или брава или четкици на алансер. и мнооогу мала веројатност има самото кабелче шт го активира бендексто или да се откачило или корозија да фатило и бидеји е јапонско возило, постои можност да има и реле, кое служи да ја заштити бравата, а кое прима струја од нејзе и дава струја на бендексот.
пробај го следново:
на самиот алансер, кај што доаѓа кабелчето во бендексот. на тоа направи краток спој со дебелата жица што иде до алансерот, таа што е + директен. ако почне да вергла, значи проблемот со четкици и бендекс не постои. имај до тебе испитна лампица, и провери ја жицата што доаѓа до бендекс дали добива струја кога некој ке го сврти клучот. од старт кога си веќе тука, ослободи ја таа жица, исчисти ја убаво од корозија евенутална или наслаги па врати ја назад и пробај пак на клуч. ако не вергла (и не доаѓа струја до жицата), тогаш идеш со директно спојување на жиците од бравата. ако и тогаш не вергла, побарај електрична жема од возилото и смени го релето.
мерки на опрез и заштита:
кога ке го правиш ова тестирање, поготово ако си сам, ОБАВЕЗНО менувачот во лер да ти биде, и рачната крената. да не се деси да завергла малку па да те испрегази колата...