Денеска рано по сабајле си добив убава порака од борд компјутерот Service Due
Па право на мајстор на првиот таканаречен поголем сервис после пресметките со мајсторот момците од авто сервис Нико 1 одма се фатија за работа па почнаа да вадат пластики чуда:
при деталната проверка на подвозјето, системот за кочници и се серво управувачот дојдоа до констатација дека плочките биле за мењање тоа за мене а уште поише за стариот беше еден refresh
у смисла дополнителни парични средства и за да биде работата поинтересна кажаа дека имало луфта на споните
и дека и тие ќе треба да се мењаат ама можело да тера уше вака до пролет
При толкав „стрес“ ги замолив момците да ги проверат уште еднаш плочките и го викнаа главниот мајстор да ги види и он констатираше дека предните ќе мора да се сменат а задните заедно ќе ги мењале заедно со споните... Работата за 2-3 саати беше завршена, момците беа под надзор од мене
не дека се разбирам нешо ама колку да видам дека работата е завршена како шо треба и ставени се нови каиши и затегач.
Сега сум мирен во наредните 60 000 км
И на крај деловите кои беа ставени:
Целата процедура чинеше 16 250 ден
Сет ребраст: 5000
Линиски:850
Масло: 2400
Филтер за масло: 350
Филтер за нафта: 2200
предни плочки: