Гласање

Кој е според вас најдобриот компакт

VW Golf 1.6 TDI CR
42 (32.6%)
Renault Megane 1.5 DCI
12 (9.3%)
Ford Focus 1.6 TDCI
14 (10.9%)
Opel Astra 1.7 CDTI
24 (18.6%)
Fiat Bravo 1.6 Mjet
14 (10.9%)
Peugeot 308 1.6 HDI
7 (5.4%)
Citroen C4 1.6 HDI
7 (5.4%)
Seat Leon 1.6 TDI CR
9 (7%)

Вкупно гласови: 129

Автор Тема: Најдобар Европски Компакт  (Прочитано 75561 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Најдобар Европски Компакт
« на: 28 Август 2011, 08:54:17 am »
          Golf VI 1.6 TDI  18363 €





           Renault Megane 1.5 DCI 17990 €





             Ford Focus 1.6 TDCI 18300





 

            Opel Astra 1.7 CDTI   18836 €





                
              Fiat Bravo 1.6 Mjet   18590 €






 
            Peugeot 308 1.6 HDI  17310 €






      
            Citroen C4 1.6 HDI 16090 €




    
           Seat Leon 1.6 TDI 16490 €


 
« Последно менување: 30 Август 2011, 11:28:40 am Cuore Sportivo »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #1 на: 28 Август 2011, 08:59:25 am »
Цените се од нашите дилери, горе доле се скоро идентични, со разлика во опременоста. Акцент е ставен на дизел моторите до 120 кс, кој сосема ги задоволуваат потребите на просечно 4 члено семејство, како по динамика така и по економија. Моето мислење за секој од наведените ќе го кажам покасно.


« Последно менување: 28 Август 2011, 09:02:20 am Cuore Sportivo »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #2 на: 28 Август 2011, 10:33:01 am »
Интересно е колку се блиску цените. Очекував и Фиатот да биде под 18.000, али сепак, интересно.

Од овие тука, ја би Голф или Фокус. Астрата би ми била у втор круг. Меганот и Фиатот скоро и да не ги земам во предвид.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #3 на: 28 Август 2011, 10:37:27 am »
Фалат неколку претставници, и тоа (според мене барем) многу битни за нашиот пазар: Citroen C4, Peugeot 308 и Seat Leon.

Од овие наведениве, јас лично би имал тешка мака да изберам помеѓу 4 од нив... Знам само дека не би идел на варијанта Fiat Bravo. Бравото ми се свиѓа само на лик, и на ништо друго. Ни моторот, ни вожњата ми нема оставено добар впечаток. Астрата многу ми се свиѓа, комплетно, како пакет, ама од необјасниви причини е неверојатно тешка. Меганот не би рекол дека е најдобар избор за едно семејство, поради слабата понуда на простор на задната клупа. Ама тоа не е доволно за да се исфрли од конкуренција.

Е сега, меѓу Фокусот и Голфот, иди па избери ;D Ја лично не би знаел на која страна да идам :) И едниот и другиот нудат речиси апсолутен максимум од еден компактен семеен автомобил, па претпоставувам дека изборот би паднал на тој, чиј импортер ќе понуди повеќе (како попуст, опрема, можности за плаќање итн итн...).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #4 на: 28 Август 2011, 10:46:30 am »
Голфот ;D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #5 на: 28 Август 2011, 11:14:30 am »
Гласав со срце,а не со разум!

Го одбрав Меганот,иако гољфот е подобра опција.

Рангирање според мене:

1.Гољф;
2.Меган;
3.Браво;
4.Астра;
5.Фокус

EDIT: 300-те Nm на бравото се фасцинантни !
« Последно менување: 28 Август 2011, 11:37:49 am ace-106 »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #6 на: 28 Август 2011, 11:33:26 am »
Мене ме чуди како излегоа сите со скоро идентична цена.

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2784
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #7 на: 28 Август 2011, 11:36:12 am »
Дефинитивно изборот е помеѓу голфот и фокусот. Бравото е стварно добро на излгед али све останато е ... Астрата е многу топчеста дури и ќе речам дека старата изгледаше подобро. Меганот е ОК, али сепак Голфот и Фокусот се главните играчи од сите можни аспекти.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #8 на: 28 Август 2011, 11:41:57 am »
Еве како Тop Gear ги оценува конкурентите



Само за напомена, новиот Фокус сеуште го немаат оценето, но ако судиме според претходникот само он може да го симне Голф од тронот.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #9 на: 28 Август 2011, 11:43:00 am »
Дефинитивно изборот е помеѓу голфот и фокусот. Бравото е стварно добро на излгед али све останато е ... Астрата е многу топчеста дури и ќе речам дека старата изгледаше подобро. Меганот е ОК, али сепак Голфот и Фокусот се главните играчи од сите можни аспекти.

Според мене моторот на Bravo - то е без конкуренција.
« Последно менување: 28 Август 2011, 11:49:55 am Cuore Sportivo »

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #10 на: 28 Август 2011, 11:45:10 am »
Дефинитивно изборот е помеѓу голфот и фокусот. Бравото е стварно добро на излгед али све останато е ... Астрата е многу топчеста дури и ќе речам дека старата изгледаше подобро. Меганот е ОК, али сепак Голфот и Фокусот се главните играчи од сите можни аспекти.


Според мене моторот на Bravo - то е без конкуранција.
И оваа би рекла така...




Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #11 на: 28 Август 2011, 11:50:28 am »
Фалат неколку претставници, и тоа (според мене барем) многу битни за нашиот пазар: Citroen C4, Peugeot 308 и Seat Leon.

Од овие наведениве, јас лично би имал тешка мака да изберам помеѓу 4 од нив... Знам само дека не би идел на варијанта Fiat Bravo. Бравото ми се свиѓа само на лик, и на ништо друго. Ни моторот, ни вожњата ми нема оставено добар впечаток. Астрата многу ми се свиѓа, комплетно, како пакет, ама од необјасниви причини е неверојатно тешка. Меганот не би рекол дека е најдобар избор за едно семејство, поради слабата понуда на простор на задната клупа. Ама тоа не е доволно за да се исфрли од конкуренција.

Е сега, меѓу Фокусот и Голфот, иди па избери ;D Ја лично не би знаел на која страна да идам :) И едниот и другиот нудат речиси апсолутен максимум од еден компактен семеен автомобил, па претпоставувам дека изборот би паднал на тој, чиј импортер ќе понуди повеќе (како попуст, опрема, можности за плаќање итн итн...).
Се ова што го кажа веле, само сакам да додадам дека би го избрал Фокусот, од причина што е понов модел од голфот. А и нормално не сакам VW :) :)

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2784
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #12 на: 28 Август 2011, 12:09:38 pm »
Дефинитивно изборот е помеѓу голфот и фокусот. Бравото е стварно добро на излгед али све останато е ... Астрата е многу топчеста дури и ќе речам дека старата изгледаше подобро. Меганот е ОК, али сепак Голфот и Фокусот се главните играчи од сите можни аспекти.

Според мене моторот на Bravo - то е без конкуренција.

Не велам дека нечини моторот. Брат ми го има старото браво со 1.6 16V мотор и колата влече ненормално добро...кога е исправна :( зборам за целата слика како комплет возило.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #13 на: 28 Август 2011, 12:47:50 pm »
Ууууууу тешко прашање. Точно дека фалат некои, ама јас ќе си ги убацам.

Вака:
1. Голф ТДи (исклучиво ТДи и со опрема). Прво зошто е најквалитетно возило и марка, и ќе си ја држи цената како недвижнина. Моторот е ОДЛИЧЕН и доаѓа со 5степен менувач на кој последната брзина е овердрајв односно е многу висока, што го прави фантастичен крузер. Еластичноста и моќноста е неверојатно линеарна и може да се спореди со бензинец, повлекува од 2000 и нема губиток на сила до 4500(!!!) вртежи, што за дизел е одлично. Тоа во ваков крузер значи оперативни 2500 вртежи за избор на возење и колку толку намалено менување на брзини. За голф не се штеди на опрема и топло препорачувам да се земе пакет со убави седишта и внатрешност. Се преговара на лице место, и може да се добие. Не ти требаат магленки што се палат во кривина, и такви лоши глупости туку АЛУ бандаж и браници во боја, како и хромирани лајсни од надвор како на Хајлајн. Најдобар избор според мене, од секој аспект.

2. Форд фокус, зошто е навистина ВРВ возило и МИДА се многу фини и разбрани. Потрошња ќе има мала, добар крузер (менувачот не е како кај Голф, па МОРА да има 6 брзини, незнам дали има). Изработка врвна, перформанси одлични, држење фантастично. Не се зема основна верзија, зошто е грозна на изглед. Треба некоја пософистицирана. Колата како целина е врв, само ќе и падне цената со тек на време, инаку нема промашај.

3. Фиат Браво. Одличен мотор, солидна изработка, дали вреди за парите незнам. Немам поголемо искуство со Фиат. Меко однесување, за некои е минус за некои е плус. За мене е дефинитивен ПЛУС.

4. Рено Меган. Ми се допаѓа купето, овој никако. Ама надвор од изглед, многу пари се за ваква кола, зошто ќе ги изгуби брзо. Но, ако си ја возиш 10тина години, а после ја вози синот или дедото, тогаш е супер! Моторот е врв, и со релативно НАЈМАЛА потрошувачка, колата е ЛЕСНА па недостатокот на момент во однос на конкуренцијата е решен на тој начин. А како што гледам од бројките горе, тој е и меѓу побрзите.

5. Опел Астра. Рено меган 5 со вреќи цемент во него. Не ми се допаѓа, а гледам не ја ни ставиле тежината во спецификациите горе. Не би ја купил астрата. Ми стана одбивна со огромната тежина, а моторот не е ништо посебно. Не.

6. Цитроен Ц4. Многу лошо се покажа последната генерација, во електрика. Не би сакал да експериментирам од одма. Нека отстои, ќе видам. Моторот е неспорно одличен.

7. Сеат Леон. Занесени цени (колку што памтам). Тоа е Голф со лоша внатрешност. Не, фала.

8. Пежо 308. Преку моето мртво тело.

« Последно менување: 28 Август 2011, 12:51:34 pm Deni »

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #14 на: 28 Август 2011, 13:16:30 pm »

2. Форд фокус, зошто е навистина ВРВ возило и МИДА се многу фини и разбрани. Потрошња ќе има мала, добар крузер (менувачот не е како кај Голф, па МОРА да има 6 брзини, незнам дали има). Изработка врвна, перформанси одлични, држење фантастично. Не се зема основна верзија, зошто е грозна на изглед. Треба некоја пософистицирана. Колата како целина е врв, само ќе и падне цената со тек на време, инаку нема промашај.





Сите дизели во новиот Фокус се со 6 брзини. Најслабиот од 95кс во 6-та на 2000 рпм оди 120, одлично за на автопат и тогаш троши 4.5-4.7