Се извинувам за дабл пост и за лошиот квалитет за кој е виновен мојот стар мобилен

Eве слики од проектот со мојата џета, накратко ќе ви го претставам процесот на заварување, крпење како и да се нарекува.
Мислам дека не треба премногу да зборам, затоа што се е познато во сликите.Скапани делови:


Брусење до здрав лим.

Исчистено до лим.

Заварено од внатрешна страна.

Од надворешна страна со појачување.

Одмастено па потоа офарбано со основна за заштита од рѓа.

Премачкано со боди 999, потоа премачкано со кобит(боди 930), па потоа уште една рака црна основна боја

Надворешниот лим пробно наместен.

Заварен од страна.

Избрусено.


Претходно заварено, и искитирано.

Ви благодарам за вниманието, ете вака секогаш е работено во мојата гаража, каде што нормално, по желба на муштеријата, ќе се гледа како да се сработи горе наведеното, џетата ни е спремена од страна на татко ми кој беше стручниот во варењето и брусењето, додека другото јас го работев со желба кон напредок...

Не напоменав, значи варот каде што е варено, пред фарбање со основна, ептен малце се струга, значи на вакви места пожелно е да се остава цел вар за да нема ослабнувања, а за тоа да личи убаво да не се познава, се иде на места каде што треба, и каде што е пожелно да се израмни
