Гласање

Кој од овие 3 го посакувате највеќе ?

Alfa Romeo Giulietta 2.0 Mjet
31 (51.7%)
Audi A3 1.6 TDI CR
13 (21.7%)
BMW 118 D
16 (26.7%)

Вкупно гласови: 59

Автор Тема: Луксузни Компакти  (Прочитано 66671 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #180 на: 02 Септември 2011, 17:56:29 pm »
Со кое право оваа кола ќе добие прва награда:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


А оваа кола нема да добие:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Па сега ти објаснувај ми професори, директори, новинари и разни други пушачи


Затоа што едното е оригинал, а другото копија. Ваљда до толку се стручни тие во стручното жири па да оценат.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #181 на: 02 Септември 2011, 17:59:07 pm »
hahahahahahahaha Iskreno falanga?.....epa ako smetas deka tvoeto mislenje moze da zameni iljadnici drugi vo svetot toa e tvoj problem.......
 
TOJ IZBOR E EDEN I EDINSTVEN NA SVETOT,kade se sobrani direktori,profesori,na najgolemite dizajnerski studia i skoli od cel svet.......a tuka sluzi za potsmev i e nerelevanten....   ??? ??? ???

malku mii e cudno iskreno zosto tolku inaet,fino zamoliv da bideme poobjektivni,ali ne biva,ocigledno
Ако сакаш обејктивност никогаш нема да собереш директори, професори, дизајнери (а не особено на најголемите и највлијателните). Тоа е само веб сајт. Тоа е само обична една страна за пополнување дневен весник. Тоа се погледнува еднаш и никогаш повеќе.
Тоа не е инает, тоа е лично убедување. А сакаше објективност? Спреми една онлајн масовна анкета па доби одговори, тие 3 не верувам дека ќе се појават (освен можеби ферарито)

Svaka cast na hrabrosta da ponizuvas i obezvrednuvas nesto na svetsko nivo vo koe najtesnoto ziri ima poveke od 500 clena,od site razvieni zemji vo svetot.a megudrugoto se smetaat i glasovite od obicnite luge koi glasaat preku nekoi avto-magazini vo svoite zemji............
Prvo procitaj kako se organizira takva rabota pa posle drzni se da kritikuvas

EDIT: poveketo od lugeto se bas i avto-novinari koi videle i vozele se zivo vo zivotot


Alfa Brera Spyder, Alfa Romeo Mito i Fiat 500 se progalseni za naj gej avtomobili -  sekoj vo svojata godina zaradi toa sto nekoe si ziri od 50 ili 100 elitni pederi se sobrale i oducile taka da bide.
Vo pravo se ili ne?

Morav da go citiram cel post za da ne bidam sfaten pogresno.
Znaci?
Vo pravo se ili ne?
http://www.ledorga.fr/de/gay-car/european-gay-car-2007.html
The european Gay car of year 2007 is the Alfa Romeo Spider !
The european Gay car of year 2008 is the Fiat 500 !
The European Gay car of year 2009 is the Alfa Romeo MITO !
The 2010 European Gay car is the FIAT 500C!
The PEUGEOT RCZ has been elected European Gay Car of the Year 2011


Твоето омилено Широко е второ на една од тие листи.

Имаш некоја поента или го чекаш суперчарџерот да ти се укључи ?



Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #182 на: 02 Септември 2011, 17:59:34 pm »
Ни тој муабет за оригинал и копија не важи. И двете излегоа во многу близок временски интервал за едната да е копија на другата. Време потребно да се развие и дизајнира една кола се мери во години, не во месеци, па да може една кола да е копија на друга.

Сличностите се очигледни, ама тоа не значи ништо. Денес играат многу фактори улога во тоа како ќе изгледа една кола, а во најмала работа легислатива која налага на која висина треба да бидат поставени фарови, штопови, хауба, трето стоп светло, итн.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #183 на: 02 Септември 2011, 18:01:27 pm »
Формула за луксузна кола, параметрите одат од 0-9:

(Изглед*Стил)*(Перформанси+Економичност-Број на фудбалери што ја имаат)+ (Префинетост*Име) = Резултат.


1. Џулиета дизел =(7*8 )*(4+8-0)+(7*7)= 721

2. А3 ТДи = (7*6)*(4+9-0)+(8*7)= 602

3. БМВ 1 дизел = (0*0)*(4+8-2)+(1*8 )= 8

4. Широко ТСи = (9*9)*(6+6-0)+(8*7)= 1028

Затоа гласав за Џулиета и А3, и ете зошто сметам дека Широкото е далеку подобро и од двете. :)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #184 на: 02 Септември 2011, 18:02:05 pm »
Ни тој муабет за оригинал и копија не важи. И двете излегоа во многу близок временски интервал за едната да е копија на другата. Време потребно да се развие и дизајнира една кола се мери во години, не во месеци, па да може една кола да е копија на друга.

Сличностите се очигледни, ама тоа не значи ништо. Денес играат многу фактори улога во тоа како ќе изгледа една кола, а во најмала работа легислатива која налага на која висина треба да бидат поставени фарови, штопови, хауба, трето стоп светло, итн.

Остај ти тие причи за мали деца.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #185 на: 02 Септември 2011, 18:03:46 pm »
Falanga be druzze be.....kakva sila kakva drskost......kriteriumi moze da ima vnatre vo zirito,koga diskutiraat megu sebe,isto i kaj avto-novinarite,,,ali ne i kaj obicnite glasaci......a koj se kriteriumite mene ne me zaineteresiralo dosega,bidejki nemam potreba......ne go stavam moeto amatersko mislenje na isto ramniste so mislenjeto na nekoj skoluvan dizajner........a ti poveli najdi gi izvleci, pa pokazi ni tuka na site nas deka tie tamu pojma si nemaat, i neznaat na koj gi davaat nagradite
океј, пошто праша. Не сум експерт за статистички анализи иако тоа ми е работа ама нешто од нешто знам.
Значи како се врши статистичка анализа односно како се прогласува победник од конкуренти по различни критериуми?
Еве еден ХИПОТЕТИЧЕН ПРИМЕР (да не речеш повторно дека се правам најпаметен на светот)
Критериум бр1: јачина на мотор
Критериум бр2: потрошувачка на гориво
Бонус критериум: потрошувачка на гориво по коњска сила или њутн-метар (може и да се комбинираат критериумите)
Критериум бр3: просечна цена на сервис и резервни делови (КАЈ ОФИЦИЈАЛНИ ДИЛЕРИ И СЕРВИСИ)
Критериум бр4: намена на возилото или димензија на возилото (ова би било грешка ако се употреби како критериум бидејќи добиените вредности не се сродни и затоа се неспоредливи). Поради оваа причина прашав како може во ист статистички примерок да се најдат Мекларен и Ферари наспроти Киа и Авео. Ааааа значи не се правам паметен туку имало причина зошто се сомневам... аха
Критериум бр5: волумен на производство
Критериум бр6 цена
Критериум бр7 достапност низ целиот свет или по региони (многу битна работа, овде често се греши)
Критериум бр8 ниво на опрема
Да не претерувам може да има и 50 критериуми.

Чекор 2: вреднување или бодување на секој критериум посебно. На пример:
Критериумот потрошувачка на гориво во 60-тите години можеби ќе добиеше 5% од вкупниот број бодови. Денес??? Друга приказна. Да речеме 30%, цената на горивото е супер-изгор а беше и бетер.
Критериум јачина на моторот: да речеме 10%. Во листата имаше коли со 500+ коњи а и коли со 60-70 коњи. Ако не се направи стратификација тука утната е целата анализа. Ферарито ќе добие 10% пута 10 (пошто е 10 пати помоќно од Авеото). Авеото ќе добие 10% пута 1. Разликите се огромни! Со други зборови возилата не се споредливи и не смеат да бидат во истата статистичка анализа.
иста е приказната и со критериумите потрошувачка, цена, волумен на производство, достапност, цена на сервис и резервни делови.

Кога ќе собереш критериум пута бодови за него се добива резултат. Ферари тепа на перформанси и ниво на опрема ама губи на све останато или пак не! Зависи жирито како ги вреднува критериумите. И тука е проблемот. Ако сака жирито да тепа ферари ќе стави 80% на перформанси, ќе стави 5% на достапност и цена и така ќе тепа. И ќе објави резултат. И некој како Спортиво166 ќе се дуе на форум зошто возел таква кола и ќе се кара со сите што не се објективни иако самиот тој можеби е во заблуда.

