Пак ќе го спомнам дедото. 40 години го работеше ова
Колку што те разбрав дедо ти бил клиент, една од полесните бранши во транспортот и една од браншите која на еден начин го дупи транспортот, како јас што сакам да кажам. Си плаќал за транспорт и чиста работа. Далеку е од транспорт конкретно. Пак ќе речам, ако добро те разбрав.
Моменталниот проблем во транспортот е дека сите камионџии сакаат да бидат прва рака кај клиентите или уште подобро ако клиентите се произведувачи а не шпедиции - посреднички агенции. Арно ама во еден град и во една држава се 3 пати во годината и немаат капацитет да ги задоволат тие големи клиенти. Ама, ќе земат ќе товарат за таков клиент еднаш и ќе го нарушат балансот на пазарот и цената. И после олелееее, не дава цени клиентов. Е не дава...
ако имаш фирма регистрирана низ Европа и возиш со европски камиони па каква е исплатливоста така.
Бетер, поголеми давачки и даноци, цените за кои работат се слични ако не и исти со на балканскиве транспортери.
Нашинци кои се во ЕУ и се бават со транспорт, пак се со БГ фирми и пак имаат БГ шофери. Истата мака во друго пакување. Колку што јас имам инфо, може ќе ме корегира некој.
Иначе да се дупчиш да ги глсват стоки на Хоргош или царина не знам Словенија каде ли беше не се сеќавам сеа можда Хрватска е... Па возачот заборавил документи, па ладњакот термографот, па кренал температура па шо ти знам...
Среќа не го работам ова, верувајте од ова лозјето ми доаѓа одмор во вистинска смисла на зборот. Толку е напорно ова да го работиш. Совет за помладите, не сте весни колку ќе бидете истрошени на 40+ години, послушајте, сменете бранша или подобро ич не влегувајте. Јас работам на тоа да сменам бранша.
40 години да работиш нешто и да викаш Бегај од ова - ми нема логика, ама ич.
Зошто некој би се мачел 40 години е стварно неразбирливо.
Или парата е убава или малку се преувеличува со ,,Подалеку" или луѓето сакаат да изиграваат патеници, не знам.
Од се по нешто. Треба челични нерви, ПРИНЦИПИ И МРСЕН ИНТЕГРИТЕТ НА ЛИЧНОСТА, за да се етаблираш како што треба. Според мене не смееш да се наведнуваш ни пред шофер, ни пред клиент. Да сси коректен, професионален, да не лажеш и ќе те ценат, во некои случаи клиентите и ќе преферираат тебе да ти платат поскапо, за ти да му го сработиш транспортот.
"Бегај од ова", е кажано барем од мене пошто знам на овие години колку ме има истрошено и колку ми се има присрано, пролив фатено, згадено и туѓ срам изедено од безкичмењаци, луѓе без принципи и интегритет, луѓе кои се дерат таму каде му се може, пушат и капка не му капе надвор од уста таму каде не можат.
Пари имало во транспортот, камион од 2 тури НЛ-МК-НЛ се купувало.
Дел од фирмите уште опстојуваат со тие пари направени на времето.
Пари има и сега, ама МНОГУ е тешко.
Е сега некој влегол, заложил хипотека и мора да тера, како - така... И дур се свести, поминале 15 години, и после главчето кога е влезено, другото лесно влегува

Пак ќе кажам, Европјаните, а првично и Скандинавците, не се глупи и они го дупат транспортот.
Равенката е следна, наплаќаат од клиентите по метар или по тежина, што е повеќе на квантитет. Продаваат на транспортерот и го плаќаат од километар. Ќе наплати за 13,6 метри 5000-6000 евра за тура од 2000 километри и ќе му ја плати на транспортерот турата по 0,96 евро центи. И тоа транспортерот ќе ги собира тие 13,6 метри од 5 различни градови по 2-3 метри.
Настрана од тоа купуваат приколици и му ги рентаат на трансдпортерите и тоа како императивен услов. Транспортерот плаќа рента, плаќа осигурање за приколицата која ја влече. Транпортерот купува само влекач, му одговара поевтино му е, влегол во бизнисот, урааааа...
За Велигден и Божик, транспортерите си доаѓаат дома, камионите ги паркираат горе и му плаќаат и паркинг за тоа.
Складови, шпедиции, терминали, паркинзи, аутохоф, сервис за камиони, тоа ти се бизниси за да го дупиш транспортот.
Многу има да се збори. Изгубив инспирација за кратко, може ќе добијам од некој следен пост.
Да се извинам ако навредив некого, не ми е намерата тоа.