Синојка ми стигна нарачката од Грција (фала на S16 за врската
), а денеска ја инсталирав на Астрата. Се работи (повторно
) за еден од најрекламираните и најконтраверзните производи на Интернет, со TUV сертификат, добитник на многу награди Sema show и тн, фален по сите ауто форуми и многу позитивни критики од новинари во реномирани ауто магазини ... Неговото височество
Првин го монтирав и селекторот за нормал, спорт и рејсинг мод на возење, но пошто немам турбо - разликата не е толку драстична, направив и снимив мерења и го оставив под default на рејсинг, без селектор. У главном како реков, највише турбашите го користат, како и тие со аутоматски мењачи - ама ја не би бил ја коа не би го дал и последниот денар (па макар бил и за одмор наменет
), а да не го пробам прв од атмосферците - пошто имам „извикано“ ауто 1.4 компакт класа атмосферец
Можда и прв ја чипуав као ентузијаста (па сеа колку се придобивките-толку, здравје Боже), магнети, издув, K&N со дерестрикција на air box-от и усисна цевка од OPC, NGK свеќици, незнам MoS2, oктан бустери и тн., а сеа и ова. Знам, сите ќе прашате за придобивките ... па као и до сеа со сите модификации - апсолутно минимални и мислам дека со ова го завршувам Performance Tuning-от Stage 1 на Астрава, толку и е ако сакаш гурај ја и од позади (ама тешка е бааѓи
). За стајлинг тјунинг исто малку ќе почека боље дане, а до тогаш еве уживајте у клипчињава снимени одма после монтажата
Без Sprint Booster
Со Sprint Booster
Како што може да приметите, разликата е околу една секунда и нешто
Ама како викаат старите - зрно по зрно, погача