presetModelline=&application=PKW&manufacturer=&modelline=&lang=en&range=
На крај што и да одбериш посакувам да те служи доооолгии години.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Акумулатор!
« Одговори #36 на: 20 Октомври 2011, 17:46:31 pm »
Како батерии за даљинско да купувате :) Ја си стојам и даље на своето:

http://www.exide.hr/hrv/?page=akumulatori&act=item_details&item=6




Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Акумулатор!
« Одговори #37 на: 23 Октомври 2011, 00:25:59 am »
sale za nekoj izglea dzabe odrza lekcija...

Ja гледаш веке и не објаснувам... како се фарба, како се прави или проверуа нешто, или од кај што и како да се купи :)

Еднаш се кажува, и кој сака да знае... нека пролиста кажано е веке еднаш, и нема потреба да се повторуваме...

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Акумулатор!
« Одговори #38 на: 23 Октомври 2011, 01:34:55 am »
Energizer



Ги продаваат во мултипарт,не се многу експонирани ама од многу луѓе имам слушнато дека се многу добри,сепак фирмава прави батерии.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Акумулатор!
« Одговори #39 на: 23 Октомври 2011, 03:27:45 am »
Читам, читам и понекогаш не можам да читам пошто еден куп глупости со извињење прочитав...
Прво најбитна работа е што очекуваш од акумулаторот.
Односно, земи си ја книшката, таму убаво си пишува каков акумулатор и од колку Ah треба да биде...
Ако имаш алтернатор кој ке полни акумулатор од 36 Ah џабе ке ти биде да ставиш појак односно од 70 Ah...


Мало дообјаснување на овој податок. Секој Алтернатор може да напуни било каков акумулатор и 2000Аh нека биде. Само времето за полнење ќе биде крајно нерационално, ќе треба да возиш два пати околу екватор. А овој акумулатор истата функција ќе ја врши како и предвидениот за колата. Е сега, кога ЕВЕНТУАЛНО (а сигурно еднаш ќе се деси) и овој големиов да се испразни, со нормален алтернатор и нормално возење никогаш нема да го наполниш доволно (или треба често да возиш на автопат). Акумулаторот ќе биде цело време на половина на својот капацитет и тоа е ситуација при која с јавуваат калцификати на ќелиите. Кога ќе се наталожи доволно од овој калцификат на ќелиите, акумулаторот веќе не може да си ја врши својата функција и да испорача доволно струја. Тука веќе не помага ни полнење. (Има адитиви за разбивање на овие калцификати, ама кај нас тешко тоа се наоѓа)
Такаа да почитувајте ги препораките на СалеСК, акумулатор по препораката за вашето возило, евентуално 5-10Аh поснажен (ако е 40-ка, може 50-55ка). Производителот знае што предвидел за потрошувачите во колата, и нема потреба да се претерува. Ако имате аудио опрема - тогаш и појак акумулатор и перформенс алтернатор, за да може да се задоволи побарувањето за струја.
И кај акумулаторите има два параметри, едниот е Капацитет, а другиот е Crank Power - ова е параметар кој кажува колку струја може да испорача одреден момент (на пример има акумулатори од 55Аh, и  crank power од да речеме 480А, а има и 55Ах со кранк пауер од 700А. Обично дизелите сакаат акумулатори со поголем кранк пауер поради појакиот анласер и поголемата потреба од енергија при стартување на моторот)
Инаку, колега мој има Mitsubishi Pajero, има 7 години и во него фабрички има 2 многу добри јапонски акумулатори, со убаво транспарентно куќиште, и убаво обележани маркери со минимум и максимум за регулирање на нивото на електролитот. Такви акумулатори сакам! да си го гледам нивото и да си дотурам секои 3-4 месеци дестилирана вода :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Акумулатор!
« Одговори #40 на: 23 Октомври 2011, 09:01:28 am »
Апсолутно се слагам со тебе во целост, истото мислев и ја да го пишам ;) ОСВЕН поимот калцификација :) Во оловните акумулатори нема калциум, ама затоа има сулфур и поимот е сулфација :D Тоа се кристали на сулфат кои се формираат на плочите од акумулаторот, што е нормален процес кој енормно се забрзува со зголемување на температурата, ако недоволно се полни, не се користи пофолго време и тн. Овој проблем се елиминира со десулфација на тој начин што на клемите се пуштаат електрични импулси со јака струја кои ги рабиваат кристалите од сулфат. (ова се прави со Интегрално коло 555 - тајмер, се подесува на кратко време, а на импулсите треба да може да им се менува фреквенцијата и ширината...кој е заинтересиран има шеми на Нет)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Акумулатор!
« Одговори #41 на: 23 Октомври 2011, 10:03:40 am »
Апсолутно се слагам со тебе во целост, истото мислев и ја да го пишам ;) ОСВЕН поимот калцификација :) Во оловните акумулатори нема калциум, ама затоа има сулфур и поимот е сулфација :D Тоа се кристали на сулфат кои се формираат на плочите од акумулаторот, што е нормален процес кој енормно се забрзува со зголемување на температурата, ако недоволно се полни, не се користи пофолго време и тн. Овој проблем се елиминира со десулфација на тој начин што на клемите се пуштаат електрични импулси со јака струја кои ги рабиваат кристалите од сулфат. (ова се прави со Интегрално коло 555 - тајмер, се подесува на кратко време, а на импулсите треба да може да им се менува фреквенцијата и ширината...кој е заинтересиран има шеми на Нет)

Така, фала на исправката. Ме мрзеше да барам по нет, калцификат во смисла на создаден минерал го користев.

И уште една работа „пробиени“ ќелии најчесто се искривени оловни плочи (листови), кои меѓу себе се допираат и тие плочи не можат да произведуваат електрична енергија затоа што меѓу нив нема доволно количество електролит и таа ќелија е мртва. Ова НАЈЧЕСТО (не секогаш) се јавува поради недеоволно количество електролит во ќелијата и нејзино прекумерно загревање.

Кога ќе ги собереме сите факти и знаења за акумулатрите, може и многу подолго да ни` траат и да се потрудиме да не ги фрламе на прво „закашлување“, туку да пробаме да ги вратиме во живот. Некогаш е потребно само мала нега па да биде акумулаторот како нов :)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2700
  • Слобода или смрт
Одг: Акумулатор!
« Одговори #42 на: 27 Октомври 2011, 16:44:37 pm »
Денес ги извртев продавниците во потрага по акумулатор и ете ги понудите што ги запамтив. за 55 ампери

black horse 2900
varta 3600
exide 3900
topla 3300
sap 2800
dynamik (sklopuvani po licenca na GM vo polska) 3100
perion 3250

Јас би зел exide али изгледа ќе биде топла.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4969
Одг: Акумулатор!
« Одговори #43 на: 27 Октомври 2011, 17:05:30 pm »
Денес ги извртев продавниците во потрага по акумулатор и ете ги понудите што ги запамтив. за 55 ампери

black horse 2900
varta 3600
exide 3900
topla 3300
sap 2800
dynamik (sklopuvani po licenca na GM vo polska) 3100
perion 3250

Јас би зел exide али изгледа ќе биде топла.
Подобро земи си ја вартата јас еве веќе 3та година си ја користам без никаков проблем

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Акумулатор!
« Одговори #44 на: 27 Октомври 2011, 18:00:17 pm »
Да, 5 евра ти е разликата, а 10 до ехidе, а Premium беше или Classic ?