Епа батка, еве јас сум глупав и неписмен. Дај објасни ми како и по кои критериуми и со кои резултати тепала некоја марка на изборот. Не станува збор тука за Алфа или не-алфа. Еве јас тврдам дека изборот е нерелевантен. Ајде докажи ми ти дека е релевантен.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #186 на: 02 Септември 2011, 18:06:50 pm »
E ajde tebe da ti veruvam.......... Epa da ti kazam imam spisanija koi mi se doma po skoro 40 godini imaat tradicija,(nekoi gi imam od prv broj do denes,i mi gi baraa na masinski fakultet da gi stavat u biblioteka,crno beli spisanija)a koga nesto ima tradicija znaci vredi.......a inaku neznam jas drug nacin na osoznavanje na rabotite i ucenje osven preku kniga,spisanie,internet, ........posto nemam sansa da gi vozam site koli na ovoj svet,cenam objektivno mislenje od nekoj drug

FALANGA KOLKU GODINI IMAS PAK KE PRASAM,ISKRENO?
И весникот во Англија имаше 100 и кусур години традиција п апак го затворија.

Имам 30 години. Извини што заборавив да пишам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #187 на: 02 Септември 2011, 18:07:06 pm »
Фаланга ти ставив погоре формула која е логична за луксузни компакти, соодветна на ЛУКСУЗНИ компакти. Со битните критериуму за луксузно возило, и кој што бара кај луксузните возила. Луксузни да не заборавиме.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #188 на: 02 Септември 2011, 18:08:36 pm »
Ни тој муабет за оригинал и копија не важи. И двете излегоа во многу близок временски интервал за едната да е копија на другата. Време потребно да се развие и дизајнира една кола се мери во години, не во месеци, па да може една кола да е копија на друга.
А каде е муабетот дека пред да се усвои кој дизајн ќе се пушти во производство се избира помеѓу 10, 20, 30 или колку и да се предлози? Може да се избере и традиционалед низајн а може и прогресивен. Одлуката ја носат една соба луѓе.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #189 на: 02 Септември 2011, 18:09:25 pm »
Фаланга ти ставив погоре формула која е логична за луксузни компакти, соодветна на ЛУКСУЗНИ компакти. Со битните критериуму за луксузно возило, и кој што бара кај луксузните возила. Луксузни да не заборавиме.
Знам брат како се креираат формули и како се вршат анализи. Затоа сум и толку гласен на темава. Фала за асистенција ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #190 на: 02 Септември 2011, 18:18:17 pm »
@Falanga: Тупиш.
Можеби тупам можеби и не. Зависи од тоа кој се наоѓа во муабетот и дали му е битно да прочита. А во принцип сум тупаџија или упорен, ама не сум премногу своеглав и премногу горделив. За кого како.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #191 на: 02 Септември 2011, 18:20:20 pm »
Лееелее Фаланга брат искина еј! Сам против сите  :D :D :D :D :D ;D :D ;D :D

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #192 на: 02 Септември 2011, 18:22:15 pm »
NIKADE ne sum napisal deka si GLUPAV,uporno sam si go pisuvas vo nekolku navrati,kako vtoro ne se dujam voopsto tuku prikazuvam fakti,koi ti ocigledno od g'z ke si apnes ama ne gi priznavas.......... Jas ne vidov nitu eden post vo koj se pisuva deka sum neobjektiven i deka bezveza ja tupam.......a ako tuka nekoj se kara so site toa si ti......malku da te potsetam
JAS
CHLINK
ZERO
i edno pola avto-moto svet
ti objasnuvame 2 saati raboti koi bebe ke gi razberese
A ti si veke smesen  ;D ;D ;D od sto nemas sto da pises, I DODEKA NE ODGOVORIS KOLKUU GODINI SI GO RASTES INATOT nemozam da se zamaram veke...

P.S. I ako spored tebe ne treba da se citaat spisanija za vtomobili,i od tamu da se zemaat mislenja,sekako ponekogas so mala rezerva......togas ti nemas pravo da komentiras za nisto drugo osven za SPARK........taka da i spored tvoite kriteriumi imam poveke kvalifikaciii






Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #193 на: 02 Септември 2011, 18:23:15 pm »
Лееелее Фаланга брат искина еј! Сам против сите  :D :D :D :D :D ;D :D ;D :D
Тоа е тоа, кога сметам дека сум во право или сите ќе ми признаат или би сакал да успеат да ме разубедат со факти па да знам за друг пат. Можеби сум во заблуда. конкретно муабетов ме чепна. Нема назад.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Луксузни Компакти
« Одговори #194 на: 02 Септември 2011, 18:23:34 pm »
Лееелее Фаланга брат искина еј! Сам против сите  :D :D :D :D :D ;D :D ;D :D
Ovoj post kazuva se.....koj se kara i koj se due so mislenja
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson