Автор Тема: Golf mk1 1.1  (Прочитано 26703 пати)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #135 на: 26 Јануари 2016, 18:02:51 pm »
ќе добиеш повеќе гориво во мотор,ама како ќе го искористиш ?

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #136 на: 26 Јануари 2016, 18:18:10 pm »
Darko ako ti se pravis mangup so tvojot golf neznaci deka i drugite ke se pravat mangupi so golfovite a dali motorot e dotrajan ili ne Bravos ako mozis da vidis od tamu dali e dotrajan ili ne :D izgleda si vidovit neznam dr sto da kazam i deka ke ima dupencii ke ima nikoj neveli ne zatoa ke se pozafrkavame malce toa e toa

Of lele majko mila... daj boze uste 200 golfovi kako mojot da ima...i sto pomalku lugje kao tebe!

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Kirepp

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 133
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #137 на: 27 Јануари 2016, 01:25:44 am »
Dobro Dario dobro samo nemoj da se nerviras :D znaeme deka tvojot e najdobar :D Smichka so karburatorite se postignuva podobra mesavina na gorivoto so vozduhot na sekoj klip oddelno

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #138 на: 27 Јануари 2016, 09:49:31 am »
Karterot so benzin ke ti se puni i ke morash da menjash maslo na 200 kilometri, vo sprotivno ke gi isperesh site lageri i ke go zaribash. Za vakvi karburatori morash da imash klipovi so pomal kompresionen prostor specijalna bregasta a i podobro palanje vo sprotivno nishto nema da napravish
« Последно менување: 27 Јануари 2016, 16:56:59 pm Peconi »

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #139 на: 27 Јануари 2016, 11:04:14 am »
Dobro Dario dobro samo nemoj da se nerviras :D znaeme deka tvojot e najdobar :D Smichka so karburatorite se postignuva podobra mesavina na gorivoto so vozduhot na sekoj klip oddelno

Овие карбуратори се наменети да хранат машина од 100+ коња,а ти ќе ги користиш на 50коња,внимавај што правиш и со среќа

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #140 на: 27 Јануари 2016, 19:53:59 pm »
Dobro Dario dobro samo nemoj da se nerviras :D znaeme deka tvojot e najdobar :D Smichka so karburatorite se postignuva podobra mesavina na gorivoto so vozduhot na sekoj klip oddelno

??? :D So mojot :D ?
Nema vrska na Darko e najdobar ti vidovit da ne si od tamu pa da vidis :D

Отсутен kargh77

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 434
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #141 на: 27 Јануари 2016, 21:36:23 pm »
Не дека сум некој експерт, не дека сум чепкал нешто Бог знае што по коли, ама на база некои лични искуства кои сум ги имал, ќе ти дадам еден најдобронамерен совет:
Колку што разбрав, не сакаш да менуваш мотор, сакаш да го возиш оригиналниот, но сакаш да му дадеш малку повеќе сила, така?
Со тие карбураторите од мотор мислам дека нема да успееш, само ќе си создадеш проблеми... пред се сите треба да бидат наштелувани како што треба и синхронизирани, а тоа е ужасно тешка работа. Друга работа е како ќе реагира моторот на сето тоа, како ќе го поднесе.
Е, тука веќе доаѓаме до прашањето во каква состојба е самиот мотор...
Тоа само искусен механичар може да ти го каже...
Да сум на твое место, најпрвин би го испитал убаво моторот, дали има компресија, во каква состојба е главата... сето тоа...
После би набавил сет за репарација на оригиналниот карбуратор (мислам дека е Пиербург кај Голф), и би го монтирал на колата, и истовремено би наштелувал вентилите, палењето наместо платинско би вградил електронско, би сменил палец и разводна капа, нови кабли... и мислам дека и самиот ќе се изненадиш од резултатите.
Ако и така не си задоволен, стави некој убав двогрлен Вебер или Делорто.
Ако пак и тоа не ти прави ќеиф, набави посилен мотор.
Секако, твоја кола, твои пари, и, ќе си правиш што сакаш, но овие сите луѓе тука што ти кажуваат не е џабе.
Од мене се најубаво, и да си направиш кола каква што си сакаш :)

Отсутен Kirepp

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 133
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #142 на: 27 Јануари 2016, 22:11:10 pm »
Фалави на сите за коментарите и за сугестиите граната и подесувањето на моторот ќе го прави механичар кој цел живот го поминал со моторцикли и со карбуратори од мотори човекот вели дека ќе го штелова како што треба да биде а за деклата деновиве треба да се отвори да се види ако оваа е добра останува оваа ако не е добра во план е декла од 1300 па за понатаму ќе видиме

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #143 на: 27 Јануари 2016, 22:25:30 pm »
Ако може на мотор да се наштелува, може и на кола да се наштелува. Со среќа, и повеќе слики на форум. И клипче со звук од ITB-ата :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DzOle

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 381
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #144 на: 27 Јануари 2016, 23:10:50 pm »
Со среќа операцијата но ако сакаш повеќе сила на тој мотор со тиа карбуратори дупло ке ти се зголеми потросњата отрпилика 12 14 литри ке троши и шансите да ти рикне моторот се 50-50 :D Убаво ти кажааа ако сакаш да си фраер и брзо да ти иде голфот ке ставиш 2.0i ili 1.8i и ке иде 10 пати повеќе од тој 1.1 со среќа :D но пред се не заборавај на кочниците  ;D ;D


Noo New Model Cars...I'm Riding Old SchoOl !!!

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #145 на: 28 Јануари 2016, 02:00:45 am »
Ај да не се праам и ја паметен сеа,ама ако сакаш сила од тој мотор ти треба тоталка ремонт да му направиш,компресионен однос  да дигнеш на 10.5:1,некоја подобра брегаста,каналите да се средат,и после тоа можеш карбови да му лупнеш за кој ќе ти треба риџет кит ама чим мајстор ќе ти го прави си знае он,не викаме дека е невозможно ама си повлеквит троа појќе не е само стави и вози.


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #146 на: 28 Јануари 2016, 11:58:03 am »
Ај да не се праам и ја паметен сеа,ама ако сакаш сила од тој мотор ти треба тоталка ремонт да му направиш,компресионен однос  да дигнеш на 10.5:1,некоја подобра брегаста,каналите да се средат,и после тоа можеш карбови да му лупнеш за кој ќе ти треба риџет кит ама чим мајстор ќе ти го прави си знае он,не викаме дека е невозможно ама си повлеквит троа појќе не е само стави и вози.


Јас направив нешто слично со 1.3 и 60 коња фабричкиот.

Сменав карбуратор ставив поголем Weber 32/36 ако се сеќавам добро, знам дека го извадовме стандардниот Solex 31 едногрлен.

После тоа, ја зголемив компресијата 11,5:1, сменав клипови мислам и некоја малце поостра брегаста (не се сеќавам на деталите, се работи за 2006 година), ги исполирав каналите за издув, ауспухот правев некои зафати ама ништо спектакуларно и некако мислам дека бев околу 80-тина коња. Немашe dyno тогаш, па мерев забрзување на ист пат пред и потоа. Имаше разлика ама после толку труд едноставно сфатив дека 1.3 си е 1.3. Тогаш требаше да бирам да го правам 1.3 или да земам 1.8 16V од двојка.

Ми беше страв со атест, со други зафрканции, па каков е тој мотор, овој сам ќе си го средам,...

Како и да е , како што кажав. Врти сучи, 1.1 е моторот. Ќе добиеш ете да речеме 70 коња. Ќе троши како луда, а ќе оди како стегнат 1.3 (мотор што ќе го земеш за 50 евра).


Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #147 на: 28 Јануари 2016, 12:09:00 pm »
Ај да не се праам и ја некој стручњак ама да си кажам мое мислење ;D

Ја мислам дека ако се среди све како што треба фабричкиот мотор у смислом компресија, глава вентили едно друго, да му се среди некоја убава издувна грана и усисна грана и некој по асален вебер можеш доста да извадиш од тој мотор :)

дури у краен случај и турбо ако е можно да му се упасира на тој мотор ќе биде подобро ја мислам со цела оваа операција неголи да речеме по предпоставка да останеш без мотор ради карбураторите од мотор, да е моторов 1.6 или 1.8 па да му се стават карбуратори од мотор, ама вака некако ми доаѓа силење, малтретирање и вадење душа на тој мотор со тие карбуратори.

http://prijemnoodeljenje.com/jugo-1299-sohc/
еве погоре што кажав со средување на мотор како би се извадило поголема снага :D

П.с. знам дека е југо не е голф(не ме тепајте одма ;D), ама коа може плус пола од снагата на мотор од југо да се извади плус, за vw мотор тоа би требало да биде мачкина кашљица и да извадиш плус 3-40 коња од овој.

Пак ќе кажам мое мислење е, може грешам со ова што го пишав некаде, ако грешам некаде слободно поправете ме, али на крај и краева, твоја кола си е и твои праи и ти си одлучуваш :)

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #148 на: 28 Јануари 2016, 14:53:38 pm »
Ova matematikive so konjazava kako gi praite ko sekoe shtrafche koa ke go smenish da dava plus 5 konja
Pa da izvadish plus 30 konja od motor shto ima 40 ili 50 treba da frlish seriozni pari bre. Od poliranje kanali i karburator pogolem 3/4 ks ako se izvadat bidete srekni

Отсутен Kirepp

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 133
Одг: Golf mk1 1.1
« Одговори #149 на: 28 Јануари 2016, 19:25:35 pm »
Luge ne se razbirame :D jas momentalno imam problem so originalniot karburator zatoa kako test go ke probame so karburatori od motor jas ne sum zaenteresiran za trki ili pak mi e cel nekoj si 70 80 90 100 KS kolata koga ja kupiv odese 150 so 4ca jas nisto poveke ne baram od toa jas samo sakam podobar zvuk malce i 5 10 ks nisto fazla a za potrosuvackata ke vidime pozz do site fala za komentarite i sugestiite :D