Автор Тема: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet  (Прочитано 14302 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #30 на: 25 Јуни 2014, 21:39:15 pm »
^^ Грциве вака си ги возат.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #31 на: 25 Јуни 2014, 21:49:59 pm »
Вака е фабрички, се што е повисоко од ова е целосно погрешно!


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34068
  • Таков е животот... јебига
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #32 на: 26 Јуни 2014, 01:20:56 am »
Со овие спирали и советите од Фаланга околу истите, при малце поагресивна вожња може да те однесе задниот крај некаде кај шо не сакаш.


ESP?

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #33 на: 26 Јуни 2014, 02:03:35 am »
Шо ЕSP кога на некоја нерамнина на сред кривина или на автопат ќе му отскокне.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен itrajkovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 29
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #34 на: 26 Јуни 2014, 02:21:38 am »
:D Вака генерално гледано се согласувам со вас, издржани ви се критиките и ви благодарам за тоа. Отом потом, мислам дека ќе го средам и тоа, сега некако ми е шубе да ја модифицирам :) Чим го средам “скакулецот“ обавезно ќе ја постирам во таква форма. Инаку со сликата погоре од Игор, да, се добива обратен ефект, кога ја гледаш колата со спуштена задница делува дека се “лансира“ со предница нагоре, а мојава некако делува како теренец да е , се укопува предницата нанапред :D Јако! Ама добро е што ќе може да се смени нешто кога ќе здосади :D
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet

Отсутен itrajkovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 29
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #35 на: 26 Јуни 2014, 02:33:28 am »
Инаку денес кога ја носев на регистрација и технички во PSS  видов некоја промоција за 300 денари членство, ти прават цел пакет на промени на колата, повеќе единици беа од малиот и големиот сервис. Нормално ти си ги носиш деловите (филтри, уље, каиши) и тие ти ги менуваат првиот пат сите бесплатно додека ги искористиш сите единици (од пакетот). Потоа секој следен сервис тие 50 посто намален (сервис за одржување во принцип, не дефекти). Сметате дека е најсоодветно првиов сервис да го направам таму, да си купам сам се што треба и да ми ги сменат тие? Сте имале со нив искуство и дали сметате дека ќе биде професионално, посебно за нашиве ултра сензитивни Алфици?

http://www.pss.com.mk/mk-mk/членскипакети.aspx
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet

Отсутен itrajkovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 29
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #36 на: 26 Јуни 2014, 02:42:32 am »
Бомбоњера, Добродојде и све најбоље


                                      (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


                                                                     

Ова ептен професионално и афтентично Добредојде :) Добро ве најдов :)
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34068
  • Таков е животот... јебига
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #37 на: 26 Јуни 2014, 08:09:06 am »
А-хам, така праи Куоре, им го пере мозокот на сите новодојдени  зајаци што купиле алфа и ги претопува во „Алфисти“ ;D

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #38 на: 26 Јуни 2014, 09:29:31 am »
Каиши+водна пумпа мораш да смениш. Уште еднаш да ти нагласам последново, водна пумпа. Бидејќи незнам каква ти е сегашната, некои модели на 16в ЈТД доаѓаа со водна пумпа со пластични перки и имало случаеви да заглави перката (јбг пластика и метал не е исто) а со тоа и каишот па да го скине. Моторот нема да се оштети освен некои rockers кои служат за тоа, дихтунг и нов сет каиши. Така да не си играј оваа работа си требал да ја имаш во предвид. Може да те служи и две години а може да ти се скине и во 2 км. Коцка.

Моторот ЈТД е поприлично чест, не бара некои специјални алатки, али се е до мајсторот. Понудата можеби е добра но тие пари што ќе ги заштедиш обично ќе ги дадеш во продавницата каде ќе купиш делови. Запомни, мајсторите обично имаат некој попуст кај дилерите што ти никогаш нема да го добиеш. Па така може да се случи на крај сметката да биде иста.

Што се однесува до масло и филтри, не постанувај премногу алфахоличен, тоа е мотор кој што е најнормален како и повеќето комон реил дизели (истиот го има и во Фиат, Сузуки, Опел, Сааб), некои ставаат 10-40, јас ставам 5-40 заради ладните зими, од понудата кај нас јас би ти препорачал (во ценовен ранг до 3500 ден за 5л 5-40) Селениа како фабрички препорачано, Ликви Моли, Фукс Титан, некои го фалат Петронас, Тотал Кварц 9000 ... Мобил и Кастрол се малку поскапи, али генерално гледај да е оргинал и фул синтетик. Исто така, многу важно е кај секој современ дизел, уљето да се менува на време ако не сакаш да репарираш турбина. Дизелот по правило го прља уљето повеќе од бензинците, посебно при градско возење. Па така имаш еден совет за интервали на менување. Под претпоставка дека си купиш квалитено фулл синтетик уље интервалите би требало да изгледаат вака
 - претежно градска вожња, 10.000 км или 14-16 месеци
 - пола пола, 15.000 км или 14-18 месеци
 - генерално отворен пат, 20.000 км или 24 месеци
Филтрите се како да ти кажам, битна работа али води се од девизата да ги менуваш редовно отколку да купиш некои квалитетни (Ман или Хенгст) па да заборавиш кога си ги сменил. Имаш некои брендови што имаат коректна цена и добар квалитет, али ако сакаш екстра ги прочита претходно најдобрите.

Кажи ми, ја проверуваше Алфата пред да ја купиш на сервис? Ја штекнаа на ПЦ? Каде ја носеше?

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #39 на: 26 Јуни 2014, 10:21:55 am »
Јас сум задовлен од промената на затегачи/каиши кај Жарко, не би одел на друго место да менувам каиши. Цена и квалитет (особено работата) се на повеќе од задоволително ниво. Како што спемна колегата АлМајтиМи, водна пумпа менувај заедно во комплет со сервисот, оти нејзиното откажување значи комплетно наново менување на каиши и затегачи. Бидејќи има доста работа цената на работата во однос на цената на водната пумпа е далеку повисока.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #40 на: 26 Јуни 2014, 10:31:59 am »
А-хам, така праи Куоре, им го пере мозокот на сите новодојдени  зајаци што купиле алфа и ги претопува во „Алфисти“ ;D

Да да, затоа од преку 100 алфи на форумов до сега никој се нема пожалено.  ;)



Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #41 на: 26 Јуни 2014, 10:33:49 am »
А-хам, така праи Куоре, им го пере мозокот на сите новодојдени  зајаци што купиле алфа и ги претопува во „Алфисти“ ;D

Да да, затоа од преку 100 алфи на форумов до сега никој се нема пожалено.  ;)




Јас не возам Алфа, веројатно нема ни да купам некогаш. Ама почитувам Алфа Ромео.. Алфа е Lifestyle, Ентузијазам, дел од Италијански менталитет е зашрафен таму....

Отсутен itrajkovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 29
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Metal
« Одговори #42 на: 26 Јуни 2014, 10:52:17 am »
AllMightyMe, ти благодарам за исцрпната насока, до сега сакав ова да го прашам, но внимавав да не бидам досаден. Да колата кога отидов да ја купувам отидов со сервисер од Мерцедес, со опрема за проверка, специален уред и нешто попратно. Колата на компјутерска дијагностика непокажа ниту една грешка или проблем. Јас кога ја купив колава само 5 дена имаше седено во МКД , а првото одјавување/ излез од Италија беше почеток на Јуни. Ја возевме на автопат, по кривини за да ја провериме општата стабилност. Се беше во ред, освен малку на дупки тропка левата страна. Сервисерот ми рече дека било нешто ситно, некој стабилизатор. Додека вчера на технички ми рекоа деке се е одлично освен промена на чаури требало. Што е различно од првичната констатациа. Ова дополнително ми насочува да барам соодветен и пристапен сервис. А не некој кој ќе ми прави фори од типот - "Возиш Алфа друже, не Југо нормално е да е скап сервисот".
Иако мислам дека многу повеќе се крева фама и се креваат цените до плафон од тоа реално што би требало да биде. Најверојатно тука пресудна е психата на возачите на Алфа, со однапред прифатени стереотипи за Алфата, а тоа е "мајка" за сите Сервисери (со должна почит на исклучоци, кој се надевам дека ќе ги најдам).
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet

Отсутен Баги

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 794
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #43 на: 26 Јуни 2014, 11:08:42 am »
со здравје да ја возиш друже :)

околу сервисите, можам да те упатам кај проверени сервиси и гарантирано ќе ти кажат точно што и како :)

првиот е Жарко, тој се наоѓа над фабриката стаклара ( исто е член на форумов под јузерот „жарко алфа“)
вториот е Тони во сингелич ( за овој некој од членовите ќе ти даде контакт бројче бидејки јас го изгубив)

и јас имам алфа ( можеш да ја погледнеш во потписот кај мене)
гледам дека добро си ја увидел ситуацијата за цените и за народскиот пристап кон алфа дека ако возиш алфа, по автоматизам возиш автомобил кој е надпросечно скап за одржавање.

уште еднаш, со здравје да си ја возиш и да ја превртиш километражата неколку пати :)

што и да те интересира можеш да ме прашаш ќе дискутираме и ќе размениме мислење :)


Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 16V Mjet
« Одговори #44 на: 26 Јуни 2014, 11:23:56 am »
Нормално е сите сервисери треба да живеат од работата што ја работат за нас,
меѓутоа сепак направи истражување кај е поевтино.
Стручноста ја имаат сите поквалитетни мајстори, пошто ЈТД моторите од Алфа одат и
на Опел, Фиат, Ланчиа, и уште на незнам кои возила.
Промената на каиши, затегачи, водни пумпи, масло и слично сепак бараат познавач на тие агрегати.
Неможе некој приучен мајстор што работел само Југо да го прави сервисирањето.(има некои финти).
Сепак и не е така скапо одржувањето